Jump to content

גהנום בצהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

600 profile views
  1. זה שאויניר רצה ואמר כמה פעמים אז בסדר.. אבל כנראה הוא לא לחץ או דרש.. (וזה מובן גם הרי הוא חתום לעוד שלושה חודשים רק ) אבל יש לנו בהנהלה אנשים שאין להם מושג הבנקאי "המהולל" מקפריסין.. שאני לא יודע מה הוא עושה בקבוצה הזאת בכלל.. וחייל מספר 2 שעיה שאומר אמן ותודה זהו.. איש המקצוע חתום רק לעוד שלושה חודשים וזה עוד טעות..אין מישהו שירצה ידרוש יבנה יחשוב הלאה.. ואנחנו נסתכל מהצד ונראה את מעט הכשרונות שיש בליגת הפח הזאת הולכים לחיפה או הפועל.
  2. האם אנחנו חוזרים לימים ההם??? נראה לי שכן.. אין מישהו שינהל וילחץ להביא את השחקן.. אנחנו חולמים כרגיל (לפחות בקיץ האחרון נהננו שלא הינו ככה) ... וחיפה או הפועל כרגיל לוקחים. ואנחנו נסתכל מהצד ונראה איך עוד אחד ברח לנו מהידיים ואיך הוא פורח... הכל בגלל החבובות בהנהלה.
  3. הוא לא חתם הוא רק נפגש עם מוני הראל לשאול מה שלומו והם ישבו ודיברו שיחת חולין בוזגלו הבן האב והראל. ברגע שהוא נפגש צריך למחוק את הילד המגעיל הזה שזורע רק רע הוא ואבא שלו.
  4. אנשים פה מדברים על זה שלא בנו את הסגל טוב.... תגידו איפה אתם חייםםם ???? זה הסגל הכי טוב שהיה לנו בשנים האחרונות אם לא יותר.. שטראובר (אחד משלושת שוערי הליגה הטובים) זיו(בתחילת העונה לא שמעתי אף אחד שאמר משהו רע עליו בתחילת עונה מגן טוב מאוד שראינו גם שיודע לתת תפוקה בהתקפה) סבן(מגן לגיטימי מאוד לליגה שלנו) ניבאלו וסאבו... אין מילה רעה עליהם סטרול (בלם טוב מאוד לליגה שלנו ) ההגנה אצל הפועל זה לא הגנה אצלהם כל פעם מחליפים פעם בונדר פעם המהמר קנדה...בלם קשיש וזר שלא התקאלם שם..אז זאת הגמנה טובה יתר? ואצל חיפה .. הם החליפו את כל ההגנה שלהם באמצע עונה התחילו עם מסיללה ועותמאן .. ושי מימון (מה אני יגיד לכם ממש בלם מציין הוא.. סטרול עולה עליו בארבע דרגות) וקנאטו אהה והשוער המחליף גם היה. היום משחקים שם טוואחה משומר בנאדו והבלם החדש הזר .מישהו שמע פעם שם התבכיינות על פציעוצ וכו.. ורוטציה? לא נכון. סידבה ואלברמן(סידבה זה אחד הקשרים האחורים הטובים שהיו לנו) ואלברמן נראה היום כמו כלום ושום דבר... אבל בתחילת העונה מישהו ציפה שהוא יהיה כככה? ואל תדברו על סכומים זה משגע אותי שאתם מדברים על סכומים שמרוויח הוא וזייו וכולי... כאילו זה יוצא מהם.. בוזגלו פתח ב14 מתוך 15 משחקים שאבי היה! אז להגיד שאבי לא נתן לו גב, זה שקר!!! זה שמאור לא שחקן ... זה חלק כבר מבינים, והשאר עוד יבינו בהמשך, הוא חושב רק על עצמו ולא על הקבוצה הוא ואבא שלו הגועל נפש הזה. לגבי מדו (שחקן שעעושה סבוטאז ואומר למאמנים שלו אני לא ישחק בשבילכם אז מה אתם רוצים יעשו יגידו לו טוב אין בעיה תעלה לשחק. זה ברור שגם נמני ומזרחי טעו בהתנהלות נגדו.. אבל להגיד שהם לא רצו שהוא יפרח..?(הרי בקיץ מי התקשר 20 פעם בשעה לסוכן שלו לשכנע אותו שיבוא אתם??? הוא שחקן בעייתי ואנוכי. ויש קווים אדומים אצל כל אחד. וקואלטי? שחקן שנתן תפוקה פתח את העונה טוב בצורת ארוכה המאמנים האמינו בו.. כבש בגביע הטוטו אחרי זה גול חוקי שלו נפסל בקריית אליעזר. גול נגד ביתר. שני גולים בסכנים של ניצחון. אז למה לא להמשיך להאמין בו???? למה לא לתת לו לפתוח ולשחק??
  5. מישהו בבקשה יכול לתת לינק לאתר של המשתמש עתיק מאוד תודה.. 8 בדם אבי נימני לעולם
  6. כל המשחקים השנה בבלומפילד בשעה המסריחה הזאת.. זה לא הגיוני .. יש אוהדים שומרי שבת .... אתם חושבים שמישהו מצרלטון או מהתאחדות או מישהו מכל גוף ישים את ביתר השעה הזאת? לא .. חיייבים לעשות סוף לזה לדבר עם ההנהלה לשלוח מכתבים להתקשר לא יודע מה העיקר לשנות את השעה המזויעה הזאת....
  7. אבל לא כמו אבי ברמה של אבי לא היה ולא יהיה לא רק במכבי אלה בכדורגל הישראלי בכלל "ויש הרבה כוכבים בשמיים, ורק כוכב אחד שלא נופל. אתה אף פעם לא עוזב, כי להיות מקום ראשון זה מחייב"
  8. פוצקה אתה רואה את האיקס למעלה שם בצד שמאל תלחץ עליו ותעשה טובה לכולנו שלא נצטרך לקרוא את השטויות שאתה כותב
  9. חייב להגיד למשיהו בהנהלה לא בר"ג הרי גג 5000 צופים יבואו אז למה ר"ג יש את הרצליה .. הם משחקים בחוץ נגד כ"ס אז אפשר לשחק שם.. אם לא שם אז בראשון ... אפשר כל מגרש רק לא ר"ג
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.