Jump to content

Matanl

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. הנושא הזה יותר נוגע לאלירן מאשר לברק, אבל נראה לי ששניהם באותה סירה בכל זאת. הנקודה שרציתי להעלות היא כזו - לדעתי, אלו שני השחקנים הכי טובים שלנו בסגל, בטח שבחלק ההתקפי... ועדיין, אני בכלל לא בטוח שאני רוצה לעלות איתם בהרכב. מה שיפה במכבי של השנה זה הלחץ, הלחימה, שחרור הכדור המהיר, והתנועה הבלתי פוסקת ללא כדור. אצל הצמד הזה, אלו תכונות פחות בולטות. הם כל כך טובים שיש להם יתרונות אחרים שמחפים על זה, אבל כקבוצה אני חושב שאנחנו משחקים פחות טוב כשהם על המגרש. לא היו הרבה משחקים לשפוט את זה, אבל בדרבי היה הבדל גדול בין המחצית הראשונה לשניה (עם ובלי עטר) ומול הבוסנים אמנם בכל מחצית נתנו 3, ושיחקנו טוב כל המשחק, אבל זה היה סגנון שונה לגמרי... במחצית השנייה הגענו למצבים בזכות הברקות, רובן של אלירן וברק... אבל כסגנון, זה היה שונה מהמחצית הראשונה. שניהם כל הזמן מבקשים את הכדור לרגל, שניהם לא שורפים את הדשא כמו שחקנים אחרים עם תנועה בלתי פוסקת. קצת תוקע. מה יקרה כשהאריס יחזור? במקום 10 לוחמים בכל מקום במגרש, שבחלק ההתקפי עושים תנועה ומשחררים כדור ברגע, נשחק עם 3 שחקנים שאוהבים את הכדור ברגל ולרוץ רק כשיש צורך? לא יודע... רוברטו לא כזה טוב, אבל הוא עושה מלא תנועה ומוסיף המון למשחק של מכבי כקבוצה. אני בכנות לא יודע אם אני מעדיף את הכוכבים בהרכב או לא. דעתכם.
  2. אני מוכר מנוי נוער שער 11. 0502594005

  3. לקראת העונה הקרובה הייתי רוצה לעקוב אחרי השחקנים שלנו, אז אני רוצה שתהיה רשימה מסודרת שלהם... עזרה תתקבל בברכה =) אנגליה - יוסי (צ'לסי), דקל (קרדיף), תמיר (בולטון), טב"ח (פורטסמות'?) ספרד - אוואט, חמד (מיורקה) איטליה - זהבי (פאלרמו) גרמניה - אלמוג כהן (נירנברג), ורמוט, שכטר (קייזרסלאוטרן) רוסיה - נאתכו (קאזאן) סקוטלנד - כיאל (סלטיק) בלגיה - שלומי (גנט), ברדה (גנק), רפאלוב (ברוז'), יש עוד כמה שאני לא זוכר... פולין - מליקסון, דודו ביטון (ויסלה), בוזגלו? אם אתם זוכרים מישהו תוסיפו
  4. לגבי רון קופמן, ראיתי אותו ב-8 פעם (עונת הגלאקטיקוס), אבל זה לא נראה שהוא בא לעודד. אלי מרקו (מישהו זוכר?!) אוהד מכבי אחושרמוטה
  5. גם אני חושב שאלו מהלכים גרועים של הצוות המקצועי, אבל אם מחפשים הגיון כלשהו בחילוף של גפני, זה שהוא עדיף בצד ההגנתי. לא שקשה מדי לעבור אותו - אבל בגלל שהוא לא עובר תחצי, הוא לפחות לא יוצר חור. כנראה שעל אגף ימין של ק"ש משחק רונאלדו (סתם, בטח עמאשה או אלרואי), והצוות המקצועי מפחד. אני בכלל לא בטוח שזו הסיבה אבל אם חייבים למצוא הגיון כלשהו. וזה פשוט מהלך גרוע. אגב, ידוע שהבעיה שלנו היא קיצוני שמאלי - כי גם מדו וגם אלירן לא מתאימים לשם. אבל לפחות זיו תמך איכשהו. מה יהיה עכשיו, אגף מופקר לגמרי? שום נסיון תקיפה משם? אי אפשר לשחק כדורגל רק דרך אגף אחד!
  6. לחזור לרביעיית ההגנה זה ברור, לדעתי קלמי בימין עדיף על כל אחד אחר. הבעייה שלנו היא באגפים, ועם כל הרכש ונסיונות האלתור, לא שמנו לב שאשכרה אין לנו שחקני אגף. ה-2 היחידים שאני יכול לחשוב עליהם כעל שחקני אגף הם מאור ותמיר, כשלגבי מאור אני אפילו לא בטוח, כי הוא יותר בא לידי ביטוי באמצע. שורה תחתונה, מדו בטח שלא מתאים לאגף, אבידור ועטר נכשלים שם - הייתי עולה עם מאור בימין ותמיר בשמאל, ומחליף אגפים ביניהם במהלך המשחק. מאחורה סידיבה מספיק טוב אבל חייבים קשר שידחוף קדימה וייצור מצבים. אפשר לשים את מדו שם, אבל יש לו נטייה לחזור יותר מדי למטה. אם יש לצוות המקצועי ביצים, אפשר לנסות את דור שם. קשר מרכזי - התקפי. אבל זה אשכרה אומר שהמפתחות לקבוצה ברגליים של הילד הזה, וזה לא קל. חלוצים הייתי עולה עם ראנגלוב ועטר (שישחרר כדור כבר!), אבל אשכרה חלוצים. לא באגפים ושטויות. וחלוץ מחליף יובל ולא קולאוטי! לדעתי זה הרכב שיכול לרוץ, ובמצב שהמשחק נתקע - יש שחקנים מהספסל שיכולים לשנות אותו. אני בטוח שאם מדוניאנין עולה דקה 60 כשההגנה היריבה עייפה, הוא יהיה יעיל בטירוף. כנל יובל, ג'זרמו, אלברמן, ורוברטו. והכי חשוב, הייתי נותן הוראה מפורשת, שחייבים לשחק על הקרקע.
  7. לא שמתי לב שזה משחק לפני הדרבי - נקודה חשובה. ואם היוונים האלה יכולים, אני בטוח שגם אנחנו. אגב, קצת חוצפה לבקש כי הקבוצה נענשה בקנס כספי בעקבות התנהגות שלנו - אבל אולי הם יוכלו לעזור בהשכרת ציוד.
  8. אבל לשם אנחנו מכוונים לא? זה שהקהל הרחב של מכבי הלך אחורה זה לא סוד, אבל שרופים יש פה. אני באמת חושב ששאיפה לכמה מאות אוהדים היא רציונלית - אבל אם יש למישהו את הכוח להרים כזה דבר, זה רק לארגון. אם לאימון פתיחה, אימון מסכם לפני דרבי, ומשחקי נוער אנשים מגיעים.. אין סיבה שלא נבוא גם למשחקי רדיוס.
  9. חבר'ה זה לא הולך להיות נושא של ימין, שמאל, התאחדות, לוזון, גזענות וכו'. עונש מוצדק או לא, בכלל לא משנה - קיבלנו אותו. השאלה מה עושים מפה? כמה אתם אוהבים את מכבי? כמה אתם רוצים לקחת את הנקודות במשחק הרדיוס? בואו נרים את הכפפה ונעשה את זה - נגיע לבלומפילד ונעודד מחוץ לאצטדיון. מספיק שיבואו 500 - 1000 איש (והלוואי שיבואו יותר) בשביל שהמשחק הזה לא יראה כמו משחק אימון. עכשיו זה תלוי בכם - רוצים, אפשר לעשות את זה. אני אשמח אם מישהו מהארגון יביע עמדה רשמית בנושא.
  10. מהרגע שנכנס היה הכי טוב על המגרש, נקודה. בלי ספק שהוא צריך לפתוח, מה גם שזה מעיף את גפני מההרכב, ושולח את יצחקי מהאגף להתקפה..
  11. תמיד חשבתי שרוב האוהדים שלנו שפויים, אם לא במגרש - לפחות בפורום. אני מתחיל להבין שטעיתי, אחרי כל התגובות הדרמטיות שיצא לי לקרוא פה כשהפסדנו בדרבי שוקו, אבל עכשיו גם בנושא הזה?? איפה הקהל שתומך, שרואה שחקן נלחם ומתאמץ ולא משנה אם יצא מזה גול או לא, עדיין מריע? למה אני שומע אחרי 1-0 על אול' צעקות של "אימפריה אימפריה" וכולם מרוצים מכל שחקן ושחקן - ומשחק אימון אחד לאחר מכן ואנשים מתהפכים לצד השני, חסרי סבלנות שוב, ונטפלים לשחקנים שלנו?! מאור בוזגלו שחקן אש. אש! דרבי שנה שעברה עזבו גול ובישול, הוא היה הכי טוב אצלנו + השחקן שהכי רצה. הוא כל כך רצה, שכל הקבוצה הייתה צריכה לזוז הצידה והוא החטיא את הפנדל. קורה, אבל הבנאדם לקח אחריות, רצה לבעוט ולא נתן ליבוריאן לעמוד לו בדרך. בדרבי. אני אישית, למרות שאני מקבל 350 שקל לחודש ולא שכר מפוצץ כמו שלו - הייתי רועד. אין לי מה להרוויח, כולה גול בפנדל. אם אני מחטיא - האצטדיון רועד, וזה באשמתי. והוא כמו גבר נלחם על לבעוט. לא נקלע לסיטואציה, אלא נלחם על לבעוט. בדרבי. מבחינתי, אני אעודד אותו בכל מצב (אגב, כמעט כל שחקן שלובש חולצה צהובה ראוי ליחס כזה, כי הוא משחק בקבוצה ש-ל-נ-ו!!!). זה מגוחך שאנשיןם נטפלים לסיפור טדי. היה קרה ונסלח. וגם ככה לא היה כזה ביג דיל. וכמו שאנשים כתבו פה, יש סיפור מאחורי זה, לא שחור ולבן שהוא בחר דווקא להיות ילד זין ולזיין את מכבי. אבא שלו זין - והוא "יוצא נגדו" בתקשורת, בעצם זה שהוא מביע אי הסכמה איתו, ובוחר לשמור על שתיקה. הוא כבר לא ילד בן 18. מול אולימפיאקוס אגב, ב70 דקות הראשונות סידיבה היה מעולה - אבל מאז שמאור נכנס? הוא גנב תהצגה. היה מספר 1 על המגרש. שיחק כל כך חכם! משך תזמן נכון, סחט את הפאוול נכון, ריווח, פרץ, החזיק בכדור(!). עשה הכל נכון. אז חוצמזה שהוא לובש מדים צהובים, ונלחם(אולי לא בכל משחק של שוקו, אבל מי כן?), הוא גם מעולה. ואין לי ספק שבטחון יתן לו עוד. אם הוא מחטיא ושומע מחיאות כפיים, וכך שוב וכך שוב, הוא ימשיך עם בטחון ויעשה דברים יפים. אם כשהוא שוגה הוא ישמע קללות, או כל מיני חארטות אחרות - הוא ישחק בלי בטחון, וכתוצאה ישירה מכך ישחק פחות טוב. למי שלא הבין, העונה הזו תלויה המון בנו. בין אם זה בעידוד בלתי פוסק לקבוצה, תמיכה בשחקנים והעלאת הבטחון שלהם, או לחץ מאסיבי על שופטים ויריבות. אנחנו פקטור רציני מאוד. אני מבטיח לכם שאם האווירה שהייתה מול אולימיפאקוס תיהיה בכל משחק ליגה - אנחנו לוקחים אליפות. ברור שזה קשה עד בלתי אפשרי, אבל אתם קוראים לעצמכם מכביסטים, מבלי לשאוף לזה? תתאפסו על עצמכם - כי אנחנו האנשים שיעשו את העונה הזאת. השאלה היחידה היא אם בא לכם להתאמץ ולהגיע להישגים, או להיות קהל ממוצע בארץ, שלא יצליח לסחוף את הקבוצה שלו אל מעבר ליכולת הרגילה שלה. אני יודע מה אני אבחר וכמה אני אקרע תגרון, אהיה סבלני, ואתן בטחון לשחקנים בעונה הזאת. אני לא מתכוון לראות חגיגה אדומה שוב.
  12. הנושא גלש.. בואו נחזור להתעסק במנוי, ובהודעות הבאות של הארגון
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.