Jump to content

bister

משתמשים רשומים
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    87

2 Followers

About bister

  • Birthday 21/07/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5,399 profile views
  1. איך המועדון הזה כל הזמן מושך אליו את כל הטרולים ההזויים האלו?
  2. שלב א': יהיה רכש, יש עוד זמן. שלב ב': לא בטוח שצריך בכלל רכש. שלב ג': צריך רכש, אבל אי אפשר להביא אף אחד בגלל פייר פליי/קורונה. שלב ד': צריך רכש ואולי אפשר היה להביא מישהו אבל כבר מאוחר מדי...
  3. בזכות טקטיקות השכנוע הייחודיות של ג'ורדי אנחנו בביצת הפייר הפליי.
  4. יקחו כאילו כלום ותוך חצי שנה לא יהיה כלום. הסטנדרטים של מכבי הם כמו המשכורות במכבי, לא רלוונטיים לשום מועדון אחר בארץ.
  5. כמובן, השער הכי זכור שלו:
  6. סוג של הלם. לא היה שחקן ענק, אבל אחד מהאהובים עליי בעונה הכיפית ההיא עם אלי כהן. יהי זכרו ברוך. ז
  7. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5702745,00.html איזה מזל שגם בימים קשים כאלו יש דברים שלא משתנים. אגב, עוד חצי אחוז הולך לבית כנסת של חן עזרא.
  8. מעשה במועדון לא קטן, אבל לא בדיוק גדול, שהגיע מעיר לא גדולה אבל לא בדיוק קטנה. סיפורנו היה יכול להתחיל ולהסתיים כאן, כמו סיפורם של עשרות מועדונים לא בדיוק משעממים אבל לא בדיוק מעניינים במיוחד. אולם המועדון המיוחד הזה תמיד האמין שהוא משהו אחר. נישא על רוחה של נבואה עצמית, המועדון התבשם מהישגיו הזמניים והדחיק את עברו העלוב. ההיסטוריה נערכה כדי להתאימה למידותיהם של ההישגים הצנועים והמועדון הגאוותן, וכך נוצר המ. הראשון, המותג המכונה מכבי חיפה. מותג הוא חזית, עטיפה נוצצת שמגלמת בתוכה ערכים מופשטים אך בפועל תוכנו אינו אלא אשליה של צרכניו. המותג המכונה מכבי חיפה הוא תקווה, שאיפה להישגיות,
  9. לא מסכים עם תוכן השלט, אבל נועם שוהם צודק.
  10. פספסתי את הקטע שmata נהיה הקוסמיק של הפיזיותרפיסטים, זה חדש?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.