Jump to content

אור גייזר

משתמשים רשומים
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

1,547 profile views
  1. לגבי מי שמגיע מת"א: אני מגיע לכל משחק באוטובוסים מרכבת מרכז וזה ממש סבבה (לא יודע לגבי מחיר כי אני חייל). הבעיה היא שלפעמים הנהגים פשוט מתעלמים ומדלגים על התחנה אלא אם כן אתה מושך ממש את תשומת ליבם (הם מופתעים מאוד כשעוצרים אותם משום מה בתל אביב). קרה רק פעם אחת שהיה לי עמוס, רוב הזמן האוטובוסים ריקים (כמובן שעם ההשבתת רכבות יהיה עמוס). תהנו
  2. שלום לכולם, אנחנו 7 חברים שטסים ב27.2 לאמסטרדם ויום למחרת יש משחק בית נגד אלקמאר. אנחנו ממש רוצים להיות ביציע של הvak410 (כולנו יושבי שער 11). איך אפשר לקנות? זה כמו בארץ שרק ספסרים או שיש מכירה ליציע? תודה רבה
  3. א. לעתודאי שיוצא עם 6 שנות נסיון בגיל 29 בערך ומרוויח משכורת יפה מאוד בקבע. ב. לצבא שמרוויח מוחות של בעלי תואר. ולנושא: הייתי באותה סיטואציה כמו שלך אחד לאחד! תמיד חלמתי להיות שריונר ובמקביל ההורים דחפו לעתודה. עשיתי פסיכומטרי נרשמתי לאוניברסיטה הכל ואז החלטתי שהחלום להיות שריונר חזק ממני, ויתרתי על עתודה והלכתי על שריון. שבוע לפני הגיוס פרקתי כתף והפרופיל ירד ל45 ככה שיצאתי קרח משני הכיוונים חחחחח.. אבל ממה שאני שומע, רוב העתודאים מאוכזבים מהמסלול מאוד ולכן תחשוב טוב טוב, כי זה הרבה מזל לאן תשובץ אחרי התואר. מה שכן, אם אתה פרופיל 72, תגיע לשריון/תותחנים וכדומה. השאלה אם זה מה שאתה רוצה... הייתי מציע לחשוב על כיוון של מודיעין/ מקצועות המחשב אם זה מעניין אותך.
  4. צודק טעות שלי. צוללות זה ממש לא לכל אחד. אני אישים חתמתי ויתור על זה (גם אני התמיינתי לשם). זה המון להיות מתחת למים, עם אותם אנשים אחד בתוך התחת של השני כל הזמן, לסגור המון. לא כל אחד יכול.
  5. שייטת צוללות = שייטת 3. כלומר צוללות בשם מפוצץ. אני גם עברתי את קורס היסוד שלי בתקשוב, מוזמן לשאול.
  6. א. לא דוגמא נכונה כיוון שבמקרה הראשון ארבעת הקבוצות שונות ובמקרה השני יש קבוצה מאחרת דומה ב. לגבי מקרה א, אני מסכים, מחיר השכרת כל איצטדיון הוא שונה. כמו שאתה הולך לראות סרט ויעלה שונה בין יס פלנט לקולנוע אום אל פחם. לגבי מקרה ב, לא מסכים. עלות האיצטדיון היא אותה עלות. האבטחה היא בהתאם לכמות האוהדים, משמע היחס הוא אותו יחס. למה זה צריך להיות מחיר שונה? אם אתה הולך ליס פלנט ויש סרט של ג'ורג' קלוני ודה קפריו לעומת סרט של משה איבגי ואושרי כהן, המחיר הוא אותו מחיר. מה שאני מנסה להגיד זה שעלות הכרטיס צריכה להיות בהתאם לאיצטדיון, לא בהתאם לקבוצות המשחקות.
  7. אם שמו לך antivirus היית רואה ליד השעון סימן של החברת antivirus אם לא שמו בד"כ יהיה משולש צהוב ותהיה הודעת הזהרה שלא קיים antivirus במחשב. בכיף תוכל להוריד antivirus פשוט תכתוב בגוגל את השם של הantivirus למשל: bitdefender free download and license key אני אישית קניתי רשיון לשנה ב12 שקל, חסך הרבה כאב ראש ב12 שקל..
  8. תנסה לפרמט לפני שאתה קופץ למסקנות. אני בטוח שיש לך חבר/שכן שיודע לפרמט מחשב.
  9. אוי לא קראתי את החלק של הנפילה חשבתי מחשב נייח. בלפטופ יותר קשה להחליף הארד דיסק (האמת שמעולם לא החלפתי בלפטופ). אני לא רוצה להגיד סתם דברים בלי ביסוס. אמורה להיות מדבקה של דגם לוח אם כמו "intel bla bla bla bla bla" או asus "bla bla bla bla" (מה שנתת זה הדגם של הלפטופ, אני חושב שאמורה להיות מדבקה של הלוח אם)
  10. בד"כ מקבלים עם המחשב קופסא של הלוח אם/דף המכיל מידע. כעיקרון כל מה שאני רוצה לדעת זה איך הhard disk מחובר ללוח אם, אם זה sata אפילו זה מספיק לך: https://ksp.co.il/?select=.1033..145.&list=1&sort=2&glist=0&uin=11683&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 כיוון שהמחשב שלך לא עולה לא תוכל להוריד תוכנה המציגה את מפרט המחשב שלך ולכן האופציה היחידה שעולה לי לראש במקרה שאין לך את האריזה של הלוח אם זה לפתוח את המחשב ולראות את הדגם הכתוב על הלוח אם או לצלם את הכבלים המחוברים לhard disk שלך
  11. איזה לוח אם? מטרות? תפקיד הhard disk הוא נטו שטח אחסון וI/O (קריאה וכתיבה לדיסק ומהדיסק). השאלה היא כמה שטח אחסון אתה צריך ומה השימושים שלך במחשב. כמובן שהלוח אם צריך לתמוך בhard disk אז אם תתן את הדגם לוח אם שלך זה יעזור (למרות שבד"כ אין בעיה עם זה)
  12. כל כך הרבה בלבולי מוח בנושא אחד. 1. הקהלים בארץ ברמה מאוד ירודה, אתם אומרים "מה אתם משווים בינינו לבין בוקה/אריס/....", אנחנו לא! כי אין מה להשוות, אבל אם אתם רוצים שנתחיל להתקרב לרמה הזאת, תפסיקו לבכות על דגלים או שלא רואים, אתם יושבים בגוש, מה אתם מצפים???? זה כמו שתתלוננו שיושבים 8 אנשים על 3 כיסאות, אין חוויית צפייה מהגוש ולא צריכה להיות כזו, המטרה של הגוש היא לדחוף את הקבוצה ולהרים את הקהל. 2. חוויית צפייה? למה לא להתלונן על אלו שעומדים על הגדר ומסתירים לכולם כי זה מגניב לעמוד על הגדר? (כמובן שאני לא מדבר על האנשי גדר) 3. כמו שאמרו, אם המטרה שלכם היא לא לתת 100% לעידוד, זוזו ימינה/שמאלה. שמה תוכלו לעודד והדגל לא יסתיר לכם. אפילו יותר מזה, ככה אולי תעירו את יושבי שער 10/11 שרחוקים יותר מהגוש בכך שתעודדו לידם ותהיה חוויית צפיה בו זמנית! 4. די לבוא עם שחור! סבבה זה קול, זה מגניב, זה אופנתי, זה קשוח, זה מפחיד, זה מרתיע, זה לא צהוב!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.