Jump to content

slomis

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. בלי התרגיל שעשה לו אוסקר שנסע לבלגיה פריצה וזהבי לא היו פה והייתם ממשיכים לראות את אבו זיאד וגונזלו גרסיה . תמשיכו לקבור את הראש בחול אבל את המחיר נשלם בשנה הבאה. אבל הוא כנראה לא יהיה פה. יש לי הרבה כבוד לגורדי ולעבודה שלו אבלעם כל הכבוד הוא לא חסין מביקורת ואם דברים מתחילים להראות עקומים אז צריך וחשוב להביע דעה.
  2. בלי עטר גורדי אוכל לקרדה עכשיו בלרנקה יש איזה שחקן הפועל שהוא לא לקח אולי דגאלס דה סילבה פנוי ? מה בן שהר אולי נחזיר את באדיר מפרישה. תבדקו אולי גורדי מצטרף לחיפה בסוף העונה אם לא בא לו לעבוד ולהכין את הקבוצה לעונה הבאה שישים את המפתחות וייסע מעכשיו לאנגלידיס ביוון .
  3. זכינו באליפויות לפני ג'ורדי ונזכה באליפויות אחרי ג'ורדי. ואם הוא עושה טעות אפשר לבקר אותו ואפשר לכעוס עליו ובמקרה של עטר הוא עשה טעות. אני לא רואה שהוא חושב על העתיד של מכבי זהבי ובן חיים לא יהיו פה שנה הבאה מי יחליף אותם? שוב פעם נרדוף אחרי חמד תמוז וורמוט שלא יבואו . שוב יביאו שחקנים יומיים לפני ליגת האלופות . מצטער אבל אני לא רואה שוב מחשבה קדימה . וכל אלו שלא מבינים למה בוכים על עטר באמת שחקן שהביא לך את האליפות הראשונה (ולא גורדי) שב3 עונות שלו במכבי כבש יותר מבן חיים מיכה ובן בסט בכל העונות שלהם במכבי ביחד שחקן שעלה כל משחק אם רצח בעיניים גם אם לא הלך לו באמת למה שהאוהדים ירצו שהוא יחזור למכבי מוזר הא.
  4. היום ראינו את ההבדל בין קבוצה מאומנת לקבוצה בלי מאמן.קשטו עשה לאיווניר קורס מאמנים מזורז. אולי במקום ללמוד מברצלונה שילמד מקשטן איך מאמנים קבוצת כדורגל. איוניר פשוט זרק במחצית השניה את כל מה שיש לו קיווה שיצחקי ואלברמן יצילו אותו. מי שחושב שהוא ימשיך לשחק עם ההרכב הזה חולם כי הוא לא מאמן הוא פוליטקאי.שחושב שהוא מתנת היקום לעולם הכדורגל. איווניר כמה שיותר מהר הביתה הוא כישלון גדול המאמן הכי כושל במכבי 20 שנה האחרונות, לא משנה מי שיביאו יהיה יותר טוב. תתחילו להתעורר אנחנו יותר קרובים לתחתית מאשר לצמרת בתקציב של 100 מיליון שקל.
  5. 2 הסיבות העיקריות שלא רוצים אותו 1)החוזה שלו 2)מערכת יחסים לא טובה בינו ובין יצחקי ועטר יצחקי הולך להיות השחקן המרכזי במכבי עונה הבאה וגם לקבל את סרט הקפטן בוזגלו שהאגו שלו יותר גדול מהיכולת לא היה מקבל את זה. בנוסף יצחקי ועטר לא ממש מסתדרים בלשון המעטה עם בוזגלו. אם הראל היה נשאר הבעלים של הפועל בוזגלו היה שם כבר שנה שעברה. מכבי הציעו כבר להפועל עסקה אלרואי כהן תמורת בוזגלו לפני חודש אבל בהפועל כרגע אין עם מי לדבר.
  6. עכשיו זה הזמן להגיד תודה לנימני ומזרחי על התוצאות בתחילת העונה כי אם לא הם היינו היום מתמודדים נגד הירידה. ודרך אגב אם איווניר היה מצליח להשיג את התוצאות שהם השיגו היום עוד היינו רצים לאליפות.
  7. חברה תתעוררו מיטש לא מנהל את מכבי אין לו מושג מה קורה הוא בובה של בושנסקי, אין מצב שמישו שמבין בכדורגל אפילו קצת היה נותן לאיווניר עוד עונה. מכבי מתנהלת כארגון פולטי שאנשים נדחפים קדימה על ידי גורמים חיצונים. שנה הבאה אנחנו הולכים לעונה קשה רוב הסגל ישוחרר ויעלו עלק צעירים וגם הצעירים האלו יהרסו כי אחרי 5 צחזורים שניפול הקהל יגמור אותם. חזרנו לוני. מוכרים לנו סיפורים מה זה משנה צעירים אנחנו רוצים תארים אליפיות אכפת לי ממש מי משחק. אם כל הכסף של מיטש הניהול שלו מחפיר עדיף בעלים ישראלי עם פחות כסף.
  8. מי חשב שיכול להיות יותר גרוע, עבדו על גולדהר בעיניים מכרו לו מאמן ב2 שקל באמתלה שהוא מכביסט. מה איוניר ציפה שהשחקנים שהוא השפיל לפני חודש יעזרו לו עכשיו. שפיטרו את נימני הרבה אנשים רשמו שזה יו העצמאות של מכבי. לי זה נראה יותר כמו יום החורבן.
  9. א אני לא ברמן אז תרגע ב כן נימני עושה הכל מתוך אהבה למכבי ולא דופק חשבון ולא מלקק לאף אחד. ג.ראדלס איליב פאבצביץ יצחקי רנגלוב מאיוקה ניבאלדו זה מספיק לך או שאתה רוצה עוד נראה לי יפה למישהו שרק 5 שנים סוכן שחקנים כולם שחקנים מצויינים כל השחקנים שהובאו בקיץ זה שחקנים עם קבלות הבעיה לחבר אותם.לא שמעתי אותך בקיץ אומר משהו נגד הסגל שנבנה אז תפקיד לבלבל בשכל, אולי אתה מעדיף את קלינגר שהביא לנו את אמבמבה מרקס אדורנו ועוד כל מיני ליצנים שגזר עליהם קופון. הבעיה היא בחיבור בין השחקנים ופה הכישלון נפלנו עם אלברמן שמציג 50 אחוז מהיכולת שלו ועם מדו שהוא גם שחקן מצויין אבל לא מתאים להוביל קבוצה בתור עושה משחק. ד.כמה כסף בוזבז זה לא הבעיה שלך מצידי שיבזבזו גם מילארד דולר כדי שמכבי תצליח כמה כסף משקיעים זה תלוי בגולדהר,כל הזמן מסתכלים על הכסף זה ששילמו לשחקנים הרבה כסף כדי שלא ילכו להפועל או לחיפה אין מה לעשות ככה זה עובד. \ה ברור שהם לא שווים חצי מזה ה.אתה יכול לשנוא את נימני כמה שאתה רוצה אבל אני רואה עכשיו רק בלאגן במכבי אין שום סמכות איוניר זה בובה של בושנסקי ושל כל מיני פולטיקאים שרוצים לנהל את מכבי. ךפחות שנימני היה ידעת שיש סמכות במכבי ידעת שיש משהו שמנהל את העינינים היום אין כלום ושום דבר אבל נראה לי שאתה מרוצה מזה.
  10. נו ועכשיו כל ההשקעה שלו הולכת לפח אז מה עשו בזה? לא כדי לשים עוד קצת כסף כדי לנסות להציל משהו מהעונה הזאת היה אפשר לעשות טרייד עם קבוצות אחרות לא חייבים היה לשים כסף. אבל איוניר רצה לבוא לא עניין אותו כלום הוא לא חשב מה חסר מה לא עובד. ועכשיו הוא ממשיך באותו קו הוא לא הביא שום שינוי מקצועי רק הלכנו אחורה, העיקר מבחינתו זה למצוא חן אז הוא משלב צעירים. אין לא שום חזון מקצועי שום דרך הוא מוריד שחקנים לספסל על פי החוזה שלהם. אולי שיעלה כבר עם כל הנוער גם ככה העונה הזאת גמורה. מצד אחר אתה אומר שהסגל הזה הוא בלוף מצד שני אתה רושם זה סגל מצויין. הבעיה הכי גדולה שבמכבי אין מישהו שיכוון ויחליט גולדהר מנותק איוניר זה בובה שעושה מה שהנהלה מבקשת. מי שמנהל את מכבי זה בושנסקי. שנה הבאה לא רק שלא תראה חיזוק אלה תקבל בחזרה את הכוכבים של השנים האחרונות שטרית שפגונין ליאור זאן. אין בעיה אם מחליטים שמשחקים עם הנוער והמטרה לא אליפות זה גם בסדר אבל לפחות שיורידו את מחירי הכרטיסים והמנויים.
  11. כן יש הבדל איוניר הוא פוליטיקאי ולא מאמן כדורגל וכל העניין אם הצעירים זה אחיזת עניים כדי למצוא חן בעיני גולדהר כדי לקבל את התפקיד גם בעונה הבאה. אם הוא היה מאמן רציני הוא היה דורש חיזוק לפני שהוא נכנס לתפקיד,אבל בנתיים הוא מנסה לדאוג לעצמו ולחוזה לעונה הבאה על חשבון העונה הזאת. נימני אולי נכשל אבל לפחות ניסה הכל כדי שמכבי תצליח בלי לדפוק חשבון לאף אחד ובלי לנסות למצוא חן בעיני אף אחד. אצל נינני אתה יכול להיות בטוח שהכל נעשה בתום לב ובלי שום אינטרס גם אם דברים לא הצליחו.
  12. לבוזגלו זה מעניין זה מעניין את התחת והוא בטח דיבר באנגלית אז 90 אחוז מהשחקנים לא הבינו מה הוא מדבר.
  13. כן ריב של הרבה שנים אחרי שפיטרו את בן שמעון רצו להביא את איווניר אבל נימני לא היה מוכן בשום אופן ואפילו הציב אולטימטום, ואז אמרו לו שהוא יקח את הקבוצה.
  14. חוסר המקצוענות של ההנהלה של מכבי פשוט זועק, אם כבר ממנים מאמן ל4 חודשים שיביאו מישהו עם ניסיון שכבר עבר מצבים כאלו. ועם כבר הבאתם את איוניר תנו לו זמן תנו לו הזדמנות להוכיח את עצמו להביא שחקנים שהוא רוצה. עד שהוא יבין איפה הוא נמצא העונה תגמר. למה גולדהר משך את זה שבוע? ולמה טרח לבוא לפה כדי להחתים מאמן זמני? הרי זה שקוף שהם מחכים לגוטמן מסכן איווניר מה הוא יעשה שיהיו בעיות עם שחקנים בקבוצה יהיה לו למי לבוא עם מי להתייעץ שחקנים כמו בוזגלו ומדו ישתינו עלין. אין שום סמכות רצינית בקבוצה אין היררכיה לצערי זה כישלון ידוע מראש, נקווה שיקרה נס ובכל זאת נצליח. גולדהר מקשיב לאנשים הלא נכונים וחבל. ככה לא מנהלים קבוצת כדורגל.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.