Jump to content

-LEE_GAD-

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. לי רשום F11 .. אבל השאלה אם הכוונה לשער 11 ..
  2. מי שנוסע לפריז.. אם כבר לקחתם את הכרטיסים למשחק,באיזה שער מיקמו אתכם ?
  3. מי שנוסע לפריז.. אם כבר לקחתם את הכרטיסים למשחק,באיזה שער מיקמו אתכם ?
  4. זו ממש לא בעיה . אתה יכול לקנות שם, תאמין לי שישאר. וחוצמזה שמעתי שמוכרים בקריית שלום, אבל לא בטוח.
  5. זהו, הכל סגור ! יום שלישי בפריז..
  6. אין עליו ! הוא לוחם אמיתי.. גם בגביע הטוטו נתן את כל כולו. הוא לא מסתכל מלמעלה,הוא שחקן נשמה . כושר מעולה ובלם מצויין, בסגנון של דאגלאס דה סילבה ומעלה.
  7. עם כל הכבוד לקפילוטו,שנה שעברה זאן וראלדס החזיקו לבד את ההגנה. ניסו לא עשה כלום. רק חורים,אולי הוא צריך להשתפשף בקבוצות קטנות יותר ואז לבוא למכבי.
  8. ייני חייב לשחק ! הוא שחקן לאליפות, אולי היחיד אחרי שזאן עזב מהמכביסטים שנשארו. הוא השתפר ממשחק למשחק ונראה טכני וטוב.
  9. למה נראלכם מכבי רוצה להחזיר את זאן ? כי הם היו אשמים במו"מ שלא הצליח בסוף. זאן מכביסט אמיתי שמן הסתם רוצה לשדרג את השכר העלוב שהיה לו,קיבל תשובה מזלזלת ונעלב. מכבי לא רצו אותו בכך שבכלל לא נלחמו עליו,מן הסתם הוא יעזוב.
  10. מישהו יכול להביא את המספר של הקופות בבלומפילד ?
  11. איך אנשים פה בכלל חושבים על להחליף את שטראובר ?! נתן עונה מצויינת ושוער מדהים מכל הבחינות. חוצמזה שאין לו פציעה משמעותית וגם תורם לפן החברתי של הקבוצה. יותר מזה ?!
  12. חייבים להשאיר את בוזי ולא אכפת מאבא שלו, הוא שחקן תותח שלא רואה אפחד ממטר ! איך בכלל חושבים לשחרר אותו?! מעניין ת'תחת שנמני לא מסתדר איתו, הוא שחקן ענק. כזכור נמני כבר העיף שחקן גדול כמו קמנאן ממכבי כי הם לא הסתדרו. לא שוב.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.