Jump to content

מנש שער 11

משתמשים רשומים
  • Posts

    33
  • Joined

1 Follower

About מנש שער 11

  • Birthday 10/01/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5,678 profile views
  1. ראיתי 2 משחקים וחצי שלהם באליפות, הזוי איך מילסון לא בהרכב. זה שלפניו פחות טוב ממנו.
  2. זה באמת היה המשחק הכי חשוב. אחרי המכה הפסיכית בחמישי פחדתי מהצד המנטאלי (כדורגל אני יודע מה הולך, אין הגנה אין שוער יש מילסון ולקוות לזהבי חד) והניצחון היום (עם חזרה מפיגור) היה חשוב מאין כמוהו. אהבתי שברוב הדקות התנפלנו על הכדורים ולא איפשרנו להם לפתח משחק. וכן זה אחרי 120 דקות של גיהנום בחמישי. ברמת שחקנים שחר עדיף בכל יום על אבישי (אולי הספסול שלו על האיבוד בחמישי) קארצב הפתיע לטובה, מילסון ויניסיוס וערן המלך. רק שלא נחרבן את זה. שיהיו בריאים מילסון וערן, עם השאר נסתדר.
  3. לא מאמין שאבוקסיס הצליח להוציא שם תיקו ואם הם לא מוגבלים גם היו מנצחים. בכלל, נראה לי מאז שאבוקוף חתם שם הם כל משחק ב 0-0. גועל נפש (נהדר לנו היום) של מאמן ושל קבוצה.
  4. אני לא מבין למה מנסים לגוון ולנסות מהלכי כדורגל מימין במקום שפשוט לזרוק את הכדור שמאלה למילסון כל המשחק. זה שחקן לרמות הגבוהות באירופה, בטח לא לקבוצה ישראלית. אני חושב שהיו צריכים לשבת איתו על חוזה חדש בינואר, עכשיו כבר גם באירופה מכירים אותו והצעות יגיעו, הוא יודע את זה אני מאמין.
  5. המשחק בראשון הפך להכי חשוב. זו חתיכת מכה מוראלית מה שקרה היום. לא יודע אם נצליח לקום.
  6. זה לא הרצון לדפוק אותנו, הם פשוט חלשים ברמות מביכות. אם לא אשדוד ופתח תקוה הם היו יורדים. הם לא יגיעו לשער של כיוף אפילו פעם אחת.
  7. דבר ראשון זהבי אם נותן צמד הופך למלך שערי המפעל, לא הייתי עושה לו את זה, תאמין לי זה חשוב לו. דבר שני כבר קרו דברים מעולם, היה זניט (סיטואציה שונה) אתה שולח פה חצי הרכב לספסל. אני בדעה של לפתוח עם ערן ומילסון ודוידה ולעשות חילופים בהתאם למשחק בכדי לתת מנוחות ליום ראשון.
  8. כרגע הוא וסבוריט צריכים לפתוח כל עוד הם כשירים. מאז שלוקאסן בחוץ אני פחות בלחץ מכל עימות בחלק שלנו.
  9. אם באר שבע בשבת מנצחים את אשדוד אז חיפה חייבת לשחק על ניצחון מולנו בשביל מקום 3 בכניסה לפלייאוף. ועדיין, זה רוני לוי וזה לא סוף העונה. שונא לשחק נגד האפור הזה. אבוקסיס עם שיער.
  10. הפועל הקבוצה החלשה בליגה כרגע. הם לא יעברו את החצי.
  11. שיעלה ליציע. גם ככה הוא משחק לרוחב ולא חצי מיוריס.
  12. מתכון בטוח לאיבוד נקודות (גם בהרכב הכי איכותי שלנו אני במוד שלילי לטדי חוץ אחרי ערב שיא באירופה) זה לא הפועל ג'לג'וליה בכל זאת וכל נקודה קריטית.
  13. אני רואה עכשיו את השידור החוזר בנחת, כל השתלטות שלו , גם כשהוא תחת לחץ הוא מחפש קודם כל את הקדימה. לא רוחה ולא אחורה, דבר ראשון קדימה. זה נותן לנו מעבר מהיר להתקפות. ובקושי טועה בלי עין הרע. הברקה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.