Jump to content

orreyg

משתמשים רשומים
  • Posts

    207
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About orreyg

  • Birthday 11/10/1989

Recent Profile Visitors

3,078 profile views
  1. כן, זה שמפלגה כלשהי מסכימה לשבת עם מפלגה אחרת משליך על האופי של המפלגה האחרת, גאוני! מספיק רק לראות את תעמולת הבחירות של כחול לבן כדי להבין שזאת לא מפלגה שמאלנית, כל הקמפיין שם מדבר על ליכודניקים ש"ערקו" כי נמאס להם מההתנהלות של ביבי. אבל מה אתה מבין? רק סיסמאות כמו ימין.חזק.זין גדול. שמאל.חלש.אימפוטנט.
  2. באמת מישהו חשב שמרצ תהיה חלק מקואליציה? או שכחול לבן בוודאות ילכו רק עם מפלגות שמאל אם בכלל? שלא לדבר על הסיכוי בכלל להרכיב קואליציה כלשהי. לא היה להם ולא יהיה להם סיכוי לבנות קואליציה בלי מפלגות "ימין", אם איכשהו כחול לבן ירכיבו ממשלה לא אתפלא אם היא תהיה מורכבת ממפלגות ימין ואפילו ממשלת אחדות (וזאת למרות שהם הודיעו שלא ישבו עם ביבי). האא ודרך אגב הזוי ודי פתטי לחשוב שכחול לבן הם "שמאל", פשוט תעמולת בחירות זולה שתופסת טיפשים ברשת.
  3. מה זאת אומרת מחשבים? מקימים קלפיות דמה במקומות שונים בארץ על מנת שיהיו כמה שיותר מייצגים כדי שיהיה ניתן להשליך על התוצאות האמת, ייתכן ומכניסים למשוואה עוד פרמטרים כדי להצמיד את תוצאות המדגם כמה שיותר לאמת ואז מפרסמים ב22 מיד שהקלפיות נסגרות.
  4. ברוך שפטרנו, חתיכת נבלה סרוחה, לא התאים ליונייטד מהיום הראשון, זה היה ברור.
  5. אל תהיה דמגוג, המילים שלך הם לא של צה"ל ולא של הרמטכ"לים בצה"ל, אתה לא מפקד בצבא (או לפחות לא קרבי לפי דבריך) וחלילה לא בכדי לפגוע, אבל גם נראה שאין לך מושג בצבא, ככה שאני לא יודע מאיפה אתה מוציא את הנחרצות שלך, תגיד שזאת הדעה שלך וזהו, לא צריך לדבר בשם צה"ל ומדינת ישראל. ברור שלומר כמה מילים זה הכי פשוט, הנה אתה מקליד פה בכיף תחת המזגן אין באמת קושי. אין דבר כזה שפקודה להרוג אזרחים חפים מפשע היא קלה, לא לצד שלנו לפחות. התמונות ששמו פה דרך אגב זה אחרי שפיזרו שם כרוזים ונתנו הנחיות להתפנות, לא חכמה לשים תמונות של "לשטח" לאזור שהתפנה.
  6. אתם מגזימים, אף ממשלה לא "תשטח" את עזה, זה אולי קל לומר אבל קשה לבצע, למדינת ישראל יש עקרונות וקווים מנחים שמרכיבים את האופי שלה, בלי שום קשר לזירה הבינ"ל "לשטח" זה פשוט לא בלקסיקון של צה"ל ויותר מזה, זה גם אף פעם לא היה, מי שאולי חושב ככה בצה"ל אלו חיילים בסדיר. בפן אישי אני מגדיר את עצמי כימני אבל זה לא מוסרי בעיניי שצה"ל יכתוש שטחים נרחבים שמהם יורים עלינו תוך כדי הריגת אלפים חפים מפשע אלא רק בנקודה שבאמת תזיק למדינה ועם כל הצער שבדבר (בשביל תושבי הדרום שאני מבין את הזעם והתסכול) אנחנו לא הגענו לנקודה שצרכים להרוג מאות אזרחים על מחבל אחד. לדעתי עדיף להיכנס רגלית ולא להשמיד אזרחים כי זה קל.
  7. נראה שהמדינה שכחה את חשיבותה של הרתעה, הגיע הזמן להפסיק עם הגישושים.
  8. צריך להיכנס, להוריד את חמאס ולשתול שם מישהו משלנו
  9. ברור לך שזה ציני, אז מה הקטע עם הרצינות? אין ספק שיש אנשים חכמים עם שם בעברית, זה סתם סטראוטיפ.
  10. זה ממש מביך מה שהולך שם, אבל זה די קל להבין שזה לא מקום רציני אם יש אנשים שהשם שלהם בפרופיל הוא בעברית
  11. מי שלא משלם לצ'רלטון יודע להסתדר גם בלי הדרעק הזה.
  12. פראיירים, לא מבין איך זה הגיוני להתחבר לגנבים האלה? מצידי גם שישדרו מכבי הפועל בדרבי של גמר הצ'מפיונס ליג אני לא משלם להם את הסכומים ההזויים האלה בחיים, מי שקצת רוצה יכול לראות את כל הערוצים שלהם בלי לשלם(ובאיכות HD), הדיון הזה חזר על עצמו 200 פעם וכל פעם הצדיקו את הביזיון הזה, אם היה פה ציבור חכם ממזמן היו משדרים פה בתשלום לגיטימי והם היו גם משדרים משחקים של כוסילמלם בגביע אירופה למחזיקי מפתחות, אבל יותר נוח לעבוד כמו חמורים ולהתלונן, לך תבין.
  13. מחכה כבר לחיבור בין 11 לבין 13, הייתי בטוח שזה יהיה מהר יותר, רק עכשיו הם ממש יוצקים את היסודות לקטע הזה שיחבר בין היציעים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.