Jump to content

הצהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. סתם ילדים מתלהבים שרוצים צומי ולהרגיש מגניבים.. קקה של אוהדים,הם אמנם לא הרבה,אבל הנזק שהם עושים לקבוצה הוא ענק.
  2. על מה אתה מדבר?? סאבו אחד הבלמים הכי גדולים שהיו לנו מאז ברומר.. שחקן נשמה,חכם,מיקום אדיר,משחק ראש לא רע..מקווה שיסיים אצלנו את הקריירה..
  3. קודם כל,אני לא אוהב לישון על האף,לא נוח. דבר שני,כן התכוונתי לגפני,ומה הכוונה שלך שהוא לא המגן הפותח "בינתיים" אם הוא כבר ארבעה משחקים פותח בהרכב.. וכן ,מה לעשות קלמי וגפני הם מגינים ברמה נמוכה מאוד. לפחות ככה אני חושב,גם אם לא מתאים לך. לילה טוב.
  4. קלמי סבן פשוט אסון,מבחינה הגנתית הוא סביר מינוס(הפנדל השני נגד פאריס היה הזוי) אבל מבחינה התקפית הוא פשוט שחקן נוראי,אין סוף איבודים,מסירות סתמיות,לפחות חייבים לציין שהוא נותן מעצמו הכל,אבל זהו! יש לנו צמד מגינים ברמה של ליגה ארצית.
  5. לא מספיק אקזוטי,הייתי הולך יותר בכיוון של פאביצ'ביץ' עולה לנגיחה,נכנס בקורה,בנחיתה כשהוא חצי מעולף הוא בדיוק נוחת לסידיבה על הראש ושובר לו את האף,עקב המראות הקשים מדוניאנין חוטף התקף חרדה פסיכוטי שמשבית אותו לחודשיים. תוצאה:סאבו מושבת ל4 חודשים,סידיבה לחודשיים,מדוניאנין חודשיים,משחק אחרי זה ניבאלדו חוזר לשחק עם קביים..
  6. איזה אוהדים כפויי טובה יש פה,פשוט מגעיל. בלי הבנאדם הזה שקוראים לו בושינסקי,היינו עכשיו במצב דומה לזה של ביתר,מועמדים לירידה ועם תקציב של שקל וחצי. האיש הזה הציל אותנו מימים שחורים ומביזוי המועדון,כי בלי הרוכשים שהוא ורק הוא הביא,היינו עכשיו עם 1500 מנויים מקסימום,מחאות ודיכאון אחד גדול.. גם הילד שרשם את ה"סיבות" למה שמחים שהוא עוזב,זה פשוט בדיחה,שקר אחד גדול והמצאות,רק כי היית חייב לרשום סיבה כלשהיא,וכמובן שהסיבה שלך לשנאה אליו קשורה לנימני,הכי קל להסית נגד מישהו במכבי בטענה שהוא יצא נגד הדון. זה באמת פטתי וילדותי. אביב בושינסקי,תודה רבה על הכל,יש גם אנשים שמעריכים אותך על כל התרומה שלך,לא כולנו כפויי טובה.
  7. אל תדאג,מיטשי יארגן ליוסי מטוס פרטי שינחית אותו בתוך האולם אירועים..
  8. ממש לא מסכים איתך. רק העובדה שהוא מלך שערי ריאל מדריד בכל הזמנים כבר מקנה לו אוטומטית כניסה לעשרת הגדולים,שלא נדבר על שאר הנתונים הלא הגיונים שלו. ללא ספק אחד מחמשת החלוצים הטובים בכל הזמנים.
  9. אני מאמין בקבוצה הזאת,יקח זמן עד שהקבוצה תתחבר ותשתחרר אבל כשזה יקרה יהיה קשה לעצור אותנו. נקודת תורפה רצינית לדעתי היא קלמי סבן שמלול טוב ממנו ב2 דרגות. נקודה חיובית מאוד זה בנינג שנראה אחלה שחקן.ו סבלנות אנשים,תפסיקו לקטול אחרי שני משחקים.
  10. היה איזה קשר אחורי ברזילאי אפס שהגיע אלינו מהפועל,מישהו זוכר את השם?? נראה לי שהוא מתכוון אליו. ומישהו אמר ולאחוביץ'?? את האמת היה שחקן לא רע,אבל הוא הגיע בתור שחקן עם מוניטין ובסופו של דבר לא עמד בציפיות.
  11. לגבי מקאנאקי,גדול..הספקתי לשכוח את זה,הייתי במשחק הזה,זה היה באיצטדיון בהרצליה וזו היתה נבחרת קמרון,הוא שיחק מחצית בכל קבוצה.
  12. הוא אמנם שחקן בית,ואף פעם לא היו ממנו ציפיות,אבל מדהים שאף אחד לא הזכיר את רועי דיין,שמחזיק בסטטיסטיקה המדהימה של 5 שערים באיזה 70 משחקים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.