Jump to content

מכביסטית בדם

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About מכביסטית בדם

  • Birthday 15/12/1992

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. בעייני, אין אף שחקן שהוא מעל לקבוצה ! ושרמית גם אני הצטרפתי לקריאות, אבי נמני חייב ללכת הביתה. לא ייתכן שדרבי אחד לא ניצחנו איתו, לא ייתכן שכל קבוצה שהוא קיבל לא משנה עם איזה תקציב,לא הייתה שיטה ולא היה דרך.
  2. דור מלול חייב לפתוח במקום סבן בדרבי שהוא לא בדיוק התקפי.. הוא לא יודע להרים כדורים לעומת זאת דור יודע לפרוץ הגנות והלרים בדיוק לגול. למה בכלל חושבים על זה ?!
  3. אני חייבת כרטיס אחד לדרבי אפילו לשער של הפועל !! אני מוכנה לשלם מחיר יפה .. בבקשה כי המוכר תעזרו לי. מי שמוכר שישלח פרטית.
  4. תגידו באיזה שעה המכירה יום שישי לחיילים ? וזה בקריית שלום ?
  5. אחרי יום מתיש ושעתיים ליד שער 5 למצוא מנוי של הפועל.. השגתי שלושה כרטיסים לשער 13. יש מצב שיעבירו אותנו ?
  6. תגידו דחוף אפשר להזמין בכרטיס אשראי למשל 4 כרטיסים תמורת 4 מנויים ????? או שמותר רק כרטיס אחד בכל כרטיס אשראי ?!?! בבקשה תענווו דחוףףףףףףף
  7. תגידו דחוף אפשר להזמין בכרטיס אשראי למשל 4 כרטיסים תמורת 4 מנויים ????? או שמותר רק כרטיס אחד בכל כרטיס אשראי ?!?! בבקשה תענווו דחוףףףףףףף
  8. איי איי איי ברק, כמה שכאב לי עליך באותו רגע שנפצעת, אני מצטערת בשבילך ! אין לתאר את ההרגשה בשעה שתיים בלילה שראיתי באינטרנט עדכון רשמי על כך שנפצעת לחצי שנה, זה לא נתפס וזה כ"כ כואב ! אני מאחלת לך שתהיה לך החלמה מהירה, תהיה בריא וחזק ושתחזור עם מוטיבציה להמשיך הלאה ולהראות לנו את הברק שבך אוהבים אותך !!
  9. יש בטוח הנחה למנויים גם בקופות בבלומפילד ? כאילו ביום המשחק ..
  10. שלט עידוד לברק ביום חמישי דחוף !! לעודד אותו ולהכין לו שלט !
  11. פשוט לא יואמן ! באלי לבכות. אני בהלם ! כ"כ כואב לי על ברק , עלינו האוהדים !! אוחחחח למה דווקא לנו זה קורה ?!?! ברק שתהיה לך החלמה מהירה ומי יתן ותחזור הכי חזק שיש !
  12. מאיפה אתה יודע שזה עם השחקנים בטיסה ?
  13. סעמק שינו את זה.. זה עלה יותר זול מקודם !
  14. http://www.kal.co.il/HE/main.asp?pi=3139 קל נופש הוציאו חבילות לאוהדים.. אפשרי ביותר ללכת על זה
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.