Jump to content

itanar

משתמשים רשומים
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

7,182 profile views
  1. בר לין שחקן עם פוטנציאל, סה"כ בן 19 ויש לו הרבה לאן להתקדם. בעיטה, טכניקה, תנועה, שחקן חכם. צריך להתחזק פיזית ולהיות יותר מעורב. חבל שמקבל פירורים בהפועל חיפה, שווה יותר דקות בליגת העל. מעניין מה נעשה איתו עונה הבאה כי אם אני זוכר נכון יש לו חוזה לעוד שנתיים בלבד אחרי העונה הזו.
  2. רק אתרי ספורט? ראיתי אח"כ את השידורים שלנו וחיפה. במשחק שלנו שכנר שהוא שדרן טוב אבל לפעמים עולה לו החיפה (אבא שלו היה הכרוז המיתולוגי בקריית אליעזר, הוא כמובן אוהד חיפה) ומכניס לראש של כולם בפריים טיים שהשער של הפועל חיפה נפסל בצדק. מצד שני עמרי אפק שמשפיע על שפיגלר ושניהם ביחד יורדים על גרינפלד כמו שלא ראיתי הרבה זמן אחרי שלא קיבל בצדק את המלצת הואר לפנדל. שילמדו קצת את החוקה ויהיו מקצועים בעבודה שלהם. בעולם השדרנים/פרשנים לא מתעסקים כל כך הרבה בשיפוט, פה מעבירים שידורים שלמים ומזכירים אירועי שיפוט.
  3. כתבתי אחרי המשחק השני שלו אצלנו שהוא מזכיר את ויניסיוס במשחק שלו.
  4. יש להם שם את דאלה שהוא שחקן פגז ומשחק בקטאר.
  5. תמיד היו בכיינים ורגשי נחיתות. נניח אם לדרג רגשי נחיתות מהנמוך לגבוה אצל חמשת הגדולות זה משהו כזה: 1. אנחנו. 2. בית"ר. 3. הפועל. 4. חיפה. 5. ב"ש.
  6. לא מפסיקים לבכות חיפה גם שמוכיחים להם שהם טועים. שחקנים, הנהלה, דוברות, כתבים, כולם.
  7. יש לו חוזה לעוד שנתיים מעבר לנוכחית פלוס אופציה. אבל כן, צריך לפתוח לו החוזה ולשדרג, במיוחד אם נקח האליפות. מה שכן, חייב שיר שחקן חדש, בדיחה שאין לו שיר נורמלי.
  8. דוידה זה בינגו, אחלה לליגה שלנו. חושב שדוידזאדה בירידה חדה ביכולת שלו העונה. דור פרץ שחקן נהדר וחזר לעצמו, תראו את הגולים השני והשלישי. את הביקורת עליו תפנו למאמן ששם אותו במשחק לחץ חלוץ שני.
  9. גם התקשורת מטומטמת שנותנת לזה במה. שמישהו יסתכל על החוקה.
  10. צריכים אותו לעוד עונה ולהביא עוד 5 זרים נוספים לידו.
  11. 100% פאול על גולסה, אם השופט החלש הזה היה שורק כמו שצריך בלייב זה לא היה מגיע למצב כזה. הכשלה ברורה, זה שלא פקקים לקרסול לא אומר שזה לא עבירה. מה שכן, היה ספק אדום של סבוריט שלא ברור לי מה עשה שם.
  12. שמעתי עכשיו את רוני לוי אחרי המשחק. האפס הזה אומר שואל שם האם לאולימפיאקוס גם היו מבטלים שער כזה? איכס.
  13. מרגיש לי לחלוטין כמו כיווץ ולא משהו חמור מזה. ינוח ויהיה בסדר.
  14. עוד חודש סיכוי סביר שאנחנו אלופים, בדיחה ממש.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.