Jump to content

קובה צהובה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

508 profile views
  1. למה ניראה לך שאנחנו משחקות אותה עבריינות ברוך השם אנחנו לא עבריינות וגם לא מתיימרות להיות כאלהה אנחנו בחורות לא גבריםם תאמין לי שאם היית רואה את הדיון שהם פתחו עלינו לא היית מדבר ככה (מור)
  2. ביציע זה מסוכן יש הרבה משטרה... חכה אנחנו עוד ניפגש תשמור על הגב שלך
  3. כולכם חושבים אנחנו אהבלות אבל יש לנו תמונות של כולכם... (מור)
  4. אהה אז אתה לא גר ליד עירוני ד'? (מור)
  5. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחח לקחת את הסיכוןןן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שמעע אחרי שראינו אותךך אתה גם לא שווה את זה שניגע בךךךך פעם הבאה נישלח אותך באמת לבונקר אתה ווידס הזה ביחדד יודעים רק לדבר מאחורי מסךך ואני כבר יודעת שאתה גר בל'.. חבל שאני גם ישיג את הטלפון שלך ואז נראה כמה אתה גבר באמת!! (מור)
  6. חחחחחחחחחחחחחח את הפאדיחות שלךך עשיתתת מה עוד חשבת לרוץץץ היית עושה לעצמך את הפאדיחות של החיים (מור)
  7. חחחחח אולי אתה פה שמזיין ת'שכללל בואנה יש פה כמה אנשים שמדברים פה בפורום כמו וואחד גברים שמתגלים כקוקסינלים.. למה לירון קראה לך במדרגות ואתה דפקת את ההליכה של החיים עד שהיא תפסה אותךך אז אל תספר סיפורים
  8. ניצן לעומרי יש בעיה עם עידן לקרוא לו? (מור)
  9. תגיד מה זה ניראה לך פורום הכרויות?
  10. זה לא קטע שלך ושלנו ביכלל אז מה אתה מתערבב מי שידבר והוא דיבר דיבור מלוכלך למה מה קרה שנשתוקק
  11. לא יודע מה עם השמועות על החדר הלבשה\ אני שמעתי שעידן דורון עוד לא חזר הביתה, והדרך היחידה שהוא יחזור זה בשקית שחורה קובה עצבנית חחחחחחחחחחחחחחחחחחח בואנה אתם חושבים שכל הקטעע הזה מצחיקק??? בספר תורה שאנחנו לא צוחקות עם אף אחד פה ואנחנו הכי רציניות שישש למי שיש פה בעיה איתנוו שידבררר פנים מול פנים ולא מאחורי אייסיקיו ופורום מזדייןן חח עלאק חושבים אנחנו צוחקים איתםם אבל מי שדיבר ישלםםםם !!ואנחנו יודעות מי הםם (נכתב ע"י לירון ומור)
  12. קיצוררר זה לא מצחיקק זה עצובבבב!! הייתם קוראים למשטרה!! מה באמתאתם מפחדים ממני וממורר??? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחח
  13. את שבי בלול יטמבלית מה את מנסה לקבל תשומת לבב לא תקבליי את לא מעניינת פהה שלא נבעט לך בראש אני ומורר יאללה ששש
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.