Jump to content

Omer

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,279
  • Joined

  • Last visited

About Omer

  • Birthday 11/05/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

12,730 profile views
  1. שכיר החרב הכי מחוייב שאני זוכר. לא חשבתי שאתחבר אליו, אבל כנראה שזה בלתי אפשרי שלא. שיהיה לו בהצלחה בערוץ הספורט, יהיה מגניב אם יעבוד במכבי בעתיד.
  2. גם אני ראיתי נבדל בהילוך החוזר, אבל מן הסתם המיקום של השחקנים ברגע הספציפי הזה לא אומר כלום.
  3. מבאס, שיהיה בריא. אחד משחקני העונה ללא ספק. מזלנו שאנחנו כבר בפער 10, בלי הפציעה שלו יכול להיות שהיה 13.
  4. בין היתר איך להוציא כדור חוץ בפחות מדקה. יש הסבר לתופעה הזאת שבה רביבו סורק את כל האופציות, מתעכב וחושב עמוק טוב-טוב לפני כל הוצאה פשוטה? זה נוראי.
  5. אין הרבה מה לבוא אליהם בטענות כי זה מה שהם שווים. יש לנו מאמן חסר ניסיון שכולנו הבנו שכנראה לא פטר בוס הבא, וסגל קצר, די אפור ונטול כל הגנה שבעונה אחרת כנראה לא שווה אליפות, אבל העונה כן. בהחלט תוצאה סבבה בהתחשב במספר המשחקים שנשארו ובהפרש. אני לא מבין למה אנשים ממשיכים כל שבוע מחדש לצפות ממכבי לשטוף את הדשא. זה לא הולך לקרות.
  6. צריך להישאר בהרכב.
  7. עדכון אחרי חיפה: 134 שערי ליגה במכבי, 161 שערי ליגה בכלל.
  8. למכבי חסרה חוליית הגנה שלמה ושוער, אני בכלל לא בטוח שאנחנו פייבוריטים בעונה הבאה. יקום וייפול על הרכש.
  9. איזה מאמן במכבי בנה קבוצה בעצמו ב-15 השנים האחרונות? תמיד היה איזה נמני, ג׳ורדי, יצחקי או מנספורד שאחראי על הרכש.
  10. אכן קיבלנו אשראי מטורף אחרי הטבח בשמחת תורה ועל כך יעיד ההרס המטורף ברצועה, בלי הלגיטימציה שקיבלנו מהמערב אחרי ה-7 באוקטובר אתה חושב שצה"ל היה יכול לעשות חצי ממה שעשה שם בלי שנהיה יוגוסלביה של שנות ה-90? אם תתעלם מההפגנות הרועשות, רוב העולם (בטח המערבי) היה בצד שלנו בתחילת המלחמה הזאת שהיא חסרת תקדים בהיקפה בהיסטוריה של הסכסוך, כתגובה לטבח חסר תקדים. אם לא הנסיבות הללו מזמן היינו בבידוד (מצד מי שחשוב, לא מצד נערי קולג׳), אז כן, בהחלט מתחשבים בסיבה שבגינה יצאנו למלחמה הזאת. ומה לעשות, כשאתה תלוי בסיוע זר זה משנה. זה לא שאנחנו זקוקים לאישור מהם כמו שאנחנו זקוקים לסיוע הצבאי שלהם (ולכן כל עוד יש סיוע לא אכפת לנו מה אומרים, אבל אתה כבר שומע קולות בעולם ששואלים שאלות על הסיוע הזה מצד גורמים פוליטיים מערביים שלא שאלו שאלות בתחילת המלחמה). זה שב-67 הסתדרנו עם אמברגו זה לא תכנית עבודה, מה גם שאופי המלחמות שונה לגמרי. אז חיסלנו לצבא סדיר את חיל האוויר במכה שפתחה את המלחמה והתחילה את הספירה לאחור לכניעה של נאצר, איזו מקבילה יש לזה מול ארגון גרילה שמסתתר מאחורי אזרחים?
  11. גם נכון. וגם זה נכון...
  12. ממש. אני עדיין חושב ש"פושע גיאומטרי" על ארנסט מאבוקה ששבר נבדל זה אולי הביטוי הכי גדול בתולדות עיתונות הספורט הישראלית.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.