
רן סגל
משתמשים רשומים-
Posts
35 -
Joined
-
Last visited
About רן סגל
- Birthday 10/07/1989
Contact Methods
-
Website URL
http://
Recent Profile Visitors
3,425 profile views
-
בחלוקה להגרלת הבתים בליגה האירופית, מצוין כי הקבוצה הישראלית נמצאת דווקא כמי שמייצגת את המדינה המוסלמית. האדומים בדרג השני, מכבי חיפה בשלישי, ומכבי ת"א ברביעי חוסר תשומת לב באתר אופ"א, הוביל לכך שהפועל ת"א הוצגה כנציגתה של טורקיה בהגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית. האתר, אשר ידוע באמינותו המקצועית, שם את הקבוצה הישראלית בדרג השני, אך רשם על יד שמה של הקבוצה כי היא מייצגת את טורקיה. נדמה כי גם הצד הישראלי, וגם הצד הטורקי לא ממש יהיו מרוצים מהטעות הזאת. כעת, תוקנה הטעות באתר, והקבוצה חזרה להיות תחת שלטון ישראלי. 48 קבוצות יוגרלו היום (ו') בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשהאדומים נמצאים בדרג השני. מכבי חיפה, אשר הודחה ממוקדמות ליגת האלופות, נמצאת בדרג השלישי, ומכבי ת"א, שעברה אמש את פנאתינייקוס, מדורגת בדרג הרביעי. האדומים עשויים לפגוש שוב את שאלקה, כמו בעונה שעברה בליגת האלופות, אבל לא תוכל לפגוש את האקס שלה, ביברס נאתכו, כיוון שקבוצתו מדורגת באותה קבוצת איכות. מכבי חיפה עשויה לפגוש את ליאור רפאלוב או את מאמנה לשעבר רוני לוי, אשר מאמן את סטיאווה בוקרשט. הקבוצות הישראליות לא יכולות להיות באותו הבית כמובן, וינסו להימנע ממפגש עם מאור מליקסון ו-ויסלה קראקוב, אשר נמצאות בדרג הרביעי. גם משה אוחיון, אשר שיחק אמש בניצחונה של ולגיה ורשה נמצא עם קבוצתו בדרג זה. מכבי חיפה עשויה לפגוש את מאריבור, אותה הדיחה ממוקדמות ליגת האלופות. http://www.nrg.co.il/online/3/ART2/275/751.html?hp=3&cat=629&loc=5
- 67 תגובות
-
15
-
כל מי שעושה דיל לקייב תדרשו גם נסיעה לאומן! ב"ה נארגן איזה משהו
-
בדרך ל(דינאמו) קייב עוברים באומן!!!
-
יכלת להגיד גם שמכבי נתנה 3 גולים ב45 דקות. אז פאו יכולים לתת ב90
-
אם יש בארץ מסויימת פרופסור שמבטיח רפואה. אז בעניין של פיקוח נפש חובה לצאת מהארץ! כשרבי נחמן מבטיח לטפל בנשמה (שאין רפואה גדולה מזה!) אז מותר לצאת בשביל זה מהארץ (זה נטו להאם מותר לטוס לאומן ספציפית לרבי נחמן!) ולגבי לטוס בכלל בשביל קברי צדיקים רשמתי לך שם שורה תחתונה שהחידא והשדה חמש אומרים בפירוש שמותר לעזוב בשביל זה את הארץ! זה מבחינה הלכתית! (כמובן שבשביל לשוב)
-
אני יודע אבנר בגלל זה אני עונה לך ברצינות! (תקח את התשובות שלי בערבון מאוד מוגבל. אני לא רב ולא מתיימר להיות אחד כזה. יכול להיות שאני טועה בחלק מהדברים, אני פשוט משתדל לענות לך). לגבי שבת זה באמת חלוקת (כמה מפתיע ביהדות (: )אני עניתי לך לגבי ערב ראש השנה (כאילו היום שלפני. הרי החג נכנס בערב). ורבי נחמן ביקש שיבואו אליו בערב ראש השנה! לגבי שבת ויום טוב בדקתי לך עכשיו וממה שהבנתי יש כאלה שאומרים שאסור אבל הארי זל מביא שמותר ללכת להתפלל אבל לא להשתטח ולעשות ייחודים. אני בהחלט משתדל לא לצאת מהארץ לשום דבר רק לאומן. לצאת לאומן דבר ראשון זה נותן עליה בלימוד תורה (כבר יש וי אחד מהדברים שמותר לצאת). דבר נוסף שמותר לצאת מהארץ זה בשביל רפואה. רפואת הנפש חשובה מרפואת הגוף. ורבי נחמן שאמר שהוא "רופא אותה" (הכוונה לנשמה הקדושה). אז כמובן שמותר לצאת בשביל זה מהארץ. אם בכל זאת תרצה להסתמך על פוסקים שמתירים לצאת מהארץ בשביל קברות צדיקים - השדי חמד (רבה של חברון) והחידא. אם יש לך סבלנות. פה בערך בשעה הוא מסביר הכל! אפילו למה ספרדים צריכים לנסוע לאומן. והוא מדבר בהמשך מי זה בכלל רבי נחמן, מה הוא הבטיח, האם מותר לצאת מהארץ וכו' http://www.orbreslev.co.il/index.php?type=disc&nDisc=40
-
maccabi-king זה מחלוקת מה שאתה אומר, יש דעה שמתירה לבקש מהצדיק. מחלוקת פוסקים ממש גדולה! מלא פוסקים לכל כיוון. אני מכיר שלוש דעות - 1. לבקש ממש מהצדיק שייתן לך (הם מסתמכים על זה שאתה מבקש ממלאכי השרת בשבת "ברכוני לשלום" אז כמו שאתה מבקש ממלאכי השרת תבקש גם מהצדיק.). עדיף שלא זה יכול לבלבל את הבנאדם 2. לבקש מהצדיק שיתפלל עלינו בשמים ויבקש רחמים 3. לבקש מהקב"ה בזכות הצדיק. אין פה משהו שהוא יותר או פחות נכון, כל אחד יעשה לפי רבותיו.
-
בשולחן ערוך תקפ"א ד -לגבי ערב ראש השנה הוא מסביר שם - "ויש מקומות נוהגין לילך על הקברות ולהרבות שם בתחינות (מהרי"ל), ונותנים שם צדקה לעניים (כל בו)."
-
לכל השמלאנים שקצת קשה להם להתמודד עם המציאות- http://dwnmedia.a7.org/a7radio/misc/video/11/aug/210811-menutakim.wmv תתעוררו!
-
קודם כל אין לי מושג מי זה הרב שהבאת (לא בקטע של זלזול, פשוט אין לי מושג מי זה!). אבל גם הוא טוען שבוודאי שצריך ללכת לקברות צדיקים והוא ממש לא מסתייג מזה, כמו שהוא רושם- "לסיכום , בוודאי שניתן לפקוד קברי צדיקים ולהתפלל שם כיוון שלמנהג זה יש מקורות בדברי חז"ל ובקבלה" חוץ מזה שאם היית קורא את השורות הראשונות היית רואה שעל ההתחלה הרדב"ז מסביר את הרמב"ם שזה סה"כ לא לפתוח את הקברים, ללכת לקברים אין בעיה! גם רבי יוסף קארו הבין את זה אחרת. אתה כיוונת לפי הרב קאפח. אשרייך! בהמשך הוא מביא את הרמ"א, ספרי זוהר וקבלה שמתירים ללכת לקברות צדיקים אז סה"כ מה שהוא הביא בתוך כל השיחה הזאת זה דעה אחת וגם היא חלוקה לגבי הפירוש של איך להבין את הרמב"ם. באמת שחבל שאתה מביא דברים שאתה לא מבין בהם. אחי הייתי מסביר לך שורה, שורה ממה שהוא רשם אבל זה לא יגמר! היום אנחנו הולכים לפי שולחן ערוך. הספרדים לפי הבית יוסף, האשכנזים לפי הרמ"א. אנחנו לא פוסקים היום לפי הרמב"ם! זה נחמד להביא אותו. אבל אין לזה כל משמעות. אז אם כל הכבוד אבשלום בוא נסיים את זה כאן. אשרייך שאתה מעיין במקורות!
-
בעת שאני כותב את השורות האלה מכבי חיפה נמצאת בדו-קרב פנדלים מול גנק על מקום לשלב הבתים בליגת האלופות, גם אם היא תפסיד היא תגיע לגביע אופ"א. יש עוד שתי מתמודדות - מכבי ת"א והפועל ת"א. שתיהם נמצאות במצב טוב מאוד (קשה לי להאמין שהפועל לא תעבור את הקבוצת פח הזאת). לפני שנה הפועל היתה בליגת האלופות. ואפילו עם תוצאות מרשימות! חיפה לפני שנתיים אני חושב. האם יש סיכוי שבשנים הקרובות נראה קבוצה ישראלית מגיע לשלבים היותר מתקדמים באירופה? מה מוביל לשיפור הענקי הזה?
-
אבשלום היקר. אנא ממך אתה יודע כמה אני מכבד אותך. אל תחשוב שלקחת חצי שורה ממקור כלשהו עושה אותך חכם. להשטתח על קברי צדיקים זה לא מנהג של הכמה שנים האחרונות. זה היה נהוג תמיד. מעולם לא היה מחלוקת על השטחות בקברי צדיקים. אז אל תקח חצי שורה ממשהו שאתה לא מבין . אדוני היקר. אתה במילא לא איכפת לך מה רשום, אתה רק רוצה להתנגח. אם היית באמת רוצה לקבל תשובות הייתי עונה לך על הכל. אני לא באמת מתכוון לענות לך ברצינות בבקשה תחפש מקומות אחרים לריב בהם. אתה רוצה לטוס אדרבה אני אדאג לך אפילו לגרטיסים אולי אפילו לתרומה! אבל אם זה סתם בשביל ההתנגחות לא תודה. אני רוצה שלום! לגבי השתטחות על קברי צדיקים אין שום מחלוקת.
-
אשמח אם תסביר - מעניין כמה פעמים פתחת ירושלמי, או אם אתה יודע בכלל איך זה נראה, או מה זה בכלל. (תחזור למקור שממנו לקחת את זה ותחפש מה את צריך למצוא בכל הקטע הזה) דף י,ב פרק ב הלכה ה משנה מותר שבויים לשבויים מותר שבוי לאותו שבוי מותר עניים לעניים מותר עני לאותו עני מותר המתים למתים מותר המת ליורשיו רמ"א מותר המת יהא מונח עד שיבא אליהו רבי נתן אומר מותר המת בונין לו נפש על קברו: דף י,ב פרק ב הלכה ה גמרא גבו לו בחזקת שאין לו ונמצא שיש לו ר' ירמיה סבר מימר מותר המת ליורשיו אמר ליה רבי אידי דחוטרא הגע עצמך דלא כוונן אלא ליה אמר ליה אנא לא אמרית את מנן לך תני בשם רבי נתן מותר המת יבנה לו נפש על קברו ויעשה לו זילוף על גבי מיטתו תני דף יא,א פרק ב הלכה ה גמרא אין פודין שבוי בשבוי ואין גובין טלית בטלית ואין ממחין ביד פרנסים לכך תני רבן שמעון בן גמליאל אומר אין עושין נפשות לצדיקים דבריהם הן הן זכרונן רבי יוחנן הוה מסמיך ואזל עאל ר' חייא בר אבא והיה רבי אליעזר חמי ליה ומטמר ליה מקמיה ואמר הלין תרתין מילייהו הדין בבלאה עביד ביה חדא דלא שאיל בשלומית וחדא מיטמר אמר ליה רבי יעקב בר אידי כך נהיגין גבהון דזעירא לא שאיל בשלומיה דרבה דאינון נהגון ומקיימין (איוב כט) ראוני נערים ונחבאו וישישים קמו עמדו א"ל מהו למיעבר קמי דאדורא צלמי אמר ליה מה את פליג ליה יקר עבור קמוהי וסמי עינוי אמר ליה יאות ר' אליעזר עביד דלא עבר קמך ועוד עיבד הא בבלאה דלא אמר שמעתא משמיה נכנסו לפניו רבי אמי ור' אסי אמרו לו ר' כך היה מעשה בבית הכנסת של טרסיים בנגר שיש בראשה גלוסטרא שנחלקו רבי אליעזר ורבי יוסי עד שקרעו ס"ת בחמתן קרעו ס"ד אלא שנקרא ספר תורה והיה שם זקן אחד ורבי יוסי בן קסמא שמו אמר תמיהני אם לא הוה בית הכנסת זה ע"ז וחזר ואמר הכדין מחבריה נכנס לפניו רבי יעקב בר אידי אמר ליה כתיב (יהושוע יא) כאשר צוה א' את משה עבדו כן צוה משה את יהושע וגו' וכי כל דיבור ודיבור שהיה יהושע יושב ודורש היה אומר כך אמר משה אלא יהושע יושב ודורש ויודעין הכל שהתורה של משה היא אף אתה אליעזר יושב ודורש והכל יודעין שהתורה שלך היא אמר להן מפני מה אין אתן יודעין לרצות כבן אידי חבירינו ורבי יוחנן מאי כולי האי דבעי דיימרון שמעתא משמיה דאף דוד ביקש עליה רחמים שנאמר (תהילים סא) אגורה באהלך עולמים אחסה בסתר כנפיך סלה וכי עלתה על דעתו של דוד שיהא חי וקים לעולמים אלא כך אמר דוד לפני הקב"ה רבונו של עולם אזכה שיהו דברי נאמרין בבתי כנסיות ובבתי מדרשות שמעון בן נזירא בשם ר' יצחק אמר כל תלמיד חכם שאומרים דבר הלכה מפיו בעולם הזה שפתיו רוחשות עמו בקבר שנאמר (שיר השירים ז) וחכך כיין הטוב וגו' דובב שפתי ישינים מה כומר של ענבים זה כיון שמניח אדם אצבעו עליו מיד דובב אף שפתותיהם של צדיקים כיון שאומרין דבר הלכה מפיהם של צדיקים שפתותיהן מרחשות עמהן בקבר מה הנאה לו בר נזירא אמר כהדין דשתי דונדיטון רבי יצחק אמר כהדין דשתי חמר עתיק <אע"ג דלית ליה> אע"ג דשתי ליה טעמא בפומיה. רב גידל אמר האומר שמועה בשם אומרה יראה בעל שמועה כאילו עומד לנגדו שנאמר (תהילים לט) אך בצלם יתהלך איש כתיב (משלי כ) רב אדם יקרא איש חסדו זה שאר כל אדם (שם) ואיש אמונים מי ימצא זה רבי זעירא דאמר רבי זעירא ליתנן צריכין חששין לשמעתיה דרב ששת דהוא דף יא,ב פרק ב הלכה ה גמרא גברא מפתחא אמר ליה ר' זעירא לרבי אסי חכים רבי לבר פתייא דאת אמר שמעתא משמיה אמר ליה ר"י אמרה משמיה אמר ליה רבי זעירא לר' אסי חכים ר' לרב דאת אמר שמעתתא משמיה א"ל ר' אדא בר אהבה אמרה משמיה אין דור שאין בו ליצנין כדורו של דוד מה היו פרוצי הדור עושין היו הולכין אצל חלונותיו של דוד אומרין לו דוד דוד אימתי יבנה ב"ה אימתי בית ה' נלך והיה דוד אומר אע"פ שמתכוונין להכעיסני יבא עלי אם לא הייתי שמח בדבריהם דכתיב (תהילים קכב) שמחתי באומרים לי בית ה' נלך (שמואל ב ז) והיה כי ימלאו ימיך ושכבת את אבותיך אמר לו הקב"ה לדוד ימים שלמים אני מונה לך ולא ימים חסרים כלום שלמה בנך יבנה ב"ה אלא להקריב קרבנות ציבור חביב עלי צדקה ומשפט שאתה עושה יותר מן הקרבן שנאמר (משלי כא) עשה צדקה ומשפט נבחר לה' מזבח:
-
לכל מי שרוצה לראות תוצאות של משחקים - http://www.livescore.com מה אתם עוד צריכים מוואן נמצא תחליפים (:
-
שני הדברים הכי חשובים- 1. אם רודפים אחריכם תברחו! 2. אם זורקים עליכם דברים תתכופפו!