Jump to content

UNAGI

משתמשים רשומים
  • Posts

    244
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About UNAGI

  • Birthday 18/03/1998

Contact Methods

  • Website URL
    http://shayel.foliodrop.com/

Profile Information

  • Location
    BAT-YAM
  • Interests
    Graphic Designer

Recent Profile Visitors

4,536 profile views
  1. אפשר גם משהו מכובד כמו זר פרחים מטעם פורום השחקן ה12 לדורותיו
  2. 3 טלויזיות 2 מחשבים 2 פלאפונים כרגע יש לי בחדר הוטבוקס ויש מוקה שמעביר את זה לממיר בסלון שגם מפיץ וייפי - הקליטה אולי בסדר אבל אני מקבל 40-50% ממה שאני יכול לקבל בכבל
  3. וואלה תאמת קצת נמאס לי מהתמיכה של HOT וגם ככה אף אחד בבית לא רואה טלויזיה אז אני בדיוק מתכנן מעבר לפרטנר חשבתי על הדרך אם אני כבר נפטר מההHOTBOX המעפן שלהם לקנות כבר ראוטר באופן פרטי במקום לשלם 20 שקל בחודש על השכרה יש למישהו ראוטר מומלץ? שמעתי המלצות על הראוטר של גוגל אבל הוא קצת יקר- מישהו פה מכיר ויודע אם שווה את המחיר? לגבי גודל הבית - דירת 4 חדרים סטנדרטית, בגלל שאני רוצה שהראוטר יהיה אצלי בחדר בסלון יהיה תדר קצת חלש ככל הנראה אז אולי עדיף לקנות משהו עם כמה חלקים לגבי האינטרנט, הולך להיות (לצערי) תשתית של הוט וספק פרטנר 200MB
  4. מוכן לתרום את עזרתי הצנועה בעיצוב חומרים שיווקיים - תמונות לפייסבוק\פוסטרים\עלונים וכו'
  5. אני בכלל הכי אהבתי את "עוד יום במשרד" וחושב שהוא הכי מוצלח בפער.
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מת. כמו כן מצטרף להמלצה על Meron's, צלם מדהים
  7. סגרנו פליינג פיג אפטאון, חדר עם 4 מיטות (אנחנו 2), נקווה לטוב. תודה! עוד עצות מהזמן האחרון?
  8. כן ברור חיפשתי שם (אבל תודה בכל זאת ) מחפש המלצות מאנשים שהיו. מה גם שיותר חתרתי לקחת חדר פרטי לשנינו (כדאי שאם ייצא איזה מאצ' בטינדר לפחות יהיה לאן לקחת אותה) אבל הבנתי שהחדרים המשותפים זה משהו שעובד סבבה, אשמח לשמוע מאנשים שניסו - אף פעם לא הייתי בחופשה בחדר משותף.
  9. תגידו יש למישהו המלצה להוסטל מגניב לצעירים (סטייל אברהמ'ס הוסטל בתל אביב)? אנחנו 2 חברים שטסים ותאכלס מחפשים הוסטל מגניב שגם במיקום סבבה וגם אפשר לשבת עם אנשים מהמלון להכיר אנשים מהעולם וכאלה.
  10. מצליח לרדת לסוף דעתך עם "הדרך הקצרה", לצערי יצא לי להעביר שיעורים פרטיים לכמה 'מבריקים' כאלה שחשבו שאם ישלמו טרליון שקל לקורס דפוק בהאקריו הם עכשיו יכולים להחליף את וייז.בגלל זה עכשיו הבנתי את האנטגוניזם שלך. אבל, באמת כמו שאמרתי קודם לאנשים שאין להם מושג בכלל, ורוצים טיזר או היכרות ראשונית עם המקצוע ואולי גם להצליח למצוא עבודה נחמדה במהלך התואר, אני חושב שזה אחלה צעד מקדים לתואר.
  11. מסתייג טיפה ממה שהחברים מעליי כתבו, מההיכרות שלי (לא עשיתי תואר) עם הלימודים של תואר במדמ"ח בפתוחה או בתל אביב, רובו המוחץ כולל מתמטיקה, והקשר בין התואר לעבודה היום יומית של מפתח full stack הוא לרוב מקרי. ברמה העקרונית אין לי בעיה עם תואר ומאמין שזה יעלה אותך בכמה רמות והכל. יש לי קצת בעיה עם אנשים שלא יודעים לתכנת, לא יודעים מה זה תכנות, לא ניסו לפתח בבית לכיף שלהם, להבין בכלל אם הם אוהבים את זה ויכולים לעבוד בזה. וישר מתחילים תואר ל-4 שנים. זה נראה לי מוזר. לכן בתור איזשהי אינטגרציה ראשונית עם התחום, כן הייתי ממליץ ללמוד דברים בבית, להתנסות, אפילו לקחת עבודות פרילנס קטנות (אתרי תדמית פשוטים כאלה וזה) לפני שאתה מתחיל תואר. אם אתה יודע שלא תתחיל לעשות את זה בעצמך (חבל) אז תעשה את זה בעזרת קורס, אבל זה לגמרי soft commitment שלא יכולת להשיג במקצוע אחר כמו משפטים או רפואה. לכן כן הייתי ממליץ. אבל אם אתה לא זר למקצוע הזה, אז קח את הדברים שלי בערבון מוגבל.
  12. לדעתי יותר סביר שמדובר ב-Rails שגם היא כתובה ברובי בתאכלס אבל היא פופלארית יותר ממה שנהוג לחשוב...
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.