Jump to content

STM

משתמשים רשומים
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,910 profile views
  1. מה קורה אם אלקמאר מפסידה ואצלנו נגמר תיקו? יהיה שוויון 5 בין שלושת הקבוצות. בפנימי מול דנדלאק אנחנו מפסידים ומול אלקמאר מנצחים.
  2. הוא פשוט דביל. יש את התקדים של עידן סרור שגם היה תחת חוזה בהפועל והיה באותו זמן שחקן הנבחרת הצעירה. הוא החרים אימונים ועשה בלגאן ומה שקרה בסוף זה שהבורר קבע שהחוזה שלו תקף ושהוא צריך לכבד אותו (היו לו עוד שנתיים בחוזה). רייכרט עם 4 שנים חוזה, שכר חריג לשחקן ישראלי בגילו, עושה מהלכים חד צדדיים ומדבר עם ההנהלה של הפועל תוך כדי כל זה. לדעתי הולכים לזמבר לו את החיים כדי לא להשאיר פתח למקרים כאלה בעתיד.
  3. דרך אגב נתון מעניין שבדקתי לגבי תג מחיר בבוררות. מחירו של טוטו תמוז נקבע על 1.5 מיליון אירו וזה שהייתה לו עוד שנה אחת לחוזה ! אין ספק שהוא בכיר יותר מרייכרט אבל מצד שני לרייכרט יש חוזה לכמה שנים קדימה + שחקן נבחרת צעירה. קיצר הוא סתום
  4. נשאר במכבי או טרייד עם חיפה על טאלב / עזרא
  5. אין דבר כזה כרטיס שחקן, בוטל לפני כמה שנים. נגמר החוזה השחקן חופשי. מה שכן יש זה דמי השבחה שאם אין הסכמה עליהם הולכים לוועדה למעמד השחקן.
  6. הוא לא הכי מדויק אבל התועלת שלו בחילוצי כדורים, זכייה בכדורי גובה וכיסוי שטחים מצדיקה את זה שהוא בהרכב. אי אפשר לבחון את כל השחקנים במגרש על פי אותם פרמטרים. מיטרוביץ לעומתו מבשל ומבקיע שער כל סיבוב אבל כמעט ולא מחלץ כדורים, לא מצליח לזכות בכדורי גובה ולדעתי לא שווה הרכב במכבי. אם מיטרוביץ הוא על תקן שחקן שאמור לבשל ולאיים על השער הייתי מעדיף במקומו באמצע את ורמוט או זהבי. אם הוא אמור להיות קשר אחורי אז עדיף את נוסא/ אלברמן. אם הוא 50/50 אז עדיף את ראדי. לא מצליח לראות את התרומה שלו למשחק.
  7. מגינים !!! שיודעים גם לתקוף. סטייל אלברז שהיה בבית"ר. ישנה לנו את כל המשחק.
  8. שוער טוב , אין לכם מושג. בשיטה של מכבי הוא חייב לתת לפחות 30 פסים קצרים במשחק. שמישהו ישווה כמה פסים קצרים במשחק נותנים שוערים של קבוצות אחרות. גם אם הוא טועה באחד או שניים זה הגיוני ומבחינתי מתקבל. לא זכור לי שקיבלנו גול בגלל פס לא מדויק שלו, גם אם זה מלחיץ. בקיצור, הכי קל מבחינתו זה להעיף את הכדור קיבינמט למעלה אבל כנראה מבקשים ממנו לשחק קצר. בכדורי גובה הוא מעולה, שולט מעולה ברחבה. משחק רגל לא הכי חזק אבל אל תגזימו עם הקטילות.
  9. כמה כרטיסים אפשר לקנות עם מנוי אחד ? האם ידוע למישהו אם יפתחו מחר הקופות בבלומפילד ?
  10. לוגסי עשה זין לקהל באופן ישיר וסלחו לו על זה. בכל מקרה, מקרה רייכרט דומה מאוד למקרה ראדי. קומץ קטן ורועש. משחק בית ראשון בבלומפילד שרייכרט ישחק והוא יבין שהקהל איתו. הקומץ שולי ומאוס.
  11. תמיד יש סיכוי אבל המטרה צריכה להיות צודקת. רוב האנשים לא מחפשים מלחמות מיותרות. אנשים רק רוצים לבוא ולהנות מכדורגל. נראה לי שאם הייתה סיבה טובה למחאה כבר היינו שומעים עליה.
  12. כל עוד המחאה היא של 200 אנשים לא ישתנה כלום. רוצים את תמיכת הקהל ? תסבירו את עצמכם בצורה ברורה וכדאי מאוד שהמסר לא יהיה גזעני. יש לכם השפעה על כל כך הרבה ילדים ביציע ואתם אפילו לא רואים את זה. במקום לצאת נגד הגזענות אתם מחזקים אותה.
  13. יש אוהדים גם מחוץ לשער 11. אם הארגון מייצג את עצמו בלבד אז הוא באמת לא חייב הסברים לאף אחד ואתה צודק. אם הארגון מתיימר לייצג את אוהדי מכבי אז לדעתי זה שהוא עושה הכל בשושו בסוף פוגע בו ומתסיס את הקהל נגדו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.