Jump to content

Naoriko

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. שאני אבין . בירם כיאל, תמיר כהן, שמואל קוזוקין. ואין מקום לרודי חדד וג'ונתן אסוס. או שהמאמן שלנו עיוור, או שאמא שלו ממש זונה ולוקחת קצת כסף. זה פשוט לא נקלט. האגו של הבן אדם הזה - תחדש תרענן, אתה רואה שלא עובד - ישלך מרכז שדה של כלום ושום דבר, אפס מאופס אתה דרור קשטן.
  2. בואנה איזה בכיין אפס הוא בחיים לא התקדם ככה. נמאס כבר.
  3. נראהלי שאתה מתכוון לזה so we gotta say goodbye, for the summer honey i promise you that i'll send you all my dreams every day in a latter הממ. תשאיר לי תמסנג'ר שלך . אני אביא לך תשיר. והמילים של השיר של מכבי זה ככה נראהלי אני זוכר רק ת'בית השני נראהלי "איתך אני אמשיך ללכת, בלב אמשיך להתרגש - בלב האהבה בוערת בלה בלה כמו אש." משהו כזה
  4. http://www.one.co.il/Article/123066.html לא הבנתי כ"כ את המושג ננסה - כי אם יש בעיה אין דבר כזה לנסות, צריך להתאמץ ולהצליח לפתור. מה אתם אומרים?
  5. בואנה !! יא גנובים אנחנו מנצחים !! אני מקום 19 באירופה... אז אנחנו מנצחים !! סתם . ועכשיו באמת. לפי המצב כרגע, נראהלי תיקו רב שערים [=. לזרים בדם אנחנו
  6. אם דן רומן היה יותר גבוהה ויותר מהיר ופחות מאבד כדורדים, הוא לא היה במכבי
  7. הוא ממשיך לאכזב אותי מדקה לדקה. אעלק אין בעיה בהגנה בן אדם ההגנה שלנו נראת כמו הגנה של נוער ב'. וזה שהוא מעלה את יחיאל בשבת זה גם אומר משהו. זה אומר שאין למאמן שלנו ביטחון כי הוא משנה את הדרך שהייתה לו. מה קרה פתאום לליגה יחיאל מתאים? נו באמת. דיי זה מתחיל לעצבן
  8. הם צודקים ב 100 %. רב"ש ונימני בנו קבוצה לא מאוזנת. קישור הכי טוב בישראל הגנה הכי גרועה בישראל. פשוט לא מאוזן.
  9. רב"ש מנסה לשחק כמו מנצ'סטר יונייטד. אבל לא נראהלי שזה ילך לנו כ"כ. כי אנחנו לא מצנצ'סטר [=. אבל בנתיים זה נראה סבבה לפי דעתי שבחון צריך לשחק מתחת לחלוץ - אם יש משהו שהוא יודע לעשות זה לתת גול וליהעלם ל 89 דקות.
  10. אתם לא אמייתים.. הבעיה היחידה של שבחון זה שהוא ביישן שימשיך להיות ביישן ויתן 10 גולים כל עונה [=. רק שיעלה מהספסל ואז פחות נרגיש תביישנות שלו .
  11. אתם לא יודעים בכלל תאיכיות שלו. הוא פי 10 מבואטנג. הוא משחק לעומק. הוא חכם הוא מהיר והוא לא מאבד כדורים. הוא עוד יסתום הרבה פיות העונה.
  12. האדישות של רן בן שמעון ושל אבי נימני מעצבנת אותי. הם לא רואים את מה שאנחנו רואים? אני לא מבין אתזה, נשבע לכם שההגנה שלנו נראת כמו הגנה של קבוצה בשכונה. מזה הדבר הזה? |:. קיבלנו היום 2 גולים שמתאימים לליגה ב'.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.