Jump to content

Omer

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,279
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Omer

  1. 2 דקות לפני, פנחס שוף said:

    יש לרביבו מה ללמוד 

    בין היתר איך להוציא כדור חוץ בפחות מדקה. יש הסבר לתופעה הזאת שבה רביבו סורק את כל האופציות, מתעכב וחושב עמוק טוב-טוב לפני כל הוצאה פשוטה? זה נוראי.

  2. 7 דקות לפני, עידן מוסקונה said:

    אז מקווה שאתה לא בא בטענות לקין ולשחקנים על המשחק היום. 

    שיחקו מעולה לא? 

    אין הרבה מה לבוא אליהם בטענות כי זה מה שהם שווים. יש לנו מאמן חסר ניסיון שכולנו הבנו שכנראה לא פטר בוס הבא, וסגל קצר, די אפור ונטול כל הגנה שבעונה אחרת כנראה לא שווה אליפות, אבל העונה כן. בהחלט תוצאה סבבה בהתחשב במספר המשחקים שנשארו ובהפרש. אני לא מבין למה אנשים ממשיכים כל שבוע מחדש לצפות ממכבי לשטוף את הדשא. זה לא הולך לקרות.

  3. לפני13 שעות , כהן said:

    מסכים איתך לחלוטין.  למעט מילסון כמובן, פרץ על אף חוסר היציבות שבו, וערן שגם הוא כבר לא בשיאו, אין באמת איזה שחקן נוסף שמשדרג אותנו לרמה נוספת קדימה. אפילו מדמון שהוא כישרון גדול, עד שלא יפרע פה את ההבטחות שנקשרות אליו, עדיין בגדר נעלם. יודע יש שיטענו יוריס, יש שיגידו שתורג'מן עוד יממש את הציפיות, ואולי אפילו שלמה שרבים טוענים שיכול להיות הבלם הישראלי הטוב בליגה, אבל אף אחד מהשמות הללו, לא גיים צ'אנג'ר , אפילו לא קרוב. אני אפילו יותר חריף ממך, לדעתי חסרים חמישה שישה שחקני הרכב, ועוד ארבעה חמישה רוטציה. המשימה לא קלה, אבל על טעויות שנעשו בעבר משלמים בריבית דריבית בעתיד, ונקווה שמנספורד יפגע ברכש טוב יותר מבניית הסגל העונה.. 

    למכבי חסרה חוליית הגנה שלמה ושוער, אני בכלל לא בטוח שאנחנו פייבוריטים בעונה הבאה. יקום וייפול על הרכש.

  4. 15 דקות לפני, העכבר הצהוב said:

    הוא לא יודע לבנות קבוצה,הוא ייקרוס במכבי.

    איזה מאמן במכבי בנה קבוצה בעצמו ב-15 השנים האחרונות? תמיד היה איזה נמני, ג׳ורדי, יצחקי או מנספורד שאחראי על הרכש.

  5. לפני20 שעות , nirnir20 said:

    אתה יודע מה בכלל ייתן לנו לגיטימציה ואשראי? עזוב "מגה פיגוע בפריז", זה בקטנה, אני אומר שחמאס צריכים להיכנס באיזה חג שקט לישראל עם 3 אלף מחבלים, לשחוט לנו איזה 1000+ אזרחים, כמה מאות בפסטיבל מוזיקה שחוגג את השלום שיצטלם יפה לעולם, ועוד כמה מאות מפוזרים בישובים וקיבוצים שקטים, ילדים, נשים, תינוקות, שיתעללו ויאנסו ישרפו חיים וגם לקינוח יחטפו עוד 250 ילדים נשים וטף, אחרי זה אין מצב שלא יתנו לנו קרדיט אה?

    אכן קיבלנו אשראי מטורף אחרי הטבח בשמחת תורה ועל כך יעיד ההרס המטורף ברצועה, בלי הלגיטימציה שקיבלנו מהמערב אחרי ה-7 באוקטובר אתה חושב שצה"ל היה יכול לעשות חצי ממה שעשה שם בלי שנהיה יוגוסלביה של שנות ה-90? אם תתעלם מההפגנות הרועשות, רוב העולם (בטח המערבי) היה בצד שלנו בתחילת המלחמה הזאת שהיא חסרת תקדים בהיקפה בהיסטוריה של הסכסוך, כתגובה לטבח חסר תקדים. אם לא הנסיבות הללו מזמן היינו בבידוד (מצד מי שחשוב, לא מצד נערי קולג׳), אז כן, בהחלט מתחשבים בסיבה שבגינה יצאנו למלחמה הזאת.

     

    ומה לעשות, כשאתה תלוי בסיוע זר זה משנה. זה לא שאנחנו זקוקים לאישור מהם כמו שאנחנו זקוקים לסיוע הצבאי שלהם (ולכן כל עוד יש סיוע לא אכפת לנו מה אומרים, אבל אתה כבר שומע קולות בעולם ששואלים שאלות על הסיוע הזה מצד גורמים פוליטיים מערביים שלא שאלו שאלות בתחילת המלחמה). זה שב-67 הסתדרנו עם אמברגו זה לא תכנית עבודה, מה גם שאופי המלחמות שונה לגמרי. אז חיסלנו לצבא סדיר את חיל האוויר במכה שפתחה את המלחמה והתחילה את הספירה לאחור לכניעה של נאצר, איזו מקבילה יש לזה מול ארגון גרילה שמסתתר מאחורי אזרחים?

  6. לפני1 שעה , Elirandani said:

    הם נתנו לו שכר שהוא חלומי עבור מאמן ישראלי. מי יגיד לזה לא...

    גם נכון.

     

    1 hour ago, אלק נילאש said:

    מאיפה אתה יודע מה היו האופציות? אם זו האופציה היחידה הסבירה, זה לא עדיף מכלום? הנה תראה, נכשל כשלון חרוץ או לא הצליח שם ועדיין הוא מלך הביצה המקומית...

    וגם זה נכון...

  7. Just now, אלמוג12 said:

    מודה שאני לא מבין באיזה קטע אוהדי מכבי מרשים לעצמם לשמוח לאיד אחרי הזרנוקים שאנחנו מקבלים העונה.

    כאילו לנו לא היו פיאסקואים.

    שני מפחי נפש נגד חיפה, שלשול עשר הפרש, אולימפיאקוס, אתמול.

    בכנות לא מצליח להבין

    בקטע שהם אתמול צחקו עלינו ועכשיו באותו מצב כמונו.

  8. עם זה שהוא ידע לאן הוא נכנס אני מסכים, ועד היום לא מבין מה חשב לעצמו. הרי גם אם היה נשאר ולוקח אליפות - מי היה זוכר לו את זה כהישג? מצד שני באופן כללי היתה הרגשה שהשתן עלה לו לראש בשנה האחרונה בחיפה, אם הוא יגיע לנבחרת או למכבי אז מקווה בשבילו ובשבילנו שכן למד שהוא לא סופרמן.

  9. 6 דקות לפני, car.garsia said:

    בכר נכשל בכוכב האדום חד משמעית. הם היו מדורגים שלישי בבתים בליגה האלופות וסיימו אחרונים עם כדורגל רע מאוד בזירה האירופאית.

    בליגה הם עם תקציב פי 10 מפרטיזן והיו במקום השני אחרי שהם הפסידו דרבי.

    זה כמו בימים הטובים של מכבי כדורסל. שמאמן היה גם נכשל באירופה וגם מפסיד להפועל ירושלים בליגה אז היו שולחים אותו הביתה. כן, גם בדצמבר. גם בכר עצמו היה מודע לתנאים ולמועדון שהוא הגיע אליו. כישלון חד משמעי.

    בכנות, הכוכב האדום באירופה מזכירה יותר את מכבי באירופה של רוב השנים מאז השושלת של שאראס. כבר עשרים שנה שאנחנו לא שווים כלום למעט הבלחות, וממשיכים להתאכזב כאילו המקום ברבע הגמר צריך להיות שלנו בטאבו. הוא קיבל את סיטי, לייפציג ויאנג בויז, הרבה סיכוי לא היה לו עם האימפריה שלא הצליחה לעבור את חיפה עונה קודם. למה הם ציפו?

  10. 1 hour ago, תחיית המתים said:

    כמה הפסדים היו לו? כמה הפסדים היו לכוכב האדום ב3 שנים האחרונות? תפסיק לגנוב דעת. הוא לא פוטר כי ירד מהמקום הראשון הוא פוטר כי התוצאות היו רעות לאורך כל העונה!!!  עלק שליפה מהמותן. גנב דעת

    לפטר בחודש דצמבר מאמן שהיה לפני פחות מ-24 שעות במקום הראשון זה אחושרמוטה שליפה מהמותן. "תוצאות רעות כל העונה" כשהוא פוטר בדצמבר ואני גנב דעת? זה שלדעתך אסור לשום מאמן להפסיד משחק שם זאת בדיוק היהירות ההזויה של הכוכב האדום שבגללה לא היה צריך לחתום שם, זה ג׳וב שאין שום אפשרות להצליח בו.

     

    הוא היה בליגה עם 15 ניצחונות, שלושה הפסדים ותיקו. חישוב מהיר מראה 85 אחוז הצלחה בליגה תוך כדי ששיחקו בשני מפעלים (46 נקודות מתוך 54 אפשריות). ממש כישלון קולוסאלי, לא נסחפו בכלל שם.

  11. 8 דקות לפני, תחיית המתים said:

    בוא נצמד לעובדות.  הוא נכשל כישלון טוטאלי עם הרכש הוא נכשל בליגה המקומית והוא נכשל באירופה

    הוא פוטר יום אחרי שאיבד את המקום הראשון בחודש דצמבר, זה לא "נכשל בליגה", זה שליפה מהמותן של ההנהלה. באירופה הציפיות שלהם בכל מקרה לא היו ריאליות, אז גם לזה קשה לקרוא כישלון (מדובר במועדון ששנה לפני עף מול ישראלית, כן? מה הם חשבו שהם שווים?) אבל נניח. לגבי רכש, אמרתי - מלכתחילה המודל במכבי הוא לא שהמאמן מביא את הרכש, וגם בחיפה הוא לא היה אחראי לזה, אז מה רלוונטי אלינו?

  12. 20 דקות לפני, תחיית המתים said:

    בכר לא יבוא למכבי. עשיתם אותו פפ.  הבן אדם אשכרה קיבל צק פתוח בכוכב האדום ונכשל כישלון חרוץ

    בלי קשר לזה שרכש לא היה הצד החזק שלו גם בב"ש (בחיפה לדעתי לא התעסק בזה), הכוכב האדום כנראה היו מפטרים גם את פפ אם לא היה מוביל את הליגה עם מאה אחוזי הצלחה ועולה לשמינית הגמר. הטעות הכי גדולה של בכר בסרביה היתה מלכתחילה לחתום במועדון עם ציפיות לא ריאליות ואפס סבלנות.

  13. 24 דקות לפני, החתול הצהוב said:

    אני מקווה מאוד שזו לא תהיה מינכן שניה

    הם כרגע לדעתי הולכים על הקטע של לבודד את ישראל, מגה-פיגוע בפריז ייתן לנו מחדש את כל האשראי למלחמות שאיבדנו לאט לאט מאז השבעה באוקטובר, אז קשה לי להאמין שהם יעשו את זה ועוד במקום כל כך בולט. מקווה כמובן שלא אתבדה.

  14. 6 דקות לפני, Mtamir said:

    הוא המאמן הכי לוזר שהיה בתקופת מיטש כנראה

    המאמן הכי לוזר שהיה פה הוא פטר בוס לדעתי, שבו זמנית גם היה המאמן הכי טוב. קטע מוזר, שמח בשבילו שסוף סוף בדרך לקחת אליפות העונה (מקווה שלא מנחס אותו...).

  15. 20 דקות לפני, Cosmic said:

    לעניין עצמו - לפתוח עם מחליפים בגביע כשהאליפות עדיין על הכף זה לגיטימי לגמרי, ותרחיש מתבקש. 

    במיוחד כשיש משחק עונה מעבר לפינה.

     

    מבאס, אבל כרגיל בפורום איבוד הפרופורציות על מקסימום בלילה אחרי משחק.

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.