Jump to content

שון

משתמשים רשומים
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

About שון

  • Birthday 02/05/1991

Profile Information

  • Location
    הוד השרון

Recent Profile Visitors

891 profile views
  1. איינוגבה טל בן חיים תמיר כהן ברוכיאן זה 4 שחקנים שחובה להביא בכל הכוח ! ולהביא את חיימוב שיחליף את סולומון כשוער שני. ובעמדת המגנים אין בעיה.. בסוף העונה חוזרים עומר ורד אורי שיטרית עמירן שקלים.
  2. להביא את איינגובה.. ובלי קשר חיייבים לנסות להחזיר את מאיוקה או קאמנאן.
  3. איזה טעותתת !!! היינו חייבים להחתים אותו , הוא צעיר ומוכשר ואחד השחקנים שהיו יכולים להיות העתיד של מכבי ביחד עם בוזגלו עטר . שיעיפו את קולאוטי לביתר, וייתנו לקריית שמונה את שיטרית,חיימוב ואבידור ושיביאו את אלרועי.
  4. אריס,פנאתניאקוס,אולימפיאקוס,דינמו זאגרב
  5. - סבן ייני וקולאוטי לא שחקנים להרכב ! - שטראובר השוער מספר אחד בארץ. - סידיבה חייב להיות בהרכב. ----------------------- הנושא ננעל בעקבות עשרות עריכות ו-2 גולשים שהלכו להירגע 48 שעות כרגע. אנחנו לא גננת. לכו תוציאו ת'עצבים על השכנים שלכם.
  6. דיברתי עם נציג השירות והוא אמר לי : יש בעיות מנסים לפתור את הבעיות עם הוועדות.. כרגע המשחק ישודר כמתוכנן.. בחצי שעה הקרובה הודעה סופית מקווה שזה נכון
  7. מישהו יכול להביא לי את הטלפון שלהם !
  8. תיעוד מיוחד - אלימות קשה של אוהדי מכבי חיפה מישהו יכול להסביר ?
  9. אלף סרטונים ואת השיר הכי חזק שלנו בכל הזמנים אין פה לאף אחד ! המרוקאי =)
  10. זה גביע הטוטו אסור לסכן שחקנים חשובים ! סולומון-סבן-קפילוטו-סטרול-גפני-ייני-ישרלאביץ-כחלון-אבידור-עזרן-ראנגולוב מחליפים: חן מייק- רוסלן-פרץ-חלבי-וניבאלדו שיחזור לכושר קצת.
  11. מדוניאנין,בוזגלו,מלול,זיו,ישראלביץ,אבידור,עטר,ראנגלוב,עזרן. עדיף שיצבור דקות ויגיע שנה הבאה יותר מוכן וטוב.
  12. אם משחררים את כחלון זה יהיה רק בהשאלה. כך שהדיבור בין 2 הקבוצות זה על דמי ההשאלה בלבד לעונה הקרובה.
  13. אני לא מבין למה לא פותחים ב4-4-2 קלאסי כל משחק לא משנה נגד מי : שטראובר-סבן-ניבאלדו/פיבצאביץ-סטרול-זיו-בוזגלו-סידיביה-ייני-מדוניאנין-יצחקי-קולאוטי/עטר/אבידור. להפסיק לפחד .. פאריס סן זרמן לא כזאת קבוצה ואנחנו עפנו מאירופה בגלל צוות מקצועי פחדן ! גועל נפש היה לראות את מכבי 70 דקות עם 5 שחקנים בהגנה.
  14. http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1184951.html בנוסף ליאור זאן מסכים לחתום על חוזה של 110 אלף דולר. בקבוצה רוצים לתת לעזרן דקות משחק כדי לשחררו בינואר. מכבי פתח תקווה ובני יהודה רוצות את כחלון .
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.