Jump to content

Spring

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,265 profile views
  1. לא טוב לנו, המצב האופטימלי לנו היא שויריאל תנצח את כולן ובהתמודדויות בין מכבי לקראבח וסיבאספור נוציא יותר נקודות מהן.
  2. גם הקבוצה של סוזה לא עוברת אותם, אין אפילו מקום לפנטז. צריך ליפול משם לאירופאית בלי להתבזות, זה הכל
  3. נמני אמר בתכנית של רדיו 103 שאם נופלים מהפלייאוף של הצמפיונס לבתים באירופאית זה 40 מיליון שקל, הגיוני?
  4. לפי פרימו בטוויטר אבא של אייל גולסה נפטר. קודם כל משתתף בצערו כמובן, הלוואי שיהיה חזק ויעבור את התקופה הקשה הזו כמה שיותר מהר. מבחינת הקבוצה, אני משער שזה אומר שלא ימריא עם הקבוצה לליטא בזמן השבעה כמובן.
  5. הם ממש לא קבוצה יותר חזקה מריגה, אבל ממש. אם בליגה שלנו ריגה היא מכבי, הם בערך בית"ר. חייבים לעבור אותם, פאדיחה רצח אם לא, בלי שום קשר לתקשורת. לפני ריגה חששתי, לאחר שצפיתי במשחקים שלהם, גם את סודובה ראיתי, ואני ממש לא דואג.
  6. לא מדויק כי יש שלושה שבועות פגרה בין לבין אם אני לא טועה
  7. למה לא שם מבחינה מנטלית? בגלל התקרית עם השחקן של ריגה? אני מסכים שמעיד על היותו צעיר ואולי חסר ניסיון, אבל אם מסתכלים על הפן המנטלי של קבלת החלטות נכונה במשחק, הוא היה מעולה. פעולות פשוטות, חדות, נקיות, לא קפץ מעל הפופיק ועשה בדיוק מה שציפו ממנו, גם בהתקפה, גם במשחק הלחץ, וגם בהגנה. אני התרשמתי לטובה
  8. שתי הקבוצות סימנו עת ישראל בתור מדינה שהם לא מוכנים לקבל אזרחים שלה, מכיוון שהיא מדינה אדומה. לכן, המשחק אמור להיערך במדינה נייטרלית
  9. כמה עונות "טובות" נתן מנור סולומון בבוגרים? 0. אי אפשר לצפות ממכבי להפוך למועדון מכובד בדרג שלישי (כן, דרג שלישי באירופה זה מכובד) אם נגיד ש 2 עונות מלאות בבוגרים זה לא מספיק. אנחנו צריכים כל שנה למכור שחקן צעיר עם פוטנציאל בסכומים האלה.
  10. גם אם גלזר יימכר, אני מקווה שמכבי באמת יסכימו לשחרר אותו רק בתום הקמפיין האירופי.
  11. מה התאכזבת מבן חיים? לדעתי היה בסדר גמור יחסית להופעה רשמית ראשונה מזה שנתיים. אפילו יותר מבסדר.
  12. חצי מהעלויות זה לא רק מגרש. טיסות, בתי מלון
  13. לדעתי זה 360 בגלל הקיצוץ הרוחבי של ה30% שעשו לכולם, לא?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.