Jump to content

roi8

משתמשים רשומים
  • Posts

    55
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי roi8

  1. "לפי מקורות המעורים בחקירת קצין המשטרה, גם לאחר בדיקת נשקו אין בידי החוקרים ממצאים התומכים בגרסה כי ירה לקרקע לאחר שחש סכנה לחייו. במח"ש מתקשים לאתר עדי ראייה לתקרית"

    "
  2. אני מנותק מהמציאות? אני מסתכל על עובדות: מאז מלחמת לבנון השניה ישובי הצפון חיים בשקט ללא טילים. לא פעם הפגזנו בסוריה ובלבנון ללא תגובה וגם שכן היו תגובות הן כוונו לכוחות צבא שלנו ולא לאזרחים. נסראללה בעצמו אמר שאם הוא היה יודע מראש את התגובה העוצמתית שתבוא אחרי התקיפה על הסיור ולקיחת גופות 3 החיילים הוא לא היה עושה את זה.

    לי זה נראה כמו הרתעה, מה שבעזה אין בכלל. אבל לא יודע, אולי אתה מכיר את נסראללה ויודע ממקור ראשון אם הוא מפחד או לא. אין לי מושג.

    יש הבדל בין מלחמה עם מדינה או עם ארגון שמייצג ו/או נמצא בתוך מדינת אויב לבין מלחמה עם ישות שנמצאת בשטח שאתה שולט בו כביכול.

  3. עדיף שישקיע בחינוך מדעי מאשר לשגר ספר תנ"ך לירח.

    יש לי הצעה אפילו יותר טובה - בואו ניקח את כל המימון של הישיבות ונשקיע אותו בחינוך ובמחקר, ככה אולי החללית לא תתרסק. הרי הספר לא שמר עליה.

    אם החרדים יתנגדו אפשר להציע להם להגר לירח.

    מאיפה אתה יודע שהוא לא שמר? אולי הוא היה מתרסק לפני ואז לא היינו מגיעים לירח בכלל.

  4. נו אז אתה מבין זה הכל קשקושים וסיסמאות, המצע של גנץ זה "רק לא ביבי" מי שרוצה לבחור בו על סמך זה שיהיה לו בהצלחה

    ברור, הרי חצי מדינה שונאת אותו, זה המצע הכי טוב.

    וכנראה לדעתו כל עוד הוא לא באמת אומר מה הוא בדיוק רוצה לעשות הנזק יהיה יותר נמוך מהנזק של אם הוא יתחיל לדבר.

  5. ברור יש לגנץ איזה פתרון סודי לעזה(0:30 מישהו באמת הבין מה הוא אמר?)

    "כגנרל ואיש ביטחון אני לא אשתף את התכניות שלי מול המצלמה" נשמע מסתורי משהו.

  6. לא מבין למה לא לשלוח את כל החרדים לשירות לאומי גם יהיה להם יותר קל להשתלב וגם הם יהיו יותר יעילים שם כמו בבתי חולים, מד"א, עזרה לנזקקים . ובמקום זה מגייסים אותם, משלמים להם מלא כסף וגם הם לא באמת מועילים.

  7. לא אמרתי לנרמל את המערכת יחסים. ולצערי אין לי פתרון שאני מציע, הרבה גם כי אין לי הרבה ידע בנושא.

    אבל - אני מסכים שהחלפת השלטון באיראן יעזור לפתור את הבעיה. הקטע הוא שאיומים בהתקפה (וזה מה שאנחנו עושים שנים) רק מחזק את האחיזה של האייתולות שם. זה לא מעניין מי התחיל, כי זה המציאות המוצקת שם. זה אומר שאם השלטון יוחלף, זה לא בגלל שהוא מקור הבעיה (בכנות, אם הייתה עובדה היסטורית שאנחנו אלו שהתחלנו את הסכסוך הישראלי-פלסטיני, זה היה משנה למישהו את העמדה שלו), אלא פשוט כי שלטון דיקטטורי דתי כזה זה דבר לא טוב לאזרחים.

    אבל כל עוד הם מפחדים מסכנה מבחוץ, הם מתבצרים מאחורי השלטון. בין אם הוא התחיל את זה או לא. (וזה לא מתבסס רק על השיחה ההיא, זה משהו שתמיד נכון, בכל עם בהיסטוריה. וגם אצלנו עכשיו)

    וכשמתבצרים מאחורי השלטון, מתעלמים משאר הבעיות. ברור שצריך להגן על עצמנו, אבל במקביל, צריך לדעת שתוקפנות רק משמרת את השלטון שם, ולטווח הארוך פוגעת בפתרון אפשרי לבעיה.

    האייתולות מנסים לאחד את העם מאחוריהם נגד אויב משותף - אנחנו וארה״ב. זה מסוכן וצריך להתכונן לזה, אבל גם לא לשתף עם זה פעולה ולאשר בהתנהלות את זה שאנחנו אוייבים של האיראנים.

    אני לא חושב שישנה התבצרות מאחורי השלטון פשוט יש שם שלטון דיקטטורי אכזרי ופנאטי, ובכדי להחליף אותו צריך ללכת למלחמת אזרחים. ואני לא חושב שמה שקרה וקורה עדיין בסוריה נותן להם יותר מידי מוטיבציה.

  8. על רקע פירוק ארגון האוהדים של מכבי תל אביב בכדורגל, "מכבי פנאטיקס", הודיעו הערב (רביעי) אוהדי הקבוצה כי הם מקימים ארגון אוהדים חדש בשם "גייט 11" שמטרתו לאגד ולאחד כמה שיותר אוהדים תחתיו. מקימי הארגון החדש ציינו כי למרות שמדובר בשם זהה לזה של ארגון האוהדים שהיה בעבר בכדורסל, אין קשר בין הארגונים ובין הקהלים. כמו כן, הדגישו מקימי הארגון כי הם עשו זאת ללא התערבות וללא מעורבות של הנהלת מכבי תל אביב. כבר במשחק הבית בליגה האירופית מול סלביה פראג בעוד כשבוע מתכוונים ראשי הארגון להראות נוכחות ביציעים.

     

    https://sports.walla.co.il/item/3111768

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.