Jump to content

מנש שער 11

משתמשים רשומים
  • Posts

    33
  • Joined

1 Follower

About מנש שער 11

  • Birthday 10/01/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5,698 profile views
  1. כשהוא עלה שחקני באר שבע פנו לשופט ושאלו אותו אם הוא שורק אחרי הקרן והוא (בצעד חריג, לא נראה לי אמור לומר להם) סימון שהוא שורק ישר אחרי.
  2. אגב מה עם האזרחות ? ירדנו מזה ? כזר אנחנו צריכים טוב יותר, כישראלי שיהיה פה עד הפרישה מבחינתי.
  3. מכה גדולה ספרא הזה, שניה לפני שהמועדון המקולל הזה הולך לאבדון.
  4. אם כבר המשחק שלהם נגדנו הוא באנקר בהתחשב בכל המפגשים בין הקבוצות העונה. אני בטוח שאם נגיע לשם בפער 5 או פחות, נחרבן שם. מחלמת עולם בשבת בריינה קודם כל.
  5. כמעט כל משחק שתתן 2 על ההתחלה יהפוך לקל. אחלה מילסון, תורג'מן הפתיע אותי לטובה, פחדתי שיחנק היום עם הלחץ, גם מעורב בגול הראשון ונגיחה מושלמת בשני. קניקובסקי שלט באמצע, סאבורט במשחק טוב מאוד וגם רז שלמה מחזור שני ברציפות, טוב שחזר. מה שכן הפועל חיפה של היום לא אינדיקציה למשהו אבל מה מעניין, ניצחנו ארבע. עכשיו ריינה חוץ ואז סכנין וסמי, המשחק בשבת קריטי, חיפה עדיין כאן.
  6. אם כבר בזה עסקינן (יואב גם בשבילך) בארגנטינה בוקה הובילה לפני איזה 15 שנה ב 9 הפרש 3 מחזורים לסיום, היתה צריכה תיקו מסריח אחד לאליפות, הפסידה בכל השלטשה, אסטודיאנטס נראה לי ניצחו 3 רצוף ואז היה משחק אליפות אותו בוקה הפסידה בהארכה. זה הכי מטורף שאני זוכר.
  7. לא הופתעתי, חשבתי שזה משחק של הפסד / תיקו. אחרי רצף מרשים ללא הפסד ליגה (הפסדנו רק לחיפה הארורים ) זה היה צריך להגיע מתישהו ובטרנר זה הגיוני. הייתי סבבה עם תיקו. מרגיש שנשדדנו עם האופסייד (איך ב 2024 אין זוית ראויה) ומקצועית, בלי יוריד המעברים שלנו תקועים וגם נגד הגנה עומדת (בעייתי ל 7 המשחקים שנותרו) מילסון היה חושך, כולם בגדול היו חושך, פרץ הלך לאיבוד והיחיד שהגיע היה משפתי שהציל גול בטוח. המשחק בשבת (אם לא תתחיל מלחמת עולם או משהו בסגנון) הכי קריטי, אחריו יש רינה סכנין וסמי (שנראה על הנייר כהפסד) ועדיין מאמין שחיפה שנראית על אדים (ובלי חלאיילי) תאבד נקודות. רק לא לחרבן את זה בחייאת. עונה מתישה.
  8. אז לשבת בבית ולחכות להצעה ממילאן אחרי דנכשל בכוכב האדום ? בהיעדר אופציות, זו האופציה הטובה ביותר מבחינתו. ולגבינו ברור לי שגין לא ימשיך, מעניין איך ניפול ברולטה עם המאמן הבא, נקווה לטוב.
  9. מדברים כל העונה על זה שהבלמים לא מספיק טובים וזה נכון, אבל העניין מבחינתי זה משחק ההגנה. לא מאומנים מספיק ועושים שטויות בקבוע, לא משנה מי משחק. לפחות מאז שלוקאסן בחוץ זה השתפר קצת. חובה לפגוע בבלם זר אבל בכללי, צוות האימון חייב לשפר את הכל שם, מהנעת כדור תחת לחץ, נייחים, עמידה, הכל. לעניין נחמיס אני שמח שהוא בקבוצה, הרוויח ביושר את הדקות העונה, בעונה הבאה מקווה שיהיה מחליף ראשון / שני תלוי בטיב הבלמים.
  10. מלחמה זה תירוץ ? מי רוצה לבוא לפה ? ואגב רכש, היה מגן טוב שעזב בגלל המצב, לוקאסן הכושל זה נדוניה מלפני מנספורד, קיקו זה כישלון ומילסון זה בינגו מטורף. תן לי עוד 3 זרים סבבה יחד עם מילסון (למרות שלא מאמין שישאר, נקבל הצעה גבוהה והוא ימכר) וזה אחלה מבחינתי. לא יודע מה יהיה המצב פה בארץ בקיץ אבל אם נהיה בלחימה בוא נראה איזה זרים שאר הקבוצות יביאו לפה.
  11. זה. וואלה מתסכל מאוד ואפילו הזוי שאנחנו בסוף העונה (לא תגיד שהוא עוד לומד את הקבוצה וחא מכיר) וכל אחד ביציע רואה שאנחנו הולכים לאבד את האמצע לגמרי עם ביטון האוויר וקין היחיד שלא רואה את זה. מצד אחד אם ניקח אז ניקח ושורה תחתונה היה אירופה אז במבחן התוצאה הוא יעמוד פלוס. מצד שני אכן יש דברים שלא משתפרים אצלו, אולי בעתיד. לגבי ההמשך של קין, הכל תלוי באלטרנטיבה. ואם בכר לא מעבר לפינה וברור שאין איזה מאמן זר עילוי שיבוא לפה עכשיו אז ברירת המחדל היא להמשיך איתו. לא חשבתי שאגיד ברירת מחדל על מאמן שמוביל 10 הפרש אחרי 3 עונות מסריחות אבל זה מה שזה מרגיש.
  12. פחדתי שיפתח עם רביבו. אחלה זאדה.
  13. תוצאה טובה אבל בלא מעט מזל. הפציעה של יוריס גמרה אותנו ואת משחק המעבר. הקטע של לשים את גבי 6 וביטון מקדימה יכול לעבוד אולי נגד קבוצות כמו הפועל ירושלים סטייל, לא מול חיפה. ביטון פשוט אוויר, כלום. עצוב לי שהוא פה. שים את קארצב יחד עם פרץ וגבי ושלוט באמצע. קונה עכשיו החתמה של בכר (למרות שנראה שסגור בחיפה) במקום הרולטה כל שנה עם מאמן זר. טרנר משחק סופר קשה, עוד 7 משחקים ועם משחקי החוץ שמצפים לנו שוב דבר לא גמור, במיוחד בעונה כזו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.