Jump to content

Rudy_7

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,376
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Rudy_7

  1. צ-ע-ד-ת -א-ל-י-פ-ו-ת! שבת שלום וחג אליפות שמח לכולם! אחרי 3 שנים של משחקי חוץ ו3 שנים שהצלחת התחממה בשבילנו במקום אחר, היא חוזרת למקום הטבעי שלה, אלינו. ניפגש בשעה 18:30 בחורשה שמאחורי האצטדיון מול הפאב שאנחנו יושבים בו בדרך כלל ונצא כולנו בצעדה שתרעיד את נתניה ותתן את האות להתחלת החגיגות כמו שרק הקהל של מכבי יודע לחגוג. תבואו בשגעת, יש אליפות למכבי!!! כולנו רוצים צעדה עוצמתית וראויה, חשוב לפרסם עליה בכל מקום בו יש אוהדי מכבי ואין כמו הפורום בשביל המשימות האלה. נתראה שם!
  2. אני אכתוב שוב למקרה שמישהו לא קרא בעמודים הקודמים, מכבי לא ביקשה, לא תבקש, גם לא יכולה לבקש. לא מוקדם, לא מאוחר, לא שבת, לא ראשון ולא שני. אין למועדון סיי בשום צורה לגבי היום/שעת משחק. נטו זכייני שידור.
  3. תפאורה לאבי כהן, לא תפאורה לרטרו.
  4. מה הקשר? כנראה שאתה בטוח צודק.. ועדיין, מכבי לא ביקשה מעולם לשחק בשבת כמו שלא ביקשה לא לשחק בשבת
  5. הכתבה שונתה מכיוון שהיא לא נכונה ומכבי מעולם לא ביקשה דבר כזה. מבלי להיכנס לדיון של כן או לא לשחק בשבת, מכבי מודעת לזה שיש לה נתח גדול של אוהדים שומרי מסורת ולא תירה לעצמה ברגל בצורה כ"כ טיפשית.
  6. אז ספציפית במקרה שאתה מדבר עליו זה אנשים שזו לא פעם ראשונה שזה קורה איתם אלא פעם שלישית והם ממשיכים להתנהג כתיירים בגוש למרות שכל פעם פונים אליהם בצורה הכי יפה, ובמשחק האחרון הם עברו את הגבול ולכן פנו אליהם כמו שפנו.
  7. מי שיצלם בגוש או יעמוד באיזור של הגוש ולא יעודד אוטומטית יפנו אליו אנשים ויבקשו ממנו יפה לזוז או להכניס את הטלפון, במידה והבחור/בחורים יסרב/יסרבו נבקש מהם יפה שוב. בפעם השלישית זה יהיה קצת פחות יפה. ענה לך איש גדר אז תהיה בטוח שהמסר עבר. בהזדמנות זו ארצה להעביר מסר משלי, אם אתם מנויוים במזרחי עליון ומגיעים לאיזור הגוש בשביל לצלם/ואו לראות משחק, צפו לזה שיבואו להזיז אתכם. מי שלא רוצה לעודד היציע מספיק גדול כדי שיוכל למצוא לעצמו מקום אחר. המשך שבוע טוב
  8. אני מגיע לכאן שוכח את הכל יאללה מכבי תביאו לי גול אני מכור אלייך לצבע שלך אין עוד אחרת רק אותך אווו אווו אווו, אוו אוו אווו אין עוד אחרת רק אותך!!!
  9. חחח שכטר, יצחקי, ברוכיאן ובן שושן במנג'ר 2008 היו מגיעים קבוע לקבוצות הגדולות באירופה
  10. יוג'ין טריקה. כמה שנים אחרכך ניצח את רומא עם קלוז' בצ'מפיונס.
  11. שחקן שחקן. אהבתי מהרגע הראשון. הברקה של ברק יצחקי נטו, ברק ראה אין ספור משחקים(באמת,משהו מוגזם) של צ'יקו לפני הפציעה שהשביתה אותו בשנה שעברה. ברגע שנפצע זיהה הזדמנות להחתים אותו ועקב אחרי התהליך שעבר צ'יקו והשיקום בקבוצה שלו. כשראה שיכול להחתים אותו בגלל כל האלמנטים שהשתלבו פה, הוא רץ על זה.
  12. אין לארגון "דובר" כי אנחנו לא מדברים עם תקשורת ולא מגיבים על דברים כאלה או אחרים שמיוחסים או לא מיוחסים לנו. בשביל מה ארגון אוהדים צריך דובר? אם הארגון ירצה להגיד משהו לפורום הזה ולמשתמשים בו ספציפית, יש מספר מצומצם מאוד של אנשים(אתה יכול לספור על יד אחת) שמוסמכים לעשות את זה, ואני אחד מהם. אם היפוטתית לארגון היה דובר ויש משהו שהיית רוצה לשאול את הדובר אתה יכול לשלוח לי פרטית ואם השאלה תהיה רלוונטית תקבל תשובה מלאה.
  13. קודם כל הפנאטיקס באמת הרבה יותר מארגון אולטראס, דבר שני אף אחד לא אמר לך לשתוק,סהכ ציינתי שאתה יורה משפטים כאילו היו עובדות, כשאתה לא הדובר של הארגון ולא של מכבי. בנוסף גם כתבתי שאשמח לראותכם בקש, עוד משהו אחי?
  14. תהיו בריאים באיזה שטויות אתם מתעסקים, חתול צהוב תודה רבה לך על האישור הורבלי שלך בדמות "טוב נו" ול DT7 שמסתבר שאתה או הדובר של הארגון או של ההנהלה, תודה גם לך. נשמח לראותכם
  15. בלי יותר מדי זיוני שכל, מוצאי שבת בשעה 18:00 ניפגש כולם בקריית שלום וניכנס יחד לטריבונה להטריף ת'שחקנים ולהתחיל להריץ אנדרנלין בדם לקראת הדרבי. מי שלא בא אדום! באים לרמוס
  16. אין בעיה, לא אומר שלא היה צריך לשרוק לנבדל, אבל הכדור החופשי נבעט(הונח על הדשא עם היד לפני פר אקסלנס) מהחצי שלנו. על עבירת נבדל.
  17. לא רלוונטי רגע קבלת הכדור אבל הנבדל נשרק בחצי שלנו! וגם הוציאו משם את הכדור החופשי, מתוך החצי שלנו.
  18. עזר לנו מאוד גם בהפקת הקליפ הזה. מקצוען ברמה אחרת
  19. שועה בטוח יהיה שם אלא אם שכטר ידפוק סיבוב שני ופלייאוף עם מספרים גבוהים יותר בפחות דקות(בהנחה שיגיע למכבי עוד חלוץ)והם בטוח יוסיפו עוד איזה גנרי מהליגה
  20. למה אתם הולכים רחוק? ברק לוי ועטר היו מעורבים בסיטורציה במועדון בעונה של סוזה. שרו לו אלירן שודד זקנות בשירותים או משהו אם זכרוני אינו מטעני והם לא נשארו חייבים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.