Jump to content

מנהלת הארגון

מנהלת
  • Posts

    289
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.12p.co.il
  1. בימים האחרונים אנו עובדים על חולצת ארגון לעונת 2010/2011, שהיא כידוע גם שנת העשור לארגון. אנו יותר מנשמח אם גם אתם תחשבו על הנושא ותביאו רעיון יפה לחולצה. אתם יכולים לרשום פה את הרעיון או לחילופין לעצב חולצה ולשים פה. מכיוון שמדובר בחולצת עשור, תשקיעו בעיצוב וברעיון, גם במחיר שהחולצה תהיה קצת יותר יקרה ממה שיש בכל שנה. לא תמיד חוגגים פה עשור (: רק להזדרז עם החשיבה, הרעיונות והעיצוב, כי העונה עומדת בפתח. בהצלחה (:
  2. את כל הפרטים לגבי המיקום והמנויים לשנה הבאה תקבלו בהמשך השבוע. בינתיים, יש פה נושא רשמי שעונה לכם על התשובות. http://forum.12p.co.il/index.php?showtopic=121542 הנושא הזה ננעל.
  3. אנחנו רק רוצים להבהיר, שלאנשי הבוטקה בקרית שלום אין יד בדבר, והם מונעים מספסרים לקנות כרטיסים אצלהם. אז להבא, לא להכפיש סתם אנשים טובים. הנושא ננעל.
  4. נמחקו כמה הודעות "מצחיקות" ולא תורמות לכלום. מקווים שתבינו את הרמז ואל תאלצו אותנו להיות גננת.
  5. כנראה שפיספסתם משהו אז נחזור על זה שוב - אמרנו את זה לפני חודשיים (יש פה לינק לנושא הזה איפשהו בארכיון של דצמבר), ונגיד את זה שוב - פורום ארגון השחקן ה-12 לא יתן יותר במה לנושאים שפוגעים הן בישירות והן בעקיפין במכבי או בארגון עצמו. ואלו דברים שקרו, ואף ברגעים אלו קורים בשוטף. ולא מונפצים או סכיזופרניים. אנו נוטים לרוב לתת במה לכלל הדעות. ומכבדים את כולם. נכון המצב אינו אידאלי ולפעמים גם לנו סומרות השערות. אך אנו סבורים ובטוחים כי אין כאן אחד שאינו יודע במה מדובר ובהשלכות הדמגוגיות של הדברים שבאות ליידי ביטוי ע"י גורמים אינטרסנטיים שגולשים כאן כאורחים בלי יוזר... לא הוגן, כואב ואפילו לא מתאים לנו לאור העבר, אבל כפי שכתבו מעלינו: די, נגמרו הימים שאנחנו ניתן לאנשים פה לחגוג על התחת שלנו. * זו גם הסיבה שהנושא הזה ננעל ע"י מנהלת החוג ולא ע"י משמר הפורום.
  6. לפותח הנושא ושאר המגיבים, חשוב להכיר את הפרטים המלאים של המצב ביציעים לפני שזורקים האשמות לאוויר. בניגוד לגורמים אחרים ביציע,להם אין קשר לבלאגן שהיה היום. הודעת הבהרה מצידנו תצא בהמשך,בנתיים יש נושא אחד נא להתמקד בו שבוע טוב.
  7. חשוב מאוד, שכל מי שרכש משהו בתוך הנושא עצמו,שיוודא שהכסף אותו נתן הולך כפי שהובטח לו אל קופת ההתרמות לדרבי. אם זה במשחק עצמו בשבת או במהלך השבוע ביחד עם המוכר עצמו. נא להמנע מפדיחות בנושא, כל שקל חשוב, הדרבי מתקרב ויחד איתו ההכנות מתעצמות. אם למישהו יש שאלות בנושא נא לפנות בפרטית. בנוגע אליכם אדומים לא יקרים בכלל: זה נחמד שיש לכם הסגות בנוגע לשחקן ה-12 או לשירים שאוהדי מכבי כאלו או אחרים החליטו להמציא. הרמה שלכם הייתה ותמשיך להיות נמוכה (כולל נושא בפורום שלכם עם שם ושלל תמונות של הבחור) אירופה לא אירופה, הייתם ונשארתם ערימה של כלום. בקיצור, אין לנו עניין בלתת לכם במה פה ביותר מכמה שורות בנושא הזה לכו דחפו אצבע לתחת עוד 20 למנאייק.
  8. לצערנו לא,הרשימה של ההעברות מ11 ל13 סגורה כבר ואנחנו לא יכולים להוסיף עוד אנשים כי מכבי הקצאו לנו מספר מסויים של העברות. אתם מוזמנים לשבת בקירבת הגדר ותרגישו שאתם איתנו.
  9. חבר'ה אנחנו מודים לכם על המחמאות, ואנחנו פה ביחד איתכם וכל המחמאות מגיעות בכלל לכם, הקהל כולו. אבל את הדעות שלכם כלפי אירגון האולטרס אתם יכולים לבטא אצלהם בפורום, או לשמור את זה לעצמכם. היו פה תגובות כאלו שמחקנו כי זה לא מתאים כרגע להעביר ביקורת על מי שלא מגיב כאן. נא לא לחמם את האוירה, מיותר לגמרי.
  10. בפורום הזה יש למקום לדיונים על השחקנים,המאמן,ההנהלה,אוהדים ושאר ירקות. פוליטיקה,הסתות השמצות וכו' - לא במגרש שלנו. דברו לעניין, שבוע טוב ויאללה מכבי.
  11. אין שום נתק בין השחקן ה-12 לנמני. השחקן תמיד היה שם ויהיה שם בשביל אבי,וכנ"ל הפוך. אין טעם לפתוח על זה דיון,הנושא ננעל.
  12. עם ההודעה הזאת הנושא ינעל. אין טעם לדון בנושאים האלה שוב ושוב ושוב. במידה ויהיו התפתחויות לכאן או לכאן,כולכם תדעו על כך. שיהיה המשך שבוע טוב ויאלה מכבי.
  13. אני החלטתי. חסום. נדב או ישנה סיסמא או יפתח יוזר שבו יהיה לבד. עומרי חסום פה מסיבה, ולא סתם, אז ככה שלרשום מיוזר אחר, זה לא נקרא להיות חסום, נכון ? ושחר - אני בתור איש גדר לשעבר יכול להעיד שבמקרה של טעויות שיפוט - קרן - בעיטה חופשית וכו' אנחנו שורקים בוז. זה משהו שדווקא כן השתנה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.