Jump to content

itanar

משתמשים רשומים
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by itanar

  1. קראתי את פרוטוקול הדיונים הקודמים של בבית הדין הרגיל והעליון והבנתי שקייס משפטי אין במקרה הזה, הפעלת על תנאי זה לא עונש. מה שכן היה זה פגיעה באגו, בכבוד ובזמן של הדיינים מצד ההתאחדות ואין לי ספק שיש לזה חלק בהחלטה. אני הבנתי עוד דבר מהעונה האחרונה, מי שגרמו לנו הכי הרבה נזק בשנים האחרונות אלו לא הדיינים ובתי הדין אלא ניר רשף ועמית פינס. כולם יודעים שהם אוהדי הפועל שרופים וזה כנראה גבר על הפאן המקצועי שתפקיד כזה דורש.
  2. ליגה של 10-12 קבוצות, 3 סיבובים. הפלייאוף הזה כל כך מיותר.
  3. יותר חשוב שאין משחק נבחרת שבוע הבא.
  4. פרץ לא קשר אחורי, גבי לא קשר ימני. רביבו היה מהטובים אצלנו עד האדום (גבולי). זהבי גם היה טוב ויעיל, ניווט יפה את המשחק. חבל על החמצת הפנדל, סחיטת 2 פנדלים והבקעה שלהם זה משחק מושלם. הכדורגל שלנו פי אלף יותר טוב, סתם הגזמת.
  5. חשוב. הוא היה מסוגל עוד לטחון לנו שחקנים שם. מנוחה טובה ולחזור ב100% לקחת את זה.
  6. איזו השחלה קאסה. אם הוא שווה 1 מיליון יורו, עזו שווה 5 מיליון.
  7. דויטש אמר לבית"ר: מימוש על תנאי זה לא עונש. זה גם מה שתקשורת הספורט לא מבינה, או לא רוצה להבין.
  8. תתלוננו. זה לא רדיו מכבי חיפה, זה תחנה ציבורית.
  9. הסיפור זה התנאי, איציק עובדיה בעצמו ציין שהעונש המקורי זה על המשחק שסגרו להם יציעים והם התריעו שיכול לקרות מקרה כזה.
  10. הטענות של הקבוצות זה נהי, אין שם שום דבר רציני. הקבוצות לא הגיעו מוכנות. איציק עובדיה לא ישן בלילה, זו סיבה מצויינת לקבל את הערעור. זו תהיה בדיחה אם יחזירו הנקודות.
  11. בינתיים בית הדין כצפוי מקבל בציניות את הערעורים. טענות הקבוצות כרגע מביכות ולא רציניות. עדיין סבור שהעונשים ישארו כפי שהיו.
  12. ממש אביר הצדק עמית פינס. אוהד הפועל משער 2 מנהל מאבק להחזרת הנקודות להפועל וחיפה.
  13. בר לין שחקן עם פוטנציאל, סה"כ בן 19 ויש לו הרבה לאן להתקדם. בעיטה, טכניקה, תנועה, שחקן חכם. צריך להתחזק פיזית ולהיות יותר מעורב. חבל שמקבל פירורים בהפועל חיפה, שווה יותר דקות בליגת העל. מעניין מה נעשה איתו עונה הבאה כי אם אני זוכר נכון יש לו חוזה לעוד שנתיים בלבד אחרי העונה הזו.
  14. רק אתרי ספורט? ראיתי אח"כ את השידורים שלנו וחיפה. במשחק שלנו שכנר שהוא שדרן טוב אבל לפעמים עולה לו החיפה (אבא שלו היה הכרוז המיתולוגי בקריית אליעזר, הוא כמובן אוהד חיפה) ומכניס לראש של כולם בפריים טיים שהשער של הפועל חיפה נפסל בצדק. מצד שני עמרי אפק שמשפיע על שפיגלר ושניהם ביחד יורדים על גרינפלד כמו שלא ראיתי הרבה זמן אחרי שלא קיבל בצדק את המלצת הואר לפנדל. שילמדו קצת את החוקה ויהיו מקצועים בעבודה שלהם. בעולם השדרנים/פרשנים לא מתעסקים כל כך הרבה בשיפוט, פה מעבירים שידורים שלמים ומזכירים אירועי שיפוט.
  15. כתבתי אחרי המשחק השני שלו אצלנו שהוא מזכיר את ויניסיוס במשחק שלו.
  16. יש להם שם את דאלה שהוא שחקן פגז ומשחק בקטאר.
  17. תמיד היו בכיינים ורגשי נחיתות. נניח אם לדרג רגשי נחיתות מהנמוך לגבוה אצל חמשת הגדולות זה משהו כזה: 1. אנחנו. 2. בית"ר. 3. הפועל. 4. חיפה. 5. ב"ש.
  18. לא מפסיקים לבכות חיפה גם שמוכיחים להם שהם טועים. שחקנים, הנהלה, דוברות, כתבים, כולם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.