Jump to content

איתמר שחם

משתמשים רשומים
  • Posts

    387
  • Joined

  • Last visited

About איתמר שחם

  • Birthday 27/12/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

3,034 profile views
  1. מצטער להשבית קצת את ה"שמחה", אבל נניח והחתימו את סבע. אוקיי, מי מוסר חוץ ממליקסון? אוגו שבקושי יודע לתת פס? סאבו שהוא אחד האוברייטדים הגדולים שדרכו פה ולמעט הבלחה אחת על הארז מסיקה הוא שחקן אפור להחריד? מי בהגנה? עבד אל חמיד צדק וטאהא? סטו שהוא חתיכת בלוף? מגן שמאלי שישב ביציע חצי עונה וניסו לזרוק אותו לכל הליגה? או המגן השמאלי בלי הרצועה? פאניקה פאניקה פאניקה. בלי שום היגיון ושום אסטרטגיה. קבוצת כדורגל צריכה איזון, ואני מצטער אבל מכבי הרבה אבל הרבה יותר מאוזנת העונה. אם נעבוד נכון, שיביאו גם עוד 4 חלוצים כוכבים.
  2. באר שבע נכנסה עמוק עמוק לתסביך "הקבוצה הטובה בעולם סינס הומצא הכדורגל ב-2012". העונה זה התחיל בהזיות שהם אמורים להיות שווי כוחות לדינמו זאגרב בעידוד התקשורת, והחמיר קשות לאחר הפצצה לתוך הפנים שהם קיבלו, שבאופן ריאלי הייתה אמורה להנחית אותם לקרקע ולגרום להם להסתכל במראה (שאכן אומרת שהם קבוצה טובה, אבל עדיין רחוקה שנות אור מלגרד את הקרסוליים של אפילו דינמו זאגרב), אבל באופן סוריאליסטי משהו רק החמירה את ההפרעה הנפשית. מאז אלונה משתוללת ומעיפה כל דבר שזז, כאילו אנחנו מינימום במשחקי הרעב. תוסיפו לזה את בעיית הפיירפליי ותקבלו את באר שבע מודל 2018. לנו בכל אופן נותר רק לשבת בצד וליהנות מכל רגע, איך כבוד הנשיאה מחריבה את השושלת במו ידיה (ולא שאני נגד רענון סגל). *לעניין דיא סבע - נתן עונה מטורפת בקבוצה בינונית במקרה הטוב (ואני מראשוני המפרגנים לנתניה, לא מובן מאליו שקבוצה משחקת ככה בליגת בונקרים הזו), ששיחקה כדורגל מהיר עם יציאה למתפרצות סופר מהירה, בשילוב ערן לוי, בשילוב עונה מטורפת באופן כללי לקבוצה. ערן לוי הלך, וכבר עכשיו השינוי ניכר. אני מסופק אם יכול לייצר תפוקה בקבוצה שולטת עם סגנון משחק כמו של באר שבע.
  3. אני לא בטוח שלא נראה העונה 4-2-3-1 כשדור וגלזר ביחד אחרי אתמול
  4. מושלם. אין לי מילה אחרת או אלף מילים כדי לתאר. מושלם.
  5. וכרגיל איזה שקט תעשייתי מקבלת המאמי כאשר החלוץ הבכיר פתאום מיובש. זה לעומת הבחישות בעניין טב"ח הבלם ועטר בעונה שעברה.
  6. הבן אדם כל הרמה לרחבה נשכב כאילו דרסו אותו. וזה שראיקו עושה את זה לפעמים לא הופך את זה ללגיטימי. אני לא יכול לראות אותו כשהוא מתעסק בשטויות האלה.
  7. אני מסכים (כרגיל), אבל כל זמן שהוא היה בב"ש הוא היה מוגן ואנחנו יודעים את זה - ע"ע אוגו, מליקסון ואליה. אולי עכשיו כשעזב את המאמי יתחילו לסמן, אבל אנחנו רואים שבינתיים אין חדש תחת השמש.
  8. איזה סופר סאב ואיזה נעליים. כשיש למי למסור מקדימה, כלומר שחקנים שעושים תנועה ולא סטטיטיים שמחכים שכדור יגיע אליהם לרגל (ע"ע וידאר של החצי שנה האחרונה +, שלא נדבר על ארון), אז דור בא לידי ביטוי הכי טוב. אני חושב ששילוב שלו עם שכטר יכול להיות שילוב קטלני, ואתמול קיבלנו טעימה קטנה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.