Jump to content

מנש שער 11

משתמשים רשומים
  • Posts

    33
  • Joined

Posts פורסם על ידי מנש שער 11

  1. 4 דקות לפני, Cosmic said:

    ממכבי עדיין לא, אבל אל תשכח שאני הארדקור אינטריסטה... 

    הייתי בסן סירו יותר פעמים מאשר בלומפילד בשנים האחרונות. 

     

    קטסטרופות מקצועיות מפוארות זה לא קונספט זר עבורי :) 

    אם כבר בזה עסקינן (יואב גם בשבילך) בארגנטינה בוקה הובילה לפני איזה 15 שנה ב 9 הפרש 3 מחזורים לסיום, היתה צריכה תיקו מסריח אחד לאליפות, הפסידה בכל השלטשה, אסטודיאנטס נראה לי ניצחו 3 רצוף ואז היה משחק אליפות אותו בוקה הפסידה בהארכה. זה הכי מטורף שאני זוכר. 

  2. לא הופתעתי, חשבתי שזה משחק של הפסד / תיקו. אחרי רצף מרשים ללא הפסד ליגה (הפסדנו רק לחיפה הארורים ) זה היה צריך להגיע מתישהו ובטרנר זה הגיוני. הייתי סבבה עם תיקו. מרגיש שנשדדנו עם האופסייד (איך ב 2024 אין זוית ראויה) ומקצועית, בלי יוריד המעברים שלנו תקועים וגם נגד הגנה עומדת (בעייתי ל 7 המשחקים שנותרו) מילסון היה חושך, כולם בגדול היו חושך, פרץ הלך לאיבוד והיחיד שהגיע היה משפתי שהציל גול בטוח. המשחק בשבת (אם לא תתחיל מלחמת עולם או משהו בסגנון) הכי קריטי, אחריו יש רינה סכנין וסמי (שנראה על הנייר כהפסד) ועדיין מאמין שחיפה שנראית על אדים (ובלי חלאיילי) תאבד נקודות. רק לא לחרבן את זה בחייאת. עונה מתישה. 

  3. 27 דקות לפני, Davidna said:

    אהבל רציני שחתם שם… כבר השיג שם הכל אין  לו לאן לשאוף…

    ומסכן דגו כי לדעתי מכל המימרים שיש פה בליגה הוא דווקא כן מאמן 

    אז לשבת בבית ולחכות להצעה ממילאן אחרי דנכשל בכוכב האדום ? בהיעדר אופציות, זו האופציה הטובה ביותר מבחינתו. ולגבינו ברור לי שגין לא ימשיך, מעניין איך ניפול ברולטה עם המאמן הבא, נקווה לטוב. 

  4. לפני17 שעות , Brandon Roy said:

    לא בטוח אם אתה צוחק או לא. 

    כל משחק מולנו מגיעים ל  4-5 מצבים של גול. 

    כל ההגנה צריכה להיות מוחלפת. 

    יש לו בעיית יסודות קשה בהגנה ובעיקר, היתרונות שלו כמו משחק ראש מאוד מתקשים לבוא לידי ביטוי כשאנחנו משחקים כל-כך גבוה בהגנה. 

     

    מדברים כל העונה על זה שהבלמים לא מספיק טובים וזה נכון, אבל העניין מבחינתי זה משחק ההגנה. לא מאומנים מספיק ועושים שטויות בקבוע, לא משנה מי משחק. לפחות מאז שלוקאסן בחוץ זה השתפר קצת. חובה לפגוע בבלם זר אבל בכללי, צוות האימון חייב לשפר את הכל שם, מהנעת כדור תחת לחץ, נייחים, עמידה, הכל. 

     

    לעניין נחמיס אני שמח שהוא בקבוצה, הרוויח ביושר את הדקות העונה, בעונה הבאה מקווה שיהיה מחליף ראשון / שני תלוי בטיב הבלמים. 

  5. 55 דקות לפני, מכביסט לעד said:

    מזל שיש תירוצים… 

    לאחראים על הרכש היה חצי שנה לעבוד על למצוא זרים שאפשר לשכנע אותם להגיע לפה. נקווה שהם עשו את זה. 

    אני לא זוכר שבשנים האחרונות פתחנו קמפיין אירופי עם 5 זרים משמעותיים למרות שלא הייתה מלחמה. 

    מלחמה זה תירוץ ? מי רוצה לבוא לפה ? ואגב רכש, היה מגן טוב שעזב בגלל המצב, לוקאסן הכושל זה נדוניה מלפני מנספורד, קיקו זה כישלון ומילסון זה בינגו מטורף. תן לי עוד 3 זרים סבבה יחד עם מילסון (למרות שלא מאמין שישאר, נקבל הצעה גבוהה והוא ימכר) וזה אחלה מבחינתי. 

     

    לא יודע מה יהיה המצב פה בארץ בקיץ אבל אם נהיה בלחימה בוא נראה איזה זרים שאר הקבוצות יביאו לפה.

  6. 11 דקות לפני, הלב_הוא_שוב_ישמח said:

    אני באמת עוד מנסה להבין מה הוא רצה להשיג בדן ביטון על יוריס,אין אוהד אחד ביציע שלא הבין מה הולך לקרות.

    עד הפציעה של יוריס הם לא היו פאקטור בכלל,הכנסת דן ביטון גמרה את המשחק.

    זה. וואלה מתסכל מאוד ואפילו הזוי שאנחנו בסוף העונה (לא תגיד שהוא עוד לומד את הקבוצה וחא מכיר) וכל אחד ביציע רואה שאנחנו הולכים לאבד את האמצע לגמרי עם ביטון האוויר וקין היחיד שלא רואה את זה. 

     

    מצד אחד אם ניקח אז ניקח ושורה תחתונה היה אירופה אז במבחן התוצאה הוא יעמוד פלוס. מצד שני אכן יש דברים שלא משתפרים אצלו, אולי בעתיד. 

     

    לגבי ההמשך של קין, הכל תלוי באלטרנטיבה. ואם בכר לא מעבר לפינה וברור שאין איזה מאמן זר עילוי שיבוא לפה עכשיו אז ברירת המחדל היא להמשיך איתו. לא חשבתי שאגיד ברירת מחדל על מאמן שמוביל 10 הפרש אחרי 3 עונות מסריחות אבל זה מה שזה מרגיש.

  7. תוצאה טובה אבל בלא מעט מזל. הפציעה של יוריס גמרה אותנו ואת משחק המעבר. הקטע של לשים את גבי 6 וביטון מקדימה יכול לעבוד אולי נגד קבוצות כמו הפועל ירושלים סטייל, לא מול חיפה. ביטון פשוט אוויר, כלום. עצוב לי שהוא פה. שים את קארצב יחד עם פרץ וגבי ושלוט באמצע. קונה עכשיו החתמה של בכר (למרות שנראה שסגור בחיפה) במקום הרולטה כל שנה עם מאמן זר. 

     

    טרנר משחק סופר קשה, עוד 7 משחקים ועם משחקי החוץ שמצפים לנו שוב דבר לא גמור, במיוחד בעונה כזו. 

  8. לפני2 שעות , duduha said:

    מאיפה הנחרצות? מידע פנימי?

    האמת שאחרי המשחק מול סכנין במקרה יצא לי להיתקל בו ולזרוק לו מילה (ישב במסעדה עם חלק מהצוות שלו) ובאינטואיציה (שום מידע כמובן) הוא לא נראה כמי שרוצה להמשיך פה. 

  9. לפני10 שעות , סבסטנו said:

    לא סגור אם זובאס שוער ראשון מספיק טוב, השנה בהפועל במעט שראיתי הוא טוב אבל גם עם הרבה נפילות וגולים קלים, אם כי להיות שוער בהפועל.. לא פשוט.

    הכל יחסי... (זה איינשטין אמר) ביחס לשוערים בליגה (כל הישראלים אותו דרעק פחות או יותר, זרים גם אין פה ברמה) זובאס בהחלט רמה מעל. אם איל לי יכולת להנחית פה איזה רייקו / אניימה, או אפילו קאלה / יבריץ , הולך על זובאס קל. עם הגנה נורמלית הוא יהיה סבבה. בהפועל שאין בהם כלום הוא משאיר אותם בליגה לבד כרגע. 

  10. לפני7 שעות , המכבייה said:

    מסכים. לא הרוטציה היא העניין. שחקנים צריכים לקבל דקןת, זה נורמלי. אני חושב שדווקא השחקנים המובילים שלנו הם הפריכים. 

    אתמול לא היה חסר לך שוער (אפילו שמשפתי גם חלש) ? ואבישי כהן שכבר אמרת שאת הליגה הזו הוא כבר לא שווה מל שחר ? ויוריס על קארצב ? השחקנים המובילים שלנו הם ערן, מילסון, פרץ ויוריס בעיניי. גם גבי בעונה טובה יחסית. והם ממש לא פריכים, הם אלו שהביאו אותך לעונה הזו. הם ורובי קין ביחד. 

     

    בפעם המליון, אם הם פותחים אתמול אתה לא עף. אז אני מבין שזה גביע וככה נהוג באירופה וכל הזין. למרות שכמעט הצליח קין לזייף בהרכב וגם לעלות שלב. כמעט. 

  11. לפני15 שעות , הלב_הוא_שוב_ישמח said:

    אני באמת חושב שהוא לא מאמן,מה ראינו ממנו?

    ניהול משחק רע,חילופים מהבית,שיטת משחק לא קיימת,מדי פעם יש הבלחות.

    הבן אדם שלשל פעמיים.

    תראה את רוב האוהדים בפחד גדול לא לאבד 10 הפרש, ואתה 9 מחזורים לסוף,בעונה כזו שיש לך מאמן,רובנו היינו חוגגים כבר.

    מה אני רואה ממנו ? הרוב הזמן כדורגל בקצב גבוה, באירופה בפרט גם כדורגל טוב ותוצאות מרשימות (כן, הביזין בגומלין מול אולימפיאקוס ילווה אותי כל חיי ובכל זאת) יכולת לשחק בהנעת כדור מהירה על הארץ (עד שקלטו והתחילו ללחוץ אותנו) וגם לשחק ארוכים לצדדים עם כתובת. אני רואה תבניות התקפה (מגן , קיצוני קשר וצירופים ביניהם, בעיקר בצד שמאל כמובן) ואני רואה קבוצה רעבה. שיטת משחק ? כן אני רואה שהבין שזה רק 4-3-3 בסגל הזה ומאז הולך טוב בהרבה, אני רואה התעקשות עת קשר 6 יוריס שחושב עומק ןץומהר ולא קשר גרזן רוחב, אני רואה אופי, עם כל השלשולים חזרנו העונה נראה לי איזה 6 פעמים מפיגור לניצחון (בעונה שעברה פעם אחת)  וכן זו עונה משוגעת אז לא נחגוג עד שני ונחכה בסבלנות. והיו משחקים שפגע בחילופים דווקא. והיו משחקים שניהל לא נכון והקבוצה מחרידה לאורך כל העונה במשחק ההגנה ואם התחלפו כל הצוותים כמה פעמים וזה עדיין ככה, זה רק עליו. 

     

    במכלול אין אוהד אחד שלא היה קונה את העונה האירופית שעשינו ולהוביל 10 את הטבלה 9 מחזורים לסיום.  גם עם אכלנו חרא בלא מעט משחקים. 

  12. לפני1 שעה , אלק נילאש said:

    בכר הוא אינטליגנט ויודע לבחור קבוצות בתזמונים טובים. לבוא אליהם בקיץ, אם הם יסיימו בלי אליפות - לא תזמון טוב. עם זאת, לא הייתי מזלזל באיש שלקח לנו 6 אליפויות על הראש. חדמ"ש עדיף שיהיה בנבחרת (או אצלנו...).

    הוא בבית בלי קבוצה כי נכשל בכוכב האדום, האופציות שלו זה חיפה או נבחרת (אצלנו יקח זמן עד סוף העונה או לבטח הכרעת האליפות כדי שקין ומכבי ידברו על ההמשך) אז ברור שעדיף חיפה. עדיף כל דבר על הנבחרת בטיימינג הזה (ובכלל) 

     

    בכר יבוא עם דרישות לתקציב גבוה רכש וגם יקבל חוזה גדול, יתעקש על הפדופיל ויאללה, לעבודה. לא רואה אותו ממשיך לשבת בבית. 

     

    אה ואיזה כיף לראות אותם עפים היום, כואב עוד יותר על הגול שספגנו אתמול בתוספת. 

  13. לפני8 שעות , Cosmic said:

    הוא מאמן פח, אבל לא חושב שהרוטציה שעשה הערב היא עדות מובהקת לכך. 

    מבחינתי, היא בתחתית הרשימה.

     

    פאקינג גביע אחי, מיטב המאמנים שהיו פה בעשור האחרון הראו לך בדיוק איך קבוצות שרצות לאליפות מתייחסות למפעל הזה, פעם אחר פעם. 

    אוסקר נגד בית״ר בבית, סוזה באשדוד, איביץ׳ עם הדחות מבזות שהדחקתי מזיכרוני…. 

     

    ספציפית לגבי טננבאום - הוא השוער השני שלך כרגע, זה ברור. מניח שהיה אירוע עם הפנמי, הוא שרוף במכבי. 

     

    אבל למה אחי ? אתה צודק ומדייק, אבל באמת שלא הבנתי את הקטע הזה. אוהדים לא באים לראות משחק ?  המועדון לא רוצה עוד תואר ? גם אם הוא משני ? למה מלכתחילה מאמנים מזלזלים במפעל הזה ? מעולם לא הבנתי את הקטע הזה. 

     

    ותגיד מה שתגיד, עם שוער ראשון והרכב ראשון אנחנו לא עפים אתמול. 

  14. 4 דקות לפני, הלב_הוא_שוב_ישמח said:

    אוי ואבוי לנו אם כן.

    מעדיף להיות בלי מאמן

    היינו בשנה שעברה. מעדיף את זה על העונה ? אמיתי ? 

     

    * תנטרל רגע את השנאה שלך אליו בקטע אישי מאז ה 7.10 ותענה מקצועית נטו, בחייאת. 

  15. 44 דקות לפני, המכבייה said:

    מה לא הבנת במה שכתבתי? לא מאמין בהם אם הם צריכים לשחק נגד וועד הבית שלי על תואר. כולנו נפרפר ביום שני בלילה. לא מאמין בהם, לא ברובי, לא בשחקנים, לא במי שמביא להם מים. 

    ומה זה בפורמט הזה?  זה נחשב לטוב יותר כי סיימת ראשון. 

    שמע, ממש לא מסכים איתך. בשני יעלה ההרכב הראשון (שהפסיד לחיפה פעמיים, נכון) ובתקווה ליום סביר פלוס של רוב השחקנים זה שלנו. מודה שקונה תיקו כמובן כי זה משרת אותנו. 

  16. אף פעם לא אבין את הקטע הזה של מאמנים (במיוחד זרים) ששמים חצי הרכב בחוץ בגביע ושוער מחליף. מספיק אפילו משפתי ואנחנו לא עפים כאן. קארצב לא מספיק טוב, פרץ היה חסר, שוער שאני לא יודע מה קרה לא אחרי שלא שיחק שנה, גולסה בחילוף אומלל (מובן מקצועית אבל לא שמים שחקן קר בתוספת זמן אחרי גול) ופשוט הכל התהפך עלינו היום. עדיין מעדיף את קין על פני מאמן ישראלי רנדומלי (רק בכר ראוי). 

     

    הפנים ליום שני. 

  17. לכל אלו ששמים חצי הרכב בחוץ מחר, נגד חדרה (גם לפני חיפה) הייתי בדעה כזו ואז ראינו מה קרה. ספורט זה הרבה מומנטום. אנחנו במרחק 4 משחקים (חיפה ועוד 3 משחקי גביע בעזרת השם) מטראבל, יש שבוע (פחות יום) מנוחה עד למשחק מולם, אין סיבה להמר. מי שכשיר שישחק. לנוח אפשר בקיץ. 

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.