Jump to content

Azor 4 Ever

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About Azor 4 Ever

  • Birthday 27/10/1987

Recent Profile Visitors

897 profile views
  1. חליייייי?? מה עם תקציר של אתמול? אני חייב לראות שוב פעם...

  2. ולא נדבר על זה שהוא שוקל 5 קילו יותר מכל קשר אחורי בארץ חחחחח
  3. גם היום... אני לא מתגעגע אליו חחח
  4. מה מה עוד נעשה? היינו במשחקי בית, היינו במשחקי חוץ,היינו בעונות האליפויות, היינו בעונה שכמעט ירדנו...אבל לשפל כזה עוד לא הגענו. מתי ניקח אליפות? עזבו אליפות, מתי נוכל ללכת גאים ברחבי הארץ ולהגיד שאנחנו אוהדי מכבי תל אביב? מתי ננצח דרבי? מתי נראה יכולת טובה מהקבוצה שלנו? מתי נראה נחישות? מתי נראה לחימה? עזבו זה סתם נושא תסכול... אתם מוזמנים לפרוק! (כוס עמק ערסססססססססססס!!!)
  5. פתחתי את הנושא ועוד לא רשמתי את מה שאני הולך לעשות עם 100 מיליון... אז ככה : דבר ראשון - לשפץ את קריית שלום,אם זה בריכות,גקוזי,חדר כושר,מסג'ים לשחקנים אחרי משחקים,ארוחות צהריים אחרי אימון,חדרי גיבוש(כמו סוני,שש בש ודברים כאלה...) זה בשביל שיהיה לשחקנים את התנאים הכי טובים - ככה גם שחקנים אחרים שכיביכול מתלבטים בין מכבי תל אביב לבין מכבי חיפה ירצו לבוא אלינו...ככה גם לא יהיה לשחקנים טענות על תנאים לא טובים מגרש לא טוב וכדומה... דבר שני - מנכ"ל שיהיה לו הזדהות עם האוהדים מנהל שיווק, יועץ תקשורת, כל מיני דברים שקשורים לאוהדים ותקשורת...שייצג אותנו בכבוד ושישמע את מה שיש לנו (הקהל) להגיד אם זה בהתאחדות או אם זה לשחקנים או אם זה למאמן... דבר שלישי - מערך סקאוטים ברמה גבוהה, שיעזרו לנו לאתר שחקן ולהפוך אותו בעזרת אימונים טובים ותנאים טובים לשחקן טוב פי 3 ממה שהוא עכשיו... דבר רביעי - השקעה בנוער... תנאי אימון כמו של הבוגרים, משחקי אימון עם הבוגרים, גם ארוחות,ג'קוזי,בריכות, אותם תנאים כמו של הבוגרים - להרגיל אותם ולכוון אותם לקבוצה הבוגרת דבר חמישי - נותן לקהל האוהדים 50000 שקל תרומה לתחילת הכנות של תפאורה למשחקים חשובים, גם יעזור לקהל בתפאורה וגם יתן תחושה של אמון בין הבעלים לאוהדים ואם הוא יבקש משהו מאיתנו אנחנו נעשה אותו (אם זה לא לפרוץ למגרש אימון לפני הדרבי וכדומה..) דבר שישי - לרוץ עם שלד מסויים של קבוצה למשך שנתיים ואחרי שנתיים להשאיר את הכי טובים פלוס 3-4 שחקני רכש פלוס 3 שחקנים מהנוער.. ככה שחקנים יכירו אחד את השני "על עיוור" ולא יהיו תירוצים של "צריכים להתחבר.." פלוס חשוב מאוד - לפגוע בזרים , גם אם זה לוקח זמן זרים זה חלק מאוד מאוד מאוד חשוב בקבוצה אז צריך לבחור בקפדנות ובמקצועיות.. דבר שביעי - לכבד שחקני עבר , לעשות סוג של היכל התהילה.. טקסים מיוחדים, משחקים עם קבוצות גדולות באירופה או אפילו תפקיד במועדון לשחקנים שהם עברו דבר או שנים במכבי, ככה זה יתן לנו תחושת מכביזם וגם הצעירים יגדלו על אותם אנשים שאנחנו גדלנו עליהם.. דבר שמיני - אבי נמני המלך (המשך לדבר שביעי - כיבוד שחקני עבר!!!) לא יכול להיות שיעשו למישהו בעתיד את מה שעשו לאבי אחרי כל מה שהוא עשה בשביל מכבי... דבר תשיעי - להוריד מחירים לאוהדים - אוהדים מעל הכל ,מוריד מחירים לאוהדים ככה כל משחק האיצטדיון יהיה מלא, תהיה אווירה הכי ביתית שיש ויהיה כח הרתעה בבלומפילד...גם אם בעל הבית יספוג קצת כסף ממנו.. לא סתם יש תקציב של 100 מיליון, המשכורות של השחקנים יהיו טובים גם אם יורידו להם 0 אחד מהתלוש... ודבר עשירי - משמעת של שחקנים - לא לפחד להעניש שחקנים על איחורים, על עלייה במשקל,על זלזול באימונים,על ריבים בין שחקנים וכל דליפות מחדר ההלבשה לתקשורת... והעונש הכי טוב זה לפגוע בכיס , וכל מה שהחשקם נענש הולך לאוהדים בשביל תפאורות... קבוצה דיברנו, סגל דיברנו,תנאים דיברנו,נוער דיברנו, אוהדים דיברנו, נראה לי שעברתי על הכל , אולי שכחתי משהו אחד או שניים... בכל מקרה.. מה אתם אומרים? מגיע לי להיות יו"ר מכבי?
  6. היי בוקר טוב לכולם... כבר הרבה זמן שאני שומע טענות של קהל, אוהדים כאלה ואחרים שאומרים ש:"ההנהלה הזאת, השחקנים האלה, המאמן הזה, הבעלים הזה.." הרבה טענות ומענות, שאם הם היו הבעלים אז מכבי היו לוקחים את גמר הצמפיונס... יש לי שאלה: אם אתם הייתם גולדהאר (מאחל לכולם...), מה הייתם עושים במכבי? ברור שהייתם משנים הנהלה... וברור שגם שחקנים.. תנו עכשיו רשימה של מטלות שהייתם עושים בשביל שמכבי תצליח, או סגנון אחר של אותה שאלה ,ותתחילו מהראש של האגודה - את מי הייתם רוצים לראות בהנהלה של מכבי? מכביסטים? מקצוענים? גם וגם? (שמעון קורק ?)את מי הייתם רוצים לראות מאמן את מכבי? עוזר מאמן? שחקנים? יש לכם 100 מיליון שקל , מה עושים בשביל שמכבי תהיה אימפריהההה!!? אז איך בעצם אתם הייתם מרכיבים את הקבוצה עם התקציב הנחשק של ה 100 מליון דולר? אולי גולדהאר יקבל תרגום של זה ויבצע? מי יודע... שיהיה אחלה יום לכולם
  7. עוד פעם וואן עם הידיעות השקריות שלו, חבר'ה לא להאמין לכל מה שרשום בתקשרות תפסיקו להיות כאלה נאיבים ופאתטים... נו באמת הקהל הלחיץ אותם , איזה שטויות... עד שלא נדע איזה שחקן אמר את זה אז אסור בכלל להתייחס - זה אותו דבר כמו "מקורבים" של שחקן כזה או אחר... פשוט לא להתייחס!!
  8. תרגיעו כל האוהדי כורסא תרגיעו... איך אחרי כל הפסד אתם שוחטים את המאמן ואחרי ניצחון : מלך! , מכביסט ! רואים שינוי ! יאללה יאללה , גם אני לפעמים אומר: אם הייתי מאמן הייתי עושה ככה וככה.. אבל אני לא , וגם אתם לא , אז תפסיקו לבלבל בשכל... כל אחד חושב הוא שלמה שרף יאללה תראו יציע העיתונות ותאכלו גרעינים זבלים!!
  9. כמו שיש פה עשרות נושאים בחודש על זה שאין מה להתייאש - הפעם נושא התפכחות. כי חבר'ה, בוטלו כל הסרטים האפשריים... לצערי כמובן. היום שהייתי באיצטדיון, וקיבלנו את הגול השני הבנתי שנגמר לנו הסרט... אופטימיים כמה שתהיו, די. הגביע הלך, ולא תהיה אליפות גם השנה , אגב זה לא רק התוצאות - זו הנאיביות המסריחה הזו. היום דווקא אלברמן סידיבה מדוניאנין שיחקו טוב אבל החוסר אחריות של הדקות האחרונות האלה... הזלזול שבסיום כל התקפה כמעט והחוסר אכפתיות גמרו לנו ת'עונה... נתראה בעונה הבאה... אולי עם מאמן חדש, ואלי לא. אבל בטוח עם שחקנים חדשים, רק שהשחקנים החדשים האלה לא ילבשו את החיתולים של אלה שיעזבו אותנו!! לוזרים ! פחדנים ! נגד עכו שוער מבזבז זמן בושהההה וחרפהההה למועדון שלנו בושההההה!!!!
  10. גם חיפה לא מציגים כדורגל משהו, בנוסף לזה שקטן סיים ת'עונה וגם הפועל לא מציגים כדורגל אבל ההבדל הוא שהם מנצחים משחקים גדולים גם בלי להציג יכולת משהו... לא יודע למה אבל שיצחקי או ניבאלדו יחזרו יש לי הרגשה שהשחקנים ירגישו ביטחון כלשהוא , כמו במשחק נגד חיפה הראשון העונה, שעד שיצחקי נפצע שיחקנו כמו ברצלונה ומאז שהוא נפצע נגמר לנו המשחק... הלוואי שאני טועה ושזה יגיע לפני, הרבה לפני...
  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק חזק מאודדד אחי חחחחחח
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.