Jump to content

יובל ש

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. מחפש ניקוב לניקוסיה לשער 8. יובל 0505638701
  2. אהלן כולם, לצערי לחיילים קשה לעמוד במחירי מנוי פליאוף חח.. אז אם מישהו מכיר מישהו שמכיר מישהו שלא יכול להגיע או חולה או לא יודע מה, אני מחפש שני כרטיסים למשחק נגד חיפה בשבת. עדיף להתקשר כי אני לא הרבה בפורום - יובל - 050-5638701 תודה מראש וחג שמח!
  3. התקשרתי, לא ענית.. אם זה עדיין רלוונטי, תחזרי אליי בבקשה, המספר שלי זה המספר הלא מוכר שמופיע לך על המסך עם ה-701 בסוף.. תודה(:
  4. יש לי בבית מלא ציוד למחשבים בבית, כל חומרה שהיא למחשב, כולל כבלים, ראוטרים כל מה שעולה בראש.. 20 אחוז מכל פריט לקופה (:
  5. ההפסד לא באשמת השופט אלא באשמת מכבי שנראו אתמול לא כ"כ טוב.. השופט תרם להפסד עם אדום לא ברור, רמה"ש הכניסו ת'גול הראשון בצורה לא ספורטיבית אבל חטפנו עוד שני שערים חוקיים ואין מה לעשות.. אני מאמין שהשופט יחטוף את שלו באיגוד השופטים על האדום הבזיוני הזה.. הקבוצה עייפה ואי אפשר לצפות מהם לנצח כל הזמן במיוחד שכל קבוצה שמגיעה למשחק מול מכבי מסתגרת עם 10 שחקני הגנה כל הזמן, זה לא פשוט בכלל לנצח ככה כל משחק ועוד להבקיע כל הזמן חמישיות
  6. לא צריך להרוג את ייני, הוא מצויין אבל לא יותר טוב מניבאלדו בעמדת הבלם..
  7. בד"כ אני לא מגיב לא רק קורא אבל פה אי אפשר להתעלם.. נכון, הוא לא היה חזק בלשון המעטה מאז בשיקטאש אבל! זה לא אומר שהוא גרוע, שהוא פח שהוא לא יודע מה.. כמה אופייני לנו אוהדי מכבי אחרי תקופה קצרה לא טובה של שחקן לרוץ ולהספיד וזו טעות! ניבאלדו בלם מצויין בתקופה רעה וזה קורה לטובים ביותר, חלאס להרוג אותו במקום לעזור לו לחזור לרמה שאנו רגילים לראות ממנו.. תנעלו ת'נושא המיותר הזה! שמוטי ייתן לו לנוח כמה משחקים וייפתח עם פונצ'אץ ועם סאבו 2-3 משחקים ויחזיר לניבאלדו את הביטחון באימונים ואני בטוח שניבאלדו יחזור לעצמו, אל תהפכו אותו ליואב זיו כי זה לא מגיע לו!
  8. שאלה קטנה.. אני מתגייס בקרוב ורק בסוף חודש הבא בערך אדע אם עברתי מיון ליחידה מסוימת שבה אני יוצא כל שבוע ואין לי בעיה עם רכישת מנוי ואם אני לא מתקבל אני אהיה קרבי.. ידוע לכם אם יהיה מנוי לוחם? או שאם מישהו כמוני שלא יודע מה עתידו הצבאי יש מצב לשמור לי מקום או משהו כזה? אני לא רוצה להתקע בלי מנוי בסוף..
  9. חלאס כבר דור מלול צריך לשחק בקישור בכלל, אני הייתי שם אותו כנף ימין או שחקן חופשי, זו דעתי. ובעמדת המגן אני אומר בלי פחד שהוא לא נופל מקלמי סבן היקר שהוא מצויין גם.
  10. אין טיפת הערכה לכלום אה? תמשיך בגישה הזו ותראה לאן תגיע.. אנשים פה עשו אותו אלוהים בשביל הצחוק ועם כל הכבוד הוא הדבר הכי טוב במכבי כרגע, אז שב בשקט!
  11. אני דורש לסלק לאלתר את מתנגדי דור מלול! ואת פותח האשכול לגרש מהארץ! שמעו, אני הייתי בטוח שאני לבד על הסירה הזו, אני כל משחק שר בגוש ב-13 ואני לא מפסיק לעקוב אחרי הילד פלא הזה. כל מי שחושב שאנחנו מגזימים, נכון שהנושא קיבל םן הומוריסטי אבל אם נלך רגע לרצינות, חייבים לבנות קבוצה סביבו ולא סביב בוזגבלוף. דור מלול נותן ביצועים שלא יביישו אף שחקן, הוא מעל הרבה שחקנים בליגה הזו, ואם חס ומלול נמכור אותו אני אישית מחרים את הקבוצה. ואני לא חושב, אני בטוח, בוזגבלוף יכול רק ללמוד ממלול! לא הרבה כסף, לא הרבה רעש והרבה ביצועים, ההפך מהבלוף! והוא יותר טוב משבחון וכחלון [ואני מאוד מעריך את כחלון], ולדעתי, דור מלול הוא סמל במכבי, לא כמו ליאור ז'אן שבגד. אגב, אם יש כזו מודעות לעליונות שגדלה בקבוצה, למה אף פעם הגוש ב-13 לא שר למלול? אין עוד מלבדור!
  12. קראתי עכשיו את הכתבה ואני מתפלל שהטיסה הזאת לא תגרום לעזיבתו. קודם כל, הוא לא מתאים לאירופה, דבר שני, הוא מכביסט אמיתי, שחקן עם נשמה, הוא נותן המון והוא שחקן שחשוב שיישאר במכבי. אבידה ענקית!
  13. אתה צוחק? בטח שעדיף תיקו בדרבי! זו לא עוד תבוסה להפועל בדרבי ואפילו דופק להם ת'אליפות!
  14. פותח האשכול צודק ב100 אחוז, אין מה לחפש באימון. בואו נהייה ריאלים רגע, ועם יד על הלב, כמה מכם באמת מאמינים שננצח ת'דרבי שהפועל באה לנקום על איך שמכרנו משחק [ואני נגד זה, יצאתי מהמגרש אחרי הגול של רפאלוב, לא יכולתי לראות איך הקבוצה שלי מוכרת משחק] ובאה להבטיח לה אליפות ואנחנו כבר שנתיים נראים כמו זונות בדרבי. סתם נקודה למחשבה..
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.