Jump to content

yaniv_riv

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by yaniv_riv

  1. רגע רגע - עוד לא אמרנו את המשפט המנצח של העונה הזאת: שששש שקט !! תנו שקט למועדון, לאבי , לשחקנים. (רק ככה נוכל לקבור את מכבי סופית. אם בנוסף לחוסר בכדורגל יש גם שקט, אנחנו לא שונים מהפועל עכו\פ"ת השלם את החסר). אהה כן ועוד סלוגן נחמד: אנחנו בבנייה. פחח.
  2. שקט ?! מי רוצה שקט ?! אני אוהד מכבי בשביל השקט שמסביב ?! הנה קיבלת שקט - קיבלת חרא של קבוצה. וכן, מישהו צריך להגיד את זה - זאת חרא של קבוצה. התקציב השלישי בטיבו בליגה לא יגיע לעולם למקום השלישי, גם לא לרביעי. אולי חמישי, וגם זה בלחץ אטומי. שוב בנייה כושלת, שוב שקרים לאוהדים (צעירים ?) ושוב מאמן פחדן (דקה 80 - חלוץ יוצא, חלוץ נכנס). רבאק - מאז אברהם גרנט של 91\92 וקשטן 95\96 לא היה מאמן נורמלי במכבי שהבין שזאת מכבי. אבל כאמור, הבעיות של מכבי לא מהיום, לא מאתמול ולא מלפני שנה. כולנו מודעים לבעיות, כולם יודעים שיש בעיות אבל הבעיות שנוצרו דאז משפיעות היום. ובגדול. אגב, כמה אשם יש לנמני בבעיות שנוצרו בשנים האחרונות ? כנראה שאחוז מאוד מאוד גבוה.
  3. להעלות את כולם על אותו מטוס, לצבוע בצבעים של איראן ולשלוח מעל הכור בדימונה. אהה, ותנו גם לאולטראס כמה כיסאות. קבוצה של זונות, מאמן פחדן. זהו.
  4. אוהדי מכבי בשער 13 - לא משנה באיזה חולצה תבואו, יש עליכם חובה אחת (במיוחד אחרי ההצהרות האנטישמיות): תעודד כל אורך המשחק, תוציאו את הגרון, תצרחו כפי שבחיים לא צרחתם. שידעו טוב מאוד מי אוהד מכבי ומי לא.
  5. פחדנים ! ברוסיה היו מזמן יורים בכם זה פשוט, אפילו פשוט מאוד - ביום ראשון יוצאים למלחמה.
  6. וברצינות.. אדם נורמטיבי לא יגזור בד, ישקיע בכתיבת שלט נאצה המעיד שהוא שמח ממותו של אדם ועוד יסחוב אותו 130 ק"מ לנצרת. יש תת רמה. ויש תת לתת. אז זה תת של התת של האמאמא של התת. רק תביאו את הדרבי.
  7. ברור לכולם שכבר אין כרטיסים לשערים 8-11 ? זה הזמן לרכוש ל -13 ולפוצץ אותו בצהוב.
  8. הם פשוט חיים בסרט - קודם כל שימלאו את 13. בינתיים ב-5 הדרבים האחרונים שמכבי שיחקו בדרבי (כשזה היה משחק בית של הפועל, כשהמצב הפוך אין שאלה בכלל) יותר מחצי שער 13 היה צהוב. הם כמובן אוהדים להגיד שאלה כמה אוהדים שוררים של מכבי (ידברו איתכם על 150 אוהדים צהובים) שישבו בשער, אבל משער 8 רואים מצויין יותר מחצי שער צהוב ומעודד הקיצר - עזבו אותכם, פשוט תקנו. .
  9. ירצו או לא - בדרבי יושבים בשער 8. זה לא נתון לויכוח אפילו.
  10. שאלה רצינית: האם מישהו נתן לגולדהאר מכתב המפרט את המצב ביציע ? הרי לא צריכה להיות בעיה "להגיע" אליו. האם מישהו יודע אם הוא מעורה בכלל בסכסוך ? ראיתי באתר של האולטראס את גולדהאר עם צעיף של האולטראס, אבל בתכל'ס לא קשה לנחש מה קרה - באו כמה אוהדים עם צעיף, שמו לו על הצוואר וביקשו תמונה. אני מדבר על מתן (בזמן אמת) מכתב לגולדהאר המפרט בדיוק מיהו השחקן ה-12, מה האג'נדה שלו, מה קרה לפני כן ולהסביר בדיוק מה הארגון רוצה. במקום מתוקן אולי באמת הדברים היו צריכים לעבור מלמטה, דרך ההנהלה - אבל במכבי כמו במכבי, כדאי ללכת ישירות לראש.
  11. מי שמבקש ממך לבוא אליו אישית ביציע של בלומפילד בזמן משחק של מכבי, הוא הפחדן והפאתט. במקום לפרסם תגובה רשמית כדי שאלפי אוהדי מכבי יוכלו לקרוא, הם מעדיפים לטפל בזה "אחד אחד". אל תרגיש רע, אתה לא הפאתט\ילד המקלדת בעניין הזה.
  12. קבוצה של כמה עשרות אנשים השתלטו על כמה אלפים שרוצים לעודד. למדתם על זה בשיעורי ההיסטוריה, לא ? אומנם צריך לקחת את הדברים בפרופורציות, זה בסה"כ כדורגל - אבל חבל שקבוצה של כמה עשרות הורסים את האהבה שלי. כוס אמק.
  13. חברים , אם לא הבנתם עד עכשיו - איראן זה כאן . תכתבו הודעה בפורום שלהם ותראו איך אחמדינברמן ישר מוחק לכם את ההודעה, כותב לכם "שקרנים\מלשנים" וכו' ומעיף אותכם מהפורום. אני לא צוחק - אבל דפוסי ההתנהגות של הפורום שלהם מזכירים את המשטר האפל ממזרח: מחיקת הודעות, כתיבת "שקרנים" לכל מי שמנסה לפרסם משהו הנוגד את התורה המחורבנת שלהם והכי חמור - מוחקים אותך. תפרסמו את הלינק ששמו פה למעלה ותראו בדיוק למה אני מתכוון. והכי מצחיק, הוא לא מוכן להסביר על גבי הפורום, מקום שבו כל אוהד מכבי עם חיבור לאינטרנט יכול לראות את התגובה שלהם, אלא הוא רוצה להסביר את זה פנים מול פנים. מה שמר אחמדינברמן שוכח זה שהוא חייב הסברים לאלפי אוהדי מכבי ככה שאני בספק אם הוא מתכוון להסביר לכל אוהד ואוהד למה ארגון כ"כ קטן הוא כ"כ ערסי. אלפי אוהדים סובלים בגלל עשרות - אין ספק, איראן זה כאן.
  14. כיאה לקבוצה עם קהל האוהדים הגדול בארץ, וכתוצאה מכך ככל הנראה יש לנו גם את מספר הגולשים הגדול בארץ - סביר להניח שאתר שכל עיסוקו זה ספורט (ובעיקר כדורגל) יחפש כל סיבה שבעולם לפרסם כתבה על מכבי - וכשאין סיבה, כי באמת יש שקט - אז בואו נכתוב "ניתוח מעמיק" על המצב של מכבי. מי ישמע איזה עומק ואיזה נעליים. כמו הטורי דעה המחורבנים שלהם - כותבים 10 שורות ושמים 10 תמונות. בית שימוש של אתר. הלאה.
  15. אכי, האם לדעתך המשוואה היא כזאת: גולים + אליפויות = קהל ? כלומר, אם רוצים למלא את בלומפילד בקהל אז קודם כל נביא גולים, ניקח אליפויות (או במילים אחרות - נרוץ בצמרת) וכתוצאה מכך בלומפילד יהיה מלא בצהוב ?
  16. אתה זה שמקשקש - אולי (ממש אולי) בתחילת העונה, כשעדיין אין הבדלים משמעותיים בנקודות, ההנהלה של מכבי תקצה מראש את שער 7 לאוהדי מכבי. אם למשל הפער בינינו לחיפה יעלה (חס וחלילה כמובן) עד המחזור ה-11, אוהדי מכבי לא יסתערו על הכרטיסים עוד בתחילת השבוע (מה שהיה קורה כנראה אם היינו משחקים במחזורים הראשונים )וכתוצאה מכך סביר מאוד שההנהלה תקצה את 7 לחיפה. לעומת זאת, אם מראש אתה מודיע שהשער של אוהדי מכבי - אז גם אם הפער בינינו לחיפה יהיה גבוה ועדיין לא נמלא את 7 עד הסוף, הרי שנוכל למלא חצי יציע לפחות וזאת בדיוק הנקודה. אין ספק שאם מכבי בראש הטבלה אז ככל הנראה כן נישב ב -7, אבל מה עם המצב שכתבתי למעלה ? במצב שכזה רוב הסיכויים שתראה את 7 ירוק.
  17. לא בטוח בכלל, אלא אם כן אנחנו נהיה באמצע העונה, מכבי תרוץ ובהתאם האוהדים יהיו בטירוף. לגבי המשחק היום - האוהדים של הפועל לא הסתערו על הכרטיסים (לראייה לא נמכרו כל הכרטיסים), ועדיין ההנהלה שלהם לא התקפלה והשאירה את השאר אדום. בסופו של דבר מילאו כמעט את כל השער וזה הישג יפה להפועל לכשעצמו. הדבר החשוב יותר הוא שההנהלה קבעה שהשער של אוהדי הפועל ויהי מה - ובסופו של דבר השער באמת היה של הפועל. גם אם יכולת לפוצץ אותו בירוק עדיין לא עשו את זה ורק כדי לשמור על הביתיות ולשמור על אצטדיון אדום, ולא חצי אדום וחצי ירוק. לדעתך - אם עכשיו מכבי יוצאים במבצע של מיני מנוי מול 3 הגדולות לשער 7 בלבד: אתה לא חושב שאוהדי מכבי יקנו את זה ? גם אם ימכרו 1000 - זה מצויין - הרווחת שער צהוב למשחק, ואני מבטיח לך שלקראת המשחק השער יתמלא מכרטיסים רגילים.
  18. מי שראה את המשחק היום ראה את ההבדל בין הנהלה לא מנותקת שמטיבה עם אוהדיה - מי שראה את המשחק של הפועל נגד חיפה ראה ששער 8 4\3 מלא באדומים. חיפה קיבלו את 10-11 בלבד וההנהלה של הפועל הרוויחה עוד יציע אדום שידחוף את הקבוצה ומתן תחושה של משחק בית אמיתי כאשר 85% מהאצטדיון היה אדום. אם הפועל יכולים למלא את 4\3 שער 8, אוהדי מכבי יכולים לפוצץ את שער 7 עד אפס מקום. כדאי מאוד שההנהלה תבין שעוד 80-90 אלף ש"ח (וגם זה לא בטוח בכלל, בהנחה שהיציע יהיה מלא עד 0 מקום הרי שהרווח הכספי הוא זהה או קרוב לכך) לא יעזרו למכבי כמו שדחיפה של בלומפילד צהוב יעזור. אם הפועל עושים את זה, מכבי על אחת כמה וכמה - וכל עוד זה לא קורה, האשמים היחידים הם אלה שנמצאים בהנהלה ולא קוראים את מפת האוהדים של מכבי. למכבי יש יותר מ 12,000 אוהדים שרוצים לבוא כל משחק. תבינו ותפנימו כבר רבאק. מישהו פה הציע הצעה מעניינת שיכולה להיות מאוד יעילה - למכור מראש את כל שער 7 במחיר מוזל יחסית, מיני מנוי למשחקים מול הגדולות. ככה אתה גם מקבל את התגמול הכספי בתחילת העונה, מפוצץ את היציע בצהוב ומרוויח משחק בית אמיתי. רבאק קצת לפתוח את הראש.
  19. אתה דוגל בשיטה יפה. כשאין לך מה לכתוב אתה קורא לדברים האלה "הזויים" ומתחמק היישר לשאלה הבאה. חלש מאוד. בכל אופן, תרשה לי לא להיות כמוך (זה די קל האמת) ולענות: 1. אין לי מושג מה אמרת בעבר. אני לא ממש עוכב אחריך (מופתע ?). 2. לפי מה שאתה אומר - לבית"ר יש אוהדים בכל מקום. אם ככה גם בפ"ת: לא מובן איך למשחק כ"כ חשוב של בית"ר בתחילת העונה וסגל מלא הבאתם בסה"כ 500 אוהדים. הנה לינק למקרה ששכחת. במשחק הזה היו 500 אוהדי בית"ר. 500 אוהדים של בית"ר למשחק ליגה, תחילת עונה - אתה לא יכול לטעון שהעונה גמורה, אתה לא יכול לטעון שאין עניין ואתה לא יכול לטעון שהשעה\מזג אוויר או כל דבר אחר לא התאימו. אבל עובדה - רק 500 אוהדים של בית"ר באו למשחק הזה. בית"ר של העם היהודי ? (העם היהודי מונה יותר מ 500 אנשים), מקומות רחוקים ? (גוש דן מונה כמליון וחצי אנשים). עזוב, אין סיבה שתסביר לי , קבל הסבר בחינם: לבית"ר אין אוהדים אמיתיים שילכו אחריה לכל מקום. יש לכם כאילו "אוהדים" בכל מיני מקומות שפתאום צצים עם דגל של בית"ר שקנו לפני 10 שנים ומאז חושבים שהם אוהדי בית"ר. אותם אוהדים קוראים לעצמם אוהדי בית"ר, אבל שנינו יודעים שהם לא אוהדים באמת. לטדי הם לא יבואו, וגם כשיהיה משחק ליד הבית שלהם בפ"ת הם לא יבואו. כמובן שאם זאת תהיה עונת אליפות בשלהי העונה המצב אחר - אבל זה רק מוכיח את מה שאני טוען - אין לכם הרבה אוהדים אמיתיים. רק כאלה שאוהבים להתעלק כשהקבוצה מצליחה.
  20. הפסול הוא שיש פחות אוהדים ש"מחוברים" לקבוצה. כשבית"ר תרוץ למעלה אז לכל משחק חוץ תביאו הכי הרבה אוהדים כי אותם "אוהדים" אוהדים את בית"ר. אבל כשהקבוצה תתפרק, תהיה בסכנת ירידה או סתם בעונה בינונית, אני בספק כמה מאותם אוהדים יבואו לכל משחק. קח לדוגמה את מכבי: אף פעם לא הצטיינו במשחקי חוץ. אבל אני יודע כשבאים 3-4 אלף אוהדי מכבי, רובם באים מאזור המרכז, אנשים שבאמת עשו את הנסיעה מת"א לאצטדיון החוץ. אותם אוהדים הם הרבה יותר "אוהדים" מאוהדי בית"ר בת"א שרובם יבואו למשחק של בית"ר רק אם זאת תרוץ למעלה. ועובדה היא - כשמכבי בעונה בינונית, היא לא רואה אף אחד ממטר מבחינת כמות האוהדים, למרות שלמכבי ובית"ר יש מספר דומה של אוהדים. כשמכבי בינוניים (ראה 5 עונות אחורה) לא ראינו אף אחד מבחינת כמות הקהל: גם אם בעונה X בית"ר הביאו יותר, זה רק בגלל שהם רצו לאליפות. מכבי לא רצים לאליפות ועדיין מצליחים להביא הרבה יותר אוהדים מכל קבוצה אחרת למרות המחירים הגבוהים בליגה. גם אם נצא מנקודת ההנחה שיש לנו אותה כמות של קהל, אני חושב שיש לזה קשר ישיר. אתה לא ?
  21. אוקיי. רק עכשיו נפל לי האסימון - אני מניח שהתכוונת לכך שאני כביכול מהשחקן אז אני מחרים את המשחקים של מכבי ? אז לא. אני לא מהשחקן ולא, אני לא מחרים את המשחקים של מכבי. וגם אם הייתי מהשחקן, לא מבין את הקשר - זאת חשיבה לגבי כל הקהל ומכבי, ולא עבור השחקן ספציפית.
  22. אי אפשר להפוך "משחק בית" למשחק שהוא חצי-חצי. מספיק לי היה לראות את בית"ר חוגגים בבלומפילד עם 6000 ביתרים את האליפות שלהם. חלאס, כסף זה לא הכל - אומנם קלישאה אבל היא כל כך נכונה בהקשר הזה - קבוצת כדורגל שנותנת לבית"ר לבוא ולשחק אצלה בבית, לארח 6000 ביתרים בבלומפילד ועוד לעשות חגיגות אליפות והקפות אליפות בבלומפילד. זה לא בושה, זה האמאמאמאמא של הבושה. ואם אתה תפסיד 150,000 ש"ח כתוצאה מכך שתארח רק 1500 אוהדים של הבבונים, אז וואלה, אני מוכן לוותר על השחקן שיביאו ב-150,000 ש"ח שיתווספו לתקציב, ולו רק בשביל לא לראות את ביתר\חיפה\הפועל חוגגים מולך. ובלי שום קשר - המצב שבו אנחנו צריכים להתחנן לכרטיסים ובסוף לשבת 800 מטר מהדשא בקרית אליעזר הוא בלתי נסבל. מכבי יכולים, בלי שום קשר למיקום שלה בטבלה, להביא 12,000 אוהדים במידה ומחיר הכרטיסים יהיה סביר. אם ההנהלה חכמה - צריכים להכריז כבר עכשיו כי שערים 4-5 יהיו של אוהדי מכבי במחיר נמוך יותר. גם אם נביא לשם 1,000 אוהדים זה יהיה שווה. לפחות נראה 11000 אוהדי מכבי בכל משחק מול 1500-2000 אוהדים בשער 7 של היריבות. אוהדי מכבי כן באים למשחקים - אבל כאשר אתה מוכר מראש כרטיסים ליריבות שלך, מה אתה מצפה ? במשחקי בית הקהל אדיש, רובו יקנה ביום המשחק או ממש לפני השריקה. אם לא תחכה לו, אתה תפסיד אותו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.