Jump to content

צוריאל

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. היי, אני אפרסם גם כאן, מקווה שזה בסדר. יש לי מקום ברכב לארבעה (אין צורך בהשתתפות בדלק), מיקנעם לאיצטדיון בנתניה, ובחזור מהאיצטדיון בנתניה לטבריה, הבעיה היא שאין לי כרטיס. חבר ניסה לארגן לי ולו כרטיסים, הכי זול שהוא מצא זה 250 שח... אם מישהו יכול לסייע ולייעץ היכן ניתן למצוא שני כרטיסים במחיר מוזל, אז הטרמפ רלוונטי. תודה.
  2. היי. חדש(ישן) כאן. יש לי מקום ברכב לארבעה (אין צורך בהשתתפות בדלק), מיקנעם לאיצטדיון בנתניה, ובחזור מהאיצטדיון בנתניה לטבריה, הבעיה היא שאין לי כרטיס. חבר ניסה לארגן לי ולו כרטיסים, הכי זול שהוא מצא זה 250 שח... אם מישהו יכול לסייע ולייעץ היכן ניתן למצוא שני כרטיסים במחיר מוזל, אז הטרמפ רלוונטי.
  3. אחי אני מתכוון להגיע לדרבי הזה, בפעם הראשונה בחיים שלי. דווקא עכשיו, כשהמצב כזה גרוע - החלטתי לבוא.
  4. אוקיי חבר'ה. עוד כמה שאלות... 1. האם יהיה לי באיצטדיון מקום לקנות צבע פנים צהוב וכחול ואביזרים נוספים (צעיף, חולצה, כובע)? 2. מאיזה שעה אפשר כבר להגיע לאיצטדיון? 3. האם אני המזוכיסט היחיד שבוחר בזמן הכי מחורבן ללכת לדרבי בפעם הראשונה בחייו?* שוב תודה! *אל תענו לי על 3.
  5. תודה רבה על העזרה ועל הסכמטיקה המעניינת! אני אשתדל לשנן עד אז שירים. עד אז תודה רבה ובהצלחה למכבי!
  6. תודה על העזרה חבר'ה. אז בעצם אתם אומרים שזה לא כ"ך משנה איפה אני אשב מבחינת מחיר (בין כה-וכה אני אשלם 100 ש"ח, אני בן 24) או נוף (אמרתם ש-13 זה מול 8 ו-2)...
  7. שלום! אני רוצה ללכת למשחק הדרבי הקרוב בבלומפילד, כמו שתשימו לב, אולי פעם או פעמיים בחיי הלכתי למשחק של מכבי, וגם אז זה לא היה בבלומפילד... יש לי כמה שאלות ואשמח אם תוכלו לעזור לי להבין כמה דברים... 1. ממתי אפשר להתחיל לרכוש כרטיסים? 2. לאיזה שער הכי מומלץ לקנות כרטיס? (לא אכפת לי להשקיע כמה שצריך בשביל מקום טוב) 3. מה ייחשב ל"מושב טוב"? (קרוב לדשא? רחוק מהדשא? באחת הפינות? באמצע?) תודה רבה לכל מי שעוזר!!! בהצלחה למכבי!
  8. מה ההבדל בין לאן לאתר הרישמי? זה הקצאות שונות? איפה ממוקם שער 8? זה שער טוב? ***עריכה*** לאן הנבלות לא עונים לי.
  9. שלום! אני מעוניין לרכוש כרטיסים למשחק. מאיפה אני עושה את זה? האם נשארו בכלל כרטיסים? תודה רבה ובהצלחה למכבי!!!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.