Jump to content

MaTa

משתמשים רשומים
  • Posts

    227
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About MaTa

  • Birthday 13/06/1988

Recent Profile Visitors

8,300 profile views
  1. חזרתי לשתי דקות רק כדי להגיד למי שיוצא על שקד שילך לחפש.
  2. אני כמעט שנה עם המכונה הזאת ומאוד מרוצה. האספרסו יוצא מעולה עם כמה סוגי פולים שניסיתי. https://www.coffeeman.co.il/product.asp?aff_a=1&Pid=900710&aff=GoogleMerchant&gclid=EAIaIQobChMIsp7izuzZ6gIVle7tCh31VgaREAQYAiABEgJ1fvD_BwE
  3. אתה מבסוט מניהול המשבר? אם כן, בכיף. בתיאבון. למזלי אני ואשתי בחרנו מקצועות שהושפעו קלות מהמשבר. אנחנו רחוקים ממצוקה כלכלית. רחמיי על כל מי שאכל לקרדה ולא יודע מאיפה הוא יביא אוכל היום, עוד חודש או חודשיים.
  4. מה שביבי עשה בגל הראשון הוא לסגור הכל. שזאת החלטה אמיצה, אבל ההחלטה הקלה. ביבי גם נהדר בתור נואם - בין הטובים שהיו לנו בפוליטיקה, רק שבלהנהיג האמת התגלתה מאז חודש מאי. סגרת הכל? החלטת להשבית את המשק? פגעת בכולם? תעשה הכל כדי שכשנחזור לשגרה אז תהיה פה תכנית. הוא לא עשה את זה. והסיבה שאומרים שהוא לא עשה את זה, היא כי הוא ריכז את כל הכח אצלו ולא מינה פרוייקטור, לא נתן כח לאנשים מתחתיו והלך על מהלך של תקנות לשעת חרום, שהסתיימו. עכשיו הכנסת אשמה, פקידי האוצר אשמים, פקידי מערכת הבריאות אשמים. כולם אשמים, רק הוא סלמתאק. קונה את זה? אתה עיוור. וכמו שנאמר - הןא נחבא אל הכלים כי הוא יודע שהוא הכתובת היחידה לאשמה. הבנתי, לס הליצן הוא הסיבה שאין תכנית אופרטיבית להתמודדות עם הנגיף. עכשיו הכל הגיוני. אתה מגזים, התקשורת של 2020 לא נכנסת לסגל של חיפה 93/4. וברצינות - אתה מקבל כסף מהליכוד או שאתה משתמש בדף המסרים של השרים להנאתך? איזה אנרכיה אתה רואה? מתי השתמשת לאחרונה במילה אנרכיה לפני השבוע שעבר? אתה מבין איך נראית אנרכיה? אם כן תדגים איפה יש כאן אנרכיה. תכף תגיד לי שערוץ 20 לא מלקק ליאיר נתניהו את הביצים, ועושה קיצי לביבי. אבל התקשורת. צורך תקשורת בצורה מתונה וסבירה - זאת לא הטענה המרכזית של אף גוף תקשורת. אבל אם אתה כותב את זה אז זה בטח נכון. מבלי להתייחס לצדק שבהפגנות של האתיופים בשנה שעברה - שם חסמו את כל המדינה, שרפו מכוניות של אנשים, זרקו בלוקים על מכוניות של אנשים ואיימו על אנשים שהיו עם בעיות בריאותיות שרק נראה אותם מנסים לעקוף את חסימת הכביש שלהם. צמיגים בערו בכל הערים והיה ריח של משרפה. אז כן, אז היה משהו קרוב יותר לאנרכיה וזה היה בחסות המשטרה שהכילה את האירועים ולא התייחסה באלימות שהיא נוהגת כיום. אם היית טורח להגיע למשחקים של מכבי או לאירועים של מכבי, היית רואה מאות מהחברים שלך לשעבר ליציע מקבלים מכות משוטרים בק"ש. מכות? התבלבלתי - מכות רצח. אבל בו-הו! שני טמבלים זרקו אבן על בנק. וואו! האנרכיה! הבלאגן, איך נלך מכאן? הכאוס היחיד שנוצר הוא כשלא מנהלים את המדינה ואז סוגרים ופותחים וסוגרים ופותחים. מבטיחים כסף ולא מעבירים ומבטיחים ואז נותנים, אבל סכום מזערי שלא מכסה כלום. המזל הרע של ביבי הוא שכאן הוא לא יכול לפלג לימין ושמאל. גם מצביעים שלו אוכלים את הלאקרדה, גם הם פושטים את הרגל וגם הם רואים איך אף אחד לא סופר אותם. המורשת היחידה שיזכרו לביבי מ-10 או יותר שנות שלטונו הוא שהוא ניהל בצורה הכי גרועה בעולם (מלבד ברזיל וארה"ב) את המשבר הכי גדול בעשרות השנים האחרונות בעולם. ויזכרו אותו גם ביחס לשאר המדינות, שרובן מתמודדות טוב בהרבה מאיתנו. מורשת ראויה לדמגוג שרק מנסה לחרב את העם בשביל הכסא שלו.
  5. מילא היה נחבא אל הכלים, פעם בשבוע הוא מסמן פקיד אחר ונכנס בו בכל הכח כאילו הוא הוא הבעיה.
  6. "אנרכיה להפיל את ביבי", וזהו דוקטור - זה כל מה שאני זוכר.
  7. האמת שכן, והיו כמה חוקרי מדעי ההתנהגות שדיברו על זה, ואפילו עשו מחקר השוואתי בין מדינות באירופה - ומצאו שמדינות שבהן הייתה שקיפות, הסבר מדויק על המחלה ודרכים למניעת הדבקה - שם שיתוף הפעולה האזרחי היה הגדול ביותר. איומים בקנסות ואכיפה משמעתית היו בקורלציה חלשה לשיתוף פעולה מצד האזרחים. זה דובר בכתבה באולפן שישי של 12 לפני שבועיים, אם בא לך לחפש ולראות את הראיון עם הפרופסור שהציג את זה.
  8. תחתונים ב-32 דולר ואתה עדיין מתיימר לצרכנות נבונה.
  9. נושא הגדרת חומרת המחלה הוא קשקוש שבעיקר לס וחבריו רצים עליו. בשום שלב בשום אזור של הרפואה סטורציה 92% היא לא חולי קשה. אם יועילן הקונספירטיבים לתת את רשימת המכולת להגדרת חומרת החולים - זה יהיה נפלא. מה שלא קונספירטיבי, וכל רופא שעובד ביחידת קורונה יגיד לכם בפה מלא, הוא שמנשימים הרבה הרבה הרבה (!) פחות. ההבנה של השתלשלות המחלה טובה יותר, וכשיש התדרדרות נותנים כיום טיפול תומך שהנשמה היא לחלוטין לא הקו הראשון שלו. לכן כמות המונשמים לא תעלה דרמטית בתוך ימים (לאורך חודשים זה משהו אחר, אבל זה רק אם ימשיכו להצטבר חולים בקצב גבוה). מדד אובייקטיבי טוב הוא ספירת כמות החולים בינוני/קשה (בעיניי גם רק הקשה) וכמות המתים.
  10. https://mobile.mako.co.il/news-world/2020_q2/Article-f853001a03e4271027.htm?utm_source=Facebook&utm_medium=NewsChannelPage&partner=NewsChannelFacebook כן, שבדיה נהדרים.
  11. מבואס מאוד. מעדיף את עצירת הליגה סופית.
  12. הקאות הוא לא מהתסמינים הנפוצים. זה לא אומר כלום, אבל קח בחשבון שיתר הוירוסים בעולם עדיין קיים וגורמים לתחלואה....
  13. יש פה אנדרלמוסיה לכולם, המורים לא חריגים - אלא רק אוהבים להצטדק ולהצטייר ככאלה. לי ולאשתי במקרה היה מזל עם מטפלת (הקטנה בת פחות משנה), אבל מה היינו עושים אם לא? שנינו במערכת הבריאות ועובדים כמעט כרגיל כל התקופה.
  14. מה הם יעשו? את מה שיתר המשק עושה, הם לא שונים מאף אחד ולא חשובים יותר מאף אחד. שיוציאו ימי מחלה אם אין להם סידור או שימצאו לעצמם סידור.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.