Jump to content

yellow soldier

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About yellow soldier

  • Birthday 08/05/1988

Recent Profile Visitors

1,925 profile views
  1. הם חייבים לשחק ביחד לכל הפחות כדי לשלוט באמצע צריך 2-3 שחקנים שיש להם יכולות הגנתיות בשנים האחרונות התרגלנו לגרזן (אלברמן,גלזר) כשלפניו שני קשרי 50
  2. אמצע מרגרינה במיוחד בכושר הנוכחי של פרץ, גולסה חייב לחזור
  3. 433 בכל מחיר עם הכלים הקיימים זה אפשרי. אוסקר צריך לתפקד כ"כנף" סטייל מסי (להבדיל). גם מסי לא שחקן כנף קלאסי ובמערך של 433 הוא מושך מהאגף לאמצע. כנף שני יונתן ובחוד רוטציה בין זהבי ליובאנוביץ'. למרכז השדה יש מספיק קשרים כדי לגבש שלישיה שעובדת טוב ביחד ושולטת במשחק. גם במשחק נגד נתניה זה זעק לשמיים שלא היה לנו אמצע! הגנה של סבוריט-לוקסאן-ביטון וקנדיל מספיק חזקה. איביץ בעונה הראשונה שחט את הליגה עם מרכז הגנה של ייני-פיבן.
  4. הקטנה שנתן בלטקסה בפליאוף אלופות נגד זלצבורג
  5. טוב ראיתי עכשיו במקרה את הראיון בוואן של יעקב שחר, ועם כל הצער שבדבר אני יכול לומר חד משמעית שבעוד שנה-שנתיים (בהנחה שאצילי לא ייתן עונה גרנדיוזית בקפריסין שתגרום למעבר לקבוצה גדולה יותר באירופה) אצילי יוחתם בחיפה. המשפטים של יעקב שחר לא משאירים מקום לספק , "כל קבוצה היתה רוצה לצרף שחקנים ברמתם">>"יכול להיות שהיית נוהג אחרת">> ולשאלת השאלות- האם עוד עונה הם (מיכה ואצילי) יכולים להצטרף לחיפה? "בואו ניתן לפצעים להגליד" אז אכן עוד שנה מהיום הפצעים יגלידו...
  6. מה הפלא על פרץ תמיד היה עם סיומת חלשה ברוך המבדיל בין גולסה לפרץ
  7. הרבה שירים סתמיים, יחסיי הימורים תלושים מהמציאות... מקום ראשון לוקחים קפריסין. ישראל תסיים בשמינייה הראשונה.
  8. לא הבנתי מה הקשר בין עצירת השעון בפציעה לבין החזרת כדור...
  9. הפתרון היחידי זה לעצור את השעון כמו בכדורסל אבל רק בפציעות בלבד. הקהל בא לראות כדורגל, למשוך זמן בקרן או בהוצאת כדור זה חלק מהמשחק, פציעות לא. ובטח שזה הדרך הכי נפוצה לצערנו למשוך זמן עם התחזויות שכל 2 דקות סמרטוט אחר נופל לדשא בטענה ל"מתיחה".
  10. רגע אז אפשר לבטל כרטיס אדום אחרי שנשלף?
  11. נניח ויש בחורה אחת, שאתה מאוד נהנה להיות איתה, ונותנים לך 2-4 לילות בשנה בלבד לעשות לה ככל העולה על רוחך בסויטה במלון לאונרדו... תהיה מוכן שאותה גברת תעלם לך למשך שנה-שנתיים?
  12. לא היה צריך לרדת לרמה אישית. היה צריך לענות עניינת על הבדלי הליגות לדעתו.
  13. כל כך הרבה תגובות, וכולם מפספסים את הנקודה בין שני המקרים. מיקאל הביע חוות דעת מזלזלת על הליגה הסינית. זהבי הביע חוות דעת מזלזל על שחקן - וזה לא מכובד, בעיקר שהוא שחקן מוביל בקבוצה שהוא מזוהה איתה בארץ.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.