Jump to content

matann1

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. כבר חודש רשום שאתר יפתח בסוף השבוע עכשיו באמת למה הוא לא נפתח מה קורה עם זה ??? מישהו יוע מתי באמת הוא ייפתח?
  2. הבנתי שיש 9 אלף מנויים, זה אומר שאם אין לי מנויי אני יכול לשכוח ממשחקים של מכבי?
  3. חברה אני מאילת אני נוסע להרבה משחקים אבל אני רוצה לבוא לדרבי ולשבת בשער 11 איך אני עושה את זה ?? מוכרים כרטיסים לשער 11 שמכבי מארחת???
  4. קודם כל אני לא רוצה להישמע צבוע אבל אני חייב להגיד שאין פשוט יצאתם גדולים. אני מאילת ויש לי קצת פיגורים בהבנה של המחאה, ותמיד שהייתי שומע ושואל אנשים הייתי מתעצבן. חשבתי שהמחאה זה דבר שטותי טעיתי וזהו. גדולים !
  5. תקשיב אחי תודה שהיתייחסת אני בטוח שאם לפחות למשחקים חשובים יאפשרו אוטובוס עם טיפה פרסום יהיה אפשר למלאות אוטובוס בתנאי המחיר לא יהיה מפציץ אם אתהנציג כולשהו תעביר את זה הלאה ואם יש התפתחות תיתקשר לטלפון 0522704655
  6. אני גר באילת ואתם יודעים מה אף פעם לא פנה אליכם אילתי אבל אני רוצה להגיד לכם משהו אנחנו כמה אילתים עם מנוי שנה שעברה וכל משחק נוסעים אנחנו עובדים במשך השבוע ומשלמים טיסות ואת כל ההוצאות ואנחנו מגיעים לכל משחק למשחק מול פאוק כבר קניתי כרטיס אבל לא ביקשתי הסעות מאילת אבל לפחות משדה דוב או משהו כזה אני מבקש אם למישהו אכפת מהאודים השרופים של מכבי גם שאנחנו רחוקים אני מבקש לשלוח הודעה ולנסות לעזור איך שאפשר תודה ...... והצהוב עולה בגוף " גם שרחוקים "
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.