Jump to content

גיל בכר

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About גיל בכר

  • Birthday 08/03/1989
  1. אני מתפלא שאנשים עדיין לא הבינו שדרבי במחזור הראשון זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות, מכמה סיבות: 1. מפלס הלחץ יהיה הרבה יותר נמוך מאשר באמצע העונה, אחרי ציפייה של כמה חודשים לדרבי (וקצת עזרה עם הלחץ הזה מאיתנו הקהל). 2. הפועל פחות מחוברת בשלב כזה של העונה. 3. אפילו התקשורת לא תוכל לעשות כזה כדור שלג ענק מהפסד במחזור הראשון של העונה בדרבי. נכון, כואב, לא נעים, אבל אחרי זה יש לנו סיבוב שלם לשכוח מזה ולהיכנס לכושר בלי המחסום הפסיכולוגי הזה של דרבי באוויר. 4. ניצחון בדרבי במחזור הראשון ייתן בוסט אדיר לקבוצה. הפסד? עם כל הצער שבדבר, נהיה עניין שבשגרה בשנים האחרונות.
  2. בואנה היא דפקה פיהוק שאבה את המיקרופון. מי נותן לחורנית הזאת לשדר?
  3. ובגלל שלא היו תופים אז היו כמה חבר'ה שעלו למעלה לתופף על השלטים של סוני חחח
  4. הסיפור שלנו מתחיל, בעוד יום כחול כרגיל מכשפה באדום שאלה, את ראי הקסמים שלה ראי ראי שעל הקיר, מי הכי יפה בעיר המראה נשברה לה מצחוק, ומיד התחילה לצעוק מכבי מכבי מכבי...
  5. הצבע של הסמל..אין לי מושג מי אתה ואיך הצלחת לעורר כזה אנטגוניזם בקרב חברי הפורום, אבל ההודעות שלך אחת-אחת הן הרמות להנחתה...העקביות שלך לעורר תגובות נזעמות משאר האנשים בפורום מעוררת רחמים..אני לא יודע אם זה בכוונה או שיש לך כישרון לזה, אבל קח עצה בחינם - לטובתך, פשוט תוריד פרופיל..בהתחלה זה הצחיק, עכשיו את האמת זה כבר עצוב..
  6. מה שני וחמישי? היום שישי בכלל.. קצת לוחמה פסיכולוגית לפני הדרבי לא תזיק
  7. עדיף, אבל טורס בדיוק דרש העלאה, ואנחנו עדיין משלמים פיצויים לרוביניו שעזב..
  8. וכמובן שטוטו מקבל צהוב מתוכנן ויחמיץ את המשחק הבא של הפועל..
  9. חח מה אתה שיכור? לאורך כל השנים מכבי התענגה על הגרלות קלילות בגביע..לפחות על הנייר
  10. פחות דיברתי עליכם כאנשי גדר כי דווקא אני כן רואה אתכם מתחילים בוז, הבעיה שרוב האנשים לא מתייחסים לזה ועושים טובה. בוא נגיד שאם היו מבינים כמה זה חשוב כמו להתחיל את המרוקאי עם שער 11, אז ככל הגוש וגם הלמעלה של היציע היו מצטרפים. צריך פשוט להכניס את זה לתודעה. אנחנו עדיין לא ברמה של בוקה וקבוצות מחו"ל שמעמידות תזמורת מרשימה במשך 90 דקות, אז צריך לנצל את הדקות ה"מתות".
  11. אני מבקש לקרוא בעיון, לדעתי נושא חשוב מאין כמותו. קודם כל, טוב לכתוב נושאים כאלה אחרי ניצחון מבלי להתעסק בתוצאת המשחק, ומי ייתן שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה. ועכשיו לעניין עצמו. כבר שנים שקבוצות מגיעות לבלומפילד עם ביטחון, היינו עדים להמון משחקים בהן קבוצות קטנות (ולאו דווקא חיפה, בית"ר וכו') הגיעו לבלומפילד ובמקום לקבל פיק ברכיים במבצר שלנו, עשו ככל העולה על רוחם. בשנות ה90 הקבוצות היו מגיעות עם הראש באדמה וגומרות את המשחק כבר במחצית. נכון, הזמנים השתנו, אנחנו לא אותה קבוצה חלומית של עונת הדאבל עם הרוח המכביסטית והרצון לנצח בכל מחיר. אבל פה בדיוק נכנסת המחוייבות שלנו, שלדעתי אנחנו לוקים בה בחסר ומפספסים את הנקודה. תאוריית "שירי ההולכה" היא כנראה משהו שמושרש באירגון ויהיה קשה לשנות אותו, אבל אתמול הוכח כמה כוח פוטנציאלי טמון בקהל שלנו להוציא את הקבוצה היריבה (והשופט) משיווי המשקל, ואנחנו פשוט מזניחים אותה! איפה הימים שבהם שוער של היריבה שבמשך יותר מ2 שניות החזיק את הכדור קיבל שריקות בוז צורמות?? איפה הימים שכל בלומפילד החריש אוזניים על כל שריקה של השופט נגדנו?! (ולא, זה לא באמת משנה אם היא נכונה או לא, אתם פאקינג אוהדי מכבי ולא מבקרי שופטים של ההתאחדות!). שמעתי אתמול ביציע כמה שאומרים "כשמכבי במומנטום, לא נכון להתחיל שריקות בוז." סלחו לי..שטויות במיץ! (גולדהאר ) גם ככה רק שמינית מהרפרטואר של השירים שלנו מלווה ע"י כלל האיצטדיון (ואני ממש לארג'), ואין דבר שמכניס לראבק את השחקנים שלך כשהם שומעים איצטדיון מלא יושב על הראש של הקבוצה היריבה והשופט. לכל הנוגעים בדבר - אנשי גדר, חברי האירגון, סתם גולשים שרואים את ההודעה הזאת, תתחילו להיות אקטיבים! אתם דורשים מהשחקנים להילחם על כל כדור , מבחינתי המלחמה שלנו היא לזהות את הרגעים שמכבי צריכה את הבוסט הזה של לחץ על היריבה. זו המלחמה שלנו! כל השירים של השחקן אומנם יפים, אבל לפעמים מאבדים מהאפקט שלהם כששרים אותה לאורך דקות רבות והקהל הרחב מאבד את העניין בעידוד ומתרכז במשחק. מעטים מהם באמת מכניסים לטירוף כמו שלחץ מכניס. אין בדברי מילה רעה על אנשי האירגון, שאני בטוח שכל החלטה שלהם גם בנושאי העידוד והשירה היא נטו לטובת הקבוצה, אבל דברים שרואים משם, לא רואים מכאן. נ.ב מי ששם לב, אתמול היו כמה דקות כאלה של לחץ שגרמו להרוש לשלוח את הכדור פעמיים ליציע, ולמאיר לוי לשרוק 2 שריקות הזויות לטובתנו. קחו לתשומת לבכם!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.