Jump to content

הפועל לא באירופה

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About הפועל לא באירופה

  • Birthday 20/09/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. צריך להתפלל ש"הקבוצה" הזאת תרד ליגה. זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לה, רק חבל שסכנין וכפר סבא נמצאות גם ב"ליגה" הזאת. אני שונא...
  2. אם המשחק ייערך בר"ג בגלל שזרוע דשא בבלומפילד איך אתה מסביר את העובדה שהמשחק בין בני יהודה להפועל ייערך בבלומפילד יום אחד קודם?
  3. אני וחבר שלי נתקעתנו בלי הסעה למשחק.. אם יש מישהו פה שיש לו מקום לשנינו והוא עובר דרך שהם צומת אל על והסביבה שידבר איתי אי סי קיו 127947639
  4. שלמה שרף, ניר לוין, גיא לוי, זאב זלצר, אייל לחמן, כל שם שרק תבחר- רק לא ניר קלינגר. ואני אישית היום הייתי הופך את נימני למאמן שחקן. שנה הבאה אנחנו עם דאבל. מובטח.
  5. מה זה עוזר כל הדיבורים האלה מה?? בסדר אז כולם פה מצדיקים את כותב האשכול ואומרים קלינגר הביתה קלינגר הביתה.. נראה לכם שהוא יילך?! נראה לכם שהוא ישים את המפתחות וייתן למישהו אחר להוביל את מכבי?! לי לא. אם לוני היה מבין כדורגל הוא היה יודע שעכשיו צריך זעזוע רציני אבל הוא לא מבין וחבל שהפועל פ"ת וכפר סבא נמצאות בליגה הזאת כי בלעדיהם מכבי עוד חמישה מחזורים מתחת לקו האדום ואז אולי היו נזכרים לעשות משהו. וכמובן אני מסכים עם לוני "ככה זה לא יכול להימשך" אבל מה הבן **** הזה עושה בקשר לזה?! כלום וככה זה יישאר. מכבי "רסידו" ת"א 2005-2006 כואב הלב.
  6. זה לא היה בדיוק אותו דבר, במשחק ההוא ארסנל בכוונה (או שלא) לא החזירה את הכדור וכבשה שער מהתקפה מתוכננת. אחרי השער כל השחקנים של הקבוצה השנייה עלו על השופט (לפני השער הזה התוצאה הייתה 1-1 אם אני זוכר נכון) וניסו להסביר לו שהשער לו היה הוגן. השופט אמר שאין לו מה לעשות במצב כזה ואישר את השער. ארסנל ניצחה 2-1 אבל ונגר הרגיש לא בנוח עם הניצחון הזה אז הוא הציע משחק חוזר שגם בו אגב ארסנל ניצחה 2-1.
  7. 1. למכבי ת"א אין מאמן. 2. למכבי ת"א אין חלוצים כרגע, אז זה לא משנה אם היום במשחק הקבוצה הייתה משחקת עם 2. 3. לוני לא יפטר את קלינגר בשום מקרה. איפה היינו בלי אבי?
  8. הנושא לא רלוונטי כרגע כי זה לא יקרה עד שנת 2094.
  9. צודק ב-100 אחוז. אין לי חצי טענה לשחקן ה-12, אבל ראינו שעד עכשיו כל השירים לג'ובאני רוסו לא נקלטו ולא משנה מה הסיבה. השיר מתגעגע מתחיל איכשהו להראות סימנים אבל זה עדיין לא זה לפי דעתי. כמו שכבר אמרו כאן לא צריך לזלזל ומומלץ ואפילו צריך לשבת ברצינות ולחפש שיר שיהיה קליט כי ג'ובאני הוא לא עוד סתם שחקן וצריך להראות לו את התמיכה שלנו בו בצורה גלויה.
  10. פאקינג שית.. נראה לי אתה רב כל יום עם המצפון שלך ושואל אותו: מצפון, קיבינימט, למה אני אוהד של מכבי חיפה ולא של מכבי ת"א?! אחרת אין לי שמץ של מושג מה אתה עושה כאן 23 וחצי שעות ביממה.
  11. זה מה שחשבתי אבל זה ממש לא נראה לי הגיוני. בדרך כלל או שעושים טבלה פנימית בין כל הקבוצות או שבודקים לפי הפרש שערים כללי. אבל להסתכל על המשחקונים הפנימיים? פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה. אז מה שזה אומר שאפשר לשכוח ממקום ראשון ולקוות לנס כדי להגיע למקום שני. חבל כי היה אפשר לנצח היום אם היו מעיזים יותר במחצית ה-1. בקשר לאיי פארו אני ממש לא מודאג.
  12. הייתי שם וזה לא עונה לי על השאלה כי לא כתוב שם הפרש השערים אז אין לי מושג איך למשל הם קובעים שבמקרה של שיוויון נקודות בינינו לשוויץ, שוויוץ מעלינו (מה בודקים לפי שערי חוץ?!).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.