Jump to content

עומרי יעקב

משתמשים רשומים
  • Posts

    564
  • Joined

  • Last visited

About עומרי יעקב

  • Birthday 06/07/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.12p.co.il

Profile Information

  • Location
    מפלסים לא מפלסים!!
  1. אני אוהב את זה שכל פעם שנפתח הנושא הזה יש את התמונה שאני מכניס פנדל תהנו!
  2. תרשום תרשום: מה הם באמת חתכו ת'זין?! - אלוהים תרשום תרשום: נו תפסיקו לקרוא לאבא שלי קופיקו - אסטימטריקו
  3. יש לי מנוי ל-11 אני רוצה כרטיס ל-13. 0508857188 עומרי. דברו איתי, שב"ש.
  4. יש לי מנוי לשער 11 ואני צריך כרטיס ל13.. מי שיכול לעזור שיתקשר: 0508857188
  5. אח שלי. אח יקר ואהוב שלי... אין דבר בעולם שאני אוהב יותר ממך. אתה יודע שטלפון אחד קטן אליי וכל העולם ידאג לך, לא משנה מה אתה צריך.. שיהיה בהצלחה בכל. תמיד כאן בשבילך.
  6. מה השיר הראשון שהוא שר בהופעה? הוא שר "חוף אל חוף"?
  7. מזל טוב נשמה טהורה וכחולת עיניים שלי
  8. שנים כולם בורחים, שנים כולם חוזרים, רודפים אחרי השמש, שבויים בתוך מעגלים, כולם מסובכים, אז מה את עוד חולמת, שנים הם מסתירים, שנים כולם יודעים, אבן מתהפכת, בלילות ובימים כולם כבר מדברים, למה את עוד נשארת... עדיף לרוץ לאש, לדרוש לא לבקש, ממה את מפחדת? אין מה לחשוב שהוא אומר, אין זמן יפה יותר, הביאי את היום... שנים הם שואלים, שנים לא מקשיבים, שומרים הכל בבטן, זה מצטבר וזה גובר וזה בסוף גומר, על מה את מדברת, עדיף לרוץ לאש, לדרוש לא לבקש, ממה את מפחדת? אין מה לחשוב שהוא אומר, אין זמן יפה יותר, הביאי את היום... יוצא שאת תמיד שותקת אבל בפנים זה בוער ונשרף הכל, כל המילים שנעלמו תמצאי אותן בחלומות של אחרים... שנים הם נפתחים ונשארים סגורים, נאחזים ברוח, כל אסון רודף אחר, זה בא זה מדבר, חוזרים לפצע הפתוח... עדיף לרוץ לאש, לדרוש לא לבקש, ממה את מפחדת? אין מה לחשוב שהוא אומר, אין זמן יפה יותר, הביאי את היום... יוצא שאת תמיד שותקת... שנים כולם בורחים, שנים כולם חוזרים, רודפים אחרי השמש.
  9. 1) מ.ס אשדוד - מכבי נתניה - X 2) הפועל פ"ת - הפועל ת"א - 1 3) הכח עמידר ר"ג - מכבי פ"ת - X 4) 3) אחד בכלל לא פותח 5) א. המשחק יגמר בתוצאה צמודה של עד שער אחד הפרש. 6) הטוב. שב"ש
  10. 1) בני סכנין - מכבי פ"ת - X 2) הכח ר"ג - בני יהודה - 2 3) קרית שמונה - מ.ס אשדוד - X 4)משחק של שתי קבוצות מאכזבות, מי תבוא להילחם ותספוג צהוב ראשונה? 1) משחק בית שלנו, ברור שמכבי. 5) ג. אלי גוטמן מסיים את החילופים שלו לפני אלישע לוי. 6) למרות שלדעתי הרע יהיה הצודק, אני מהתחלה אמרתי הטוב. אז הטוב. שב"ש. 12 - כבוד!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.