Jump to content

טימי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    תל אביב
  1. זה לא משנה של מי הפאק. זה קורה לא בפעם הראשונה - ראוי שהיו מעדכנים בשערים שיכול לקרות מצב כזה, אין שום סיבה שמאבטחים ידברו בטון אלים ומזלזל אל אוהד.
  2. אם היו אומרים מה זה, כולם היו באים, ולא היה נשאר לאף אחד
  3. זה צום, לא שבת... אנשים עובדים, אנשים נוסעים, אנשים מעבירים מנוי בשער האלקטרוני ונכנסים לבלומפילד
  4. כמה שיותר טרמפיסטים שקונים מוצרים של מכבי (כרטיסים, מנויים, מרצ'נדייז) ככה המחיר של הדברים האלה יעלה. לכל דבר יש מחיר.
  5. מה זה משנה לכם, בתכלס? לא משנה איך ייגמר ב"ש-סכנין, הלחץ על השחקנים קיים ולא יופחת או יגדל. צריך לבוא לדרבי הזה כמו לכל משחק, להילחם מהשניה הראשונה ולחתור לניצחון.
  6. אם יסיתו אותו נגד הפועל, זה בכלל יהיה מבריק
  7. אם יש עדויות לפשע, מגישים תלונה למשטרה, והולכים לבית משפט. הסמכות שמופקדת על הבטחון ביציע היא המשטרה, לא הנהלת מכבי. אם אתם מצפים שמכבי תפתור לכם את הבעיות, אתם טועים.
  8. חשבתי שהעבירו תקנה שתמנע את זליגת התכנים הזאת..
  9. זאת לא הבעיה. כמה חודשים אתם כבר מנהלים את החרם על היציע? שניים-שלושה? מישהו מהקבוצה או מההנהלה הסתכל בכלל לכיוון שלכם? קשה לי לראות איך ניהול של הדברים ממקורות מקוונים יביא לתוצאות. אם יש לכם הוכחות מוצקות לטענות החמורות שלכם, אתם צריכים להציף אותן אל מעל לפני השטח, ולא לכתוב אותן כדברים שככל שעובר הזמן, ואתם לא משתמשים בהם, רק הופכים לפחות ופחות רלוונטיים. אם לא מכים בברזל בעודו חם, אלא מחכים שהוא יתקרר, הוא פשוט יפסיק להיות גמיש למכות החיצוניות שהוא מקבל. אם אתם מאמינים שבסוף ההנהלה היא זו שתלך לקנוסה, ולא אתם, אז שיהיה לכם בהצלחה. לי קשה להאמין שהקהל, שלרובו לא מזיזה תופעת ארגוני האוהדים, יחשוב על זה יותר מדי. אני מקווה שבסופו של דבר העניינים ביציעים יסתדרו לטובת מכבי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.