Jump to content

הסקורר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. עוד שנתיים אלונה ברקת בורחת משם. אוהדים בלתי ניסבלים יש להם. יותר גרועים מהאוהדים של בית''ר.
  2. וגם עם חיפה בליגת האלופות הוא קיבל קבוצה מוכנה עם זרים מעולים. ההישג הזה לא נרשם לזכות שום מבחינתי. כל מאמן היה מגיע לליגת האלופות עם הסגל הזה שום אפילו נתקל בקשיים במשחקים נגד האוסטרים. ורק שערים קריטים של קיסי ורוסו הצילו אותו. אף פעם לא החזקתי ממנו. אני בכלל לא סובל מאמנים שאין להם מושג בטקטיקה והם לא יסודיים,ושום הוא כזה. מאמן מיושן.
  3. ראיתי את המשחק,ניקוסיה היא קבוצה טובה,מאומנת,אבל אין להם שום דבר מיוחד. שמעתי שיש עכשיו הרבה כסף בכדורגל בקפריסין,אבל השאלה אם הם עובדים איתו נכון. אז ככה שלא בטוח שהכדורגל הקפריסאי וניקוסיה נמצא בהתקדמות. קופנהאגן היא קבוצה בדיחה,גם שהם הדיחו את בית''ר הם היו קבוצה בדיחה. פשוט בית''ר היתה קבוצה לא מאומנת. גם ויסלה קארקוב שהעיפה את בית''ר היתה באותה עונה קבוצה סבירה,לא יותר טובה מגטבורג וזלצבורג. ויסלה היתה קבוצה מאומנת,ועוד במשחק הראשון בין הקבוצות בטדי שבית''ר ניצחו 2-1 היה אפשר לראות שויסלה בהחלט יכולה לתת בראש לבית''ר בגומלין. מבחינת כישרון בית''ר היתה הרבה יותר מוכשרת,ואם היה לבית''ר מאמן ראוי הם היו עוברים אותם. בית''ר עם תקציב של 120 מיליון! הפסידה פעמיים ברציפות לקבוצות שנחותות מימנה מבחינת כישרון. וכל זה בעיקר בגלל המאמן הכי אוברייטד שיש-יצחק שום. לא מאמין שהם החזירו אותו אחרי הכישלונות שלו. מאמן בדיחה.
  4. חחח קטן ''סוס מת''. קטן היום השחקן הכי טוב בארץ ביי פאר,2 רמות מעל הליגה כולה. קולמה הוא באמת בדיחה מהלכת,הבן אדם לא יודע לעצור כדור. שחקן כ''כ טיפש ומוגבל. לא מאמין איך הם לא זורקים אותו. זה שחקן ברמה של אסוס,אפילו פחות טוב ממנו.
  5. זלצבורג קבוצה טובה, מכבי חיפה טובה יותר. מכבי חיפה והפועל הם קבוצות בעלי מסורה באירופה, וזה משפיע. אנחנו לא היינו עוברים לא את זלצבורג ולא את גטבורג ולא את הקבוצה הצ'כית. אנחנו קבוצה בינונית להחריד, עם ניהול בינוני להחריד, ועם מאמן בינוני להחריד. קטן, גאדיר וגולסה גדולים על הליגה הזאת ברמה אחת לפחות. אם גאדיר וגולסה לא נמכרים לחול,אנחנו צפוים לראות שליטה ירוקה שוב בעשר שנים הקרובות.
  6. צאו מהסרט,אנחנו היינו מקבלים 3 חתיכות בלזצבורג והסיפור היום גמור כבר במשחק הראשון. מכבי חיפה, כמו הפועל, הם קבוצות בעלי מסורת באירופה. קבוצות שלא מחרבנות במכנסיים במעמדים האלה,קבוצות שמנוהלות היטב,קבוצות עם מסורת. לא סובל אותם,אבל כל הכבוד להם.
  7. 1: צ'לסי 2: ליברפול 3: יונייטד אין קבוצה שיכולה לעצור את צ'לסי העונה.
  8. לא מסכים. לדעתי מדובר בעילוים ביחס לשחקנים ההישראלים. לראות ילדים בני 18 משחקים בכזאת חוצפה ובכזאת קילריות במוקדמות ליגת האלופות,זה לא דבר של מה בכך. לדעתי שחקנים עם פוטנציאל אירופאי לכל דבר. בוזגלו ומלול? שחקני ליגה טובים, יכולים להיות גם מצויניים,לא חושב שמעבר לזה.
  9. בואו נקווה שגדיר וגולסה ימכרו לאירופה כמה שיותר מהר. אחרת הם הולכים לזלול פה תארים רבים.
  10. 6 שערים הוא כבש בעונה האחרונה מהנקודה הלבנה. תן להם לתלהב ממנו. לצערי בעונה הקרובה הם יבינו את גודל הפלופ. אני אשמח לאכול את הכובע. אני כבר רואה בתקשורת החובבנית כותרות של ''עוד כוכב שלא הצליח במכבי , בית קברות לשחקנים'', פשוט בדיחה. מביאים כל מיני שחקנים בינוניים מאיזה מ.ס אשדוד או הפועל פ''ת, וחושבים שמה שמתאים לקבוצות קטנות... מתאים גם לקבוצה גדולה. לא במקרה רביבו שיחק את מרבית הקריירה שלו בקבוצה הכי מיותרת בכדורגל ההישראלי.
  11. רביבו הבלוף הכי גדול של הכדורגל ההישראלי. שחקן בינוני ומטה.
  12. כל עוד לא יהיו מאמנים טובים לקבוצות הגדולות שישחקו באירופה,הקבוצות ההישראליות לא יצליחו. אלי גוטמן,גיא לוזון ורוני לוי הם המאמנים היחידים שיכולים להצליח עם קבוצה ישראלית באירופה. חיפה לא יעברו את האוסטרים עם אלישע לוי בחיים. עם רוני לוי הם היו עוברים אותם. גם אנחנו אם נגיע למשחקים מכריעים באירופה בלי מאמן( ואין לנו מאמן כרגע),אז אנחנו לא נצליח באירופה. יש בארץ 3 מאמנים ראוים,וחבל מאוד. הכדורגל ההישראלי אומנם לא ברמה גבוהה,אבל ההגרלות נוחות לקבוצות ההישראליות באירופה הרבה יותר מאשר בעבר. אם הפועל לוקחים אליפות בעונה הבאה,הם גם יהיו בשלב הבתים בליגת האלופות,על בליינד.
  13. 4 עמודים על שחקן כזה בינוני ומיותר. מעניין מה היה קורה אם איזה שחקן רציני היה מעומד. חלאס,רביבו הוא בלוף. שחקן בן 32 שנתן 5 משחקים טובים בקריירה בקבוצה מיותרת.
  14. אלו אנשים שלא ראו את ברקוביץ' בשיאו,או שכאלה שיש להם זיכרון קצר. בניון יכול להמשיך להיות שחקן לגיטימי בליברפול גם עוד 10 שנים,ואפילו לזכות איתם ב3 טריפילים, ועדיין זה לא יעשה אותו שחקן שיותר טוב מברקוביץ'. אין לו אפילו קמצוץ מהכישרון שהיה לברקוביץ',הוא רק יותר סקורר מימנו. ולא שאני לא מעריך את בניון,הוא שחקן נפלא,אבל ברקוביץ' הרבה מעליו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.