Jump to content

nimni

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

About nimni

  • Birthday 31/07/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

1,599 profile views
  1. היחידה שבווין ווין בסיטואציה כזאת זאת אלונה. דוחפת לך חלוץ אוברייטד עם חוזה גבוה במתנה און דה האוס ומפנה תקציב לחלוץ הכי טוב בשוק סבע.
  2. סלבה אני לא חושב שאתה צודק. ברגע שמוציאים פרסומות שמכבי משודרת רק בספורט 1 ואין שידור מדובר בהטעיה צרכנית. אותי לא מעניין לראות את זהבי בסין או משחקים בליגה הבריזלאית. אני משלם נטו בשביל לראות מכבי
  3. בלי דסה וגולסה כבר ראינו שזה לא זה כל הסיבוב הראשון. משחק בלי קישור, הגבהות סתמיות חסרות רעיון לרחבה. סוג של דה זה וו...אני לא חושב שזה המשחק הכי חלש שלנו העונה כי ככה נראינו כל תחילת העונה. הביאו את קאניוק שיהיה גיבוי לגולסה ושוב קיבלנו את באטוקיו ופרץ. פשוט מגיע לנו להפסיד. גנבנו ניצחונות מול אשקלון ועכו, היה צפוי שלא ננצח כל שבוע רק עם ניסים בלי טיפת יכולת.
  4. בסה"כ סותם חור לחצי עונה בתור גיבוי עד שדסה יחלים. לפחות באופן רשמי ג'ורדי הבין ששרן ושפונגין באגף ימין זה לא זה. עדיין מחכה ליום שנרכוש שחקנים מבטיחים כמו רייקו ווידאר להרכב ולא נשאיל שחקנים זרים בינוניים לספסל.
  5. אני לא זוכר מתי נהנתי ממשחק.. הלוואי שבהרכב כזה מול קבוצה שלא מסוגלת לנצח את רעננה ב10 שחקנים בבית נזכה לשעה וחצי של נחת.
  6. גולאסה חזר בשבת והיה הכי טוב ורודריגז היום. הלוואי נזכה לראות אותם ביחד בשבת.
  7. צריך זעזוע. סבלנות לא תעזור פה. קבוצה חסרת אנרגיות ויכולת.. לא רואה הבדל משוטא והתייר האנגולי
  8. אם אנחנו רוצים להיות מועדון הכי גדול בארץ אנחנו חייבים ללמוד להתנהג ככה. תראו את פריז לדוגמא, הפסידו אליפות וקיצצו למונאקו את הכנפיים. כל פעם שדורטמונד רק העזה לדגדג את באיירן הם פשוט לקחו לה את הכוכב ( הומלס, גצה, לבנדובסקי). אנחנו אגב השלד שלקח אליפות עם אוסקר וסוזה היה של שחקנים שלקחו אליפויות שנה קודם ( טיבי מקריית שמונה, זהבי אניימה ובן חיים מתקופת הדאבל של הפועל). גם גאידמק שהגיע לקח לחיפה את זנדברג, עידן טל ובנאדו, להפועל את גרשון ושבר את השוק. זה שבאר שבע עדיין עם הסגל שלקח אליפויות ואפילו התחזקה בשחקנים מעונת הטראבל של פאקו (אייבנדר וראדי) זה מחדל רציני. אין קסמים. לא תשקיע בקיץ -לא תהנה בחורף. תטפח ותגדל מפלצת מבלי להרוג אותה- היא תמשיך לגדול ולגדול. אני אפילו לא מתייחס אתמול למשחק נגד אסטנה. השער של טוני ב10 שחקנים מסמל את כל מה שקורה.
  9. אצילי לדעתי לא ישחק מחר. אח שלו מתחתן היום
  10. המערך שפתחנו היום היה הזוי. עד עכשיו לא הבנתי מה היה הציפיה של יורדי משרן. אגף ימין היה מת מתמיד ומסכן שרן מה לו ולתפקיד הזה. הפך אותו לקיצוני ימני וציפה ממנו להיות מספיק מהיר ולרדת לסגור. 3 מצבים של גול היה להם מהצד הזה בחצי הראשון. הקישור שעלה אין מה להרחיב מעבר למה שקטלו את מיכה סושיץ ובאטוקיו. והחילופים..איך לעזאזל סושיץ סיים 90 דקות במשחק כל כך מזעזע. בחילוף של ריקן כבר הלכתי לאיבוד ולא הבנתי מי משחק איפה. ריקן היה מגן ימיני ושרן בלם? כמה חלטורות במשחק אחד. אני מת כבר לראות אגף ימין ראוי של דסה ומיכה/אצילי, אגף שמאל של עטר/אופיר קישור של רודריגז גולאסה ושרן. והגנה שכל ציוות שלא כלול בו את פיליפינקה ולתת לזה לרוץ ולהתחבר בלי שינוי מערכים כל יומיים.
  11. להיות אופטימי או פסימי עכשיו זה לא רציני. תנו לקבוצה זמן להתחבר, תנו לזרים להתאקלם ולתת פה 3 חודשים לפני שאתם מחליטים מי טוב ומי לא. תנו לפצועים לחזור ונראה מכבי שפותחת עם דסה ואופיר מגנים, גולסה רודריגז וסושיץ' בקישור. יש שוער, יש חלוץ, יש ספסל, יש כשרון.. חייבים סבלנות ולתת לקבוצה זמן. זה לא שבנתיים איבדנו את הליגה או עפנו מאירופה.
  12. מרגיש לי יותר. בכל מקרה לא רשמתי את זה כדי לקטול אותו אלא מתוך סקרנות לראות אותו. בניגוד לבלקמן, אצילי, אופיר שלא שיחקו בעונה הקודמת ונכנסו ישר לעניינים הוא עדיין מדשדש.
  13. כל שחקני הרכש שהגיעו הם שחקנים שלא נתנו עונה טובה בעונה הקודמת (אולי חוץ מבאטוקיו). אנחנו סימן שאלה אחד ענק שרק הזמן יגיד אם פגענו או לא. מה שבטוח לא השקענו כסף גדול והלכנו על מניות בטוחות כדי שאני ארגיע רגוע ובטוח. מאד מסקרן לראות מה מחכה לנו בשבועות הקרובים.. אני עדיין מחכה לראות את סושיץ שכבר חודשיים פה ולא שיחק מעל חצי שעה.
  14. זהבי היה השחקן היחידי שהיה שווה לקנות בשבילו כרטיס. אנשים פאקינג רואים ליגה הסינית אבל לא משחקים של ברייטון, צסקא וסלטיק. כל השאר בכנות הם שחקנים לא מרגשים בעליל (לא מדבר על אקסים של מכבי שאני משוחד לגביהם). שחקנים שנתנו בארץ עונה וחצי טובות גג וברחו לחו"ל לפי שהספקתי לשנוא או לאהוב אותם. לכו 15 שנה אחורה ותסתכלו על אבוקסיס, אוחנה, ראובן עטר, בנין, שמעון גרשון, בנאדו, ברקוביץ', רביבו אלו שחקנים שהוציאו מאיתנו רגש מסויים, שנאה/אהבה זה לא משנה. אבל היה עניין לראות אותם.
  15. איך יספיקו בכמה שעות להטיס קשר אחורי זר לבדיקות ולהחתים אותו? זה יכל לקרות אולי בבוקר... הדבר הריאלי היחידי שיש מהיום הזה זה לעקוב מה קורה עם רפאלוב.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.