Jump to content

שרון עמיחי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. תמיד יש את ההרגשה הזאת כאילו מכבי יוצאת לדרך חדשה ומנצחת במשחק גדול. אבל זה אף פעם לא קורה. תמיד הפועל איכשהו מנצחים אותנו. למה? כי הם רוצים יותר. מי שרצה יותר במשחק הזה ניצח. אני מסכים איתך בכל מילה בכתבה, אתה פשוט צודק. אפילו שיצאתי מהמגרש אמרתי לעצמי. אולי די? אולי אני יפסיק ללכת לזבלות האלה? הרי כל פעם אנחנו סולבים מחדש... אבל כל משחק שבא אני אומר אולי נצא לדרך חדשה והולך ועוד פעם סובל. אני פשוט שונא אותם. פשוט שונא. היית כתבה על זה באתר של השחקן שאחד אמר: מכבי אני שונא אותך, בבקשה תנצחי. אני כ''כ מבין אותו.
  2. אתם לא מבינים כמה המשחק הבא נגד אשדוד חשוב לנו מכמה סיבות. שבוע הבא יש ביתר נתניה, לא משנה מה היה ניצחון לביתר נצמצם את הפער מנתניה ניצחון לנתניה נברח מביתר תיקו גם נצםצם את הפער וגם נברח מביתר. ייתן ביטחון לקראת הדרבי וזה חשוב. להבקיע גול אחרי 4 משחקי בית בלי גול אחד. בקיצור חייבים לנצח זה משחק קריטי בשבילנו.
  3. שיתפטר. חושב שזה קריית שמונה פה. הקבוצה לא מאומנת וזה רק באשמתו.
  4. שיתפטר. חושב שזה קריית שמונה פה. הקבוצה לא מאומנת וזה רק באשמתו.
  5. אני כבר מעדיך את עוז יפרח אליו.. ולא זה לא היה בצחוק.
  6. איכס איכס איכס. פשוט ולענין רב''ש הביתה, בוזגלו לספסל.
  7. אתה צודק ב100%. אפשר לחשוב כאילו עם איבוד נק' ראשון השנה אחרי יכולת מדהימה הקבוצה נראת כמו זין מת והיו להם מתוך 550 דק' בערך אולי רק 20 דק' טובות.
  8. רב''ש היקר- תתפטר יחתיכת מאמן פחדן תחזור לקריית שמונה.
  9. משחק יפה? אחלה היה משחק יפה. לא היה פנדל בחיים. עם השופטים לא היו לטובת הקאטלונים היית רואה את המאמן שלכם כבר חותם בסנדלנד. לא אמרתי שהוא מסריח לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה ששחקנים כאלה צריכים לחכות כי הרבה יותר כיך לראות משחק הוגן מאשר גול ספק גול. בלי הפנדל שנשרק לטובתם באספניול וגם זה שהם לא הרחיקו בליגת האלופות וגם עוד כמה שריקות פה ושם... היה לבארסה בקושי 7 נק' ובליגת האלפות אולי 3 נק'. ושוב, ריאל לא רואה את בארסה ממטר. ראינו מה קרה שנה שעברה בסופר קלאסיקו. לפחות כל הגולים שם היו גולים חוקים. מסי שחקן מצוין אבל מלוכלך, לא אוהב שחקנים מהסוג הזה וזה לא רק קשור לגול שלו אתמול. רק ריאל
  10. ההתאחדות לא מבינה שבלי קהל אין כדורגל? שיתנו להם קנס כספי ועם זה היה חמור אז הורדת נק'. שההתאחדות עושה משחק בלי קהל זה פוגע בכל הליגה.
  11. מה זה פה שכונה שאתה בועט לפני שהשוער בשער? תאמין לי יש שחקנים יותר הוגנים והיו נותנים לשוער לעמוד בשער לפני הבעיטה. זה לא רק זה, זה גם הגול ביד שנה שעברה וגם הגול בליגת האלופות שהם לא הרחיקו למרות שהקבוצה השנייה הרחיקה בכוונה. אבל עזוב. כמה זה יחזיק?(שלא נדבר גם על הפנדל שלא היה ולא נברא לטובתה גם נגד אתלטיקו וגם נגד אספניול) בארסה גם בצחוק לא תיקח אליפות, ריאל לא רואה אותה. עם היה כזה גול בדרבי? הייתי אומר גול מסריח אבל עדיין הייתי שמח.(אחרי הכל זה גול בדרבי) רק ריאל
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.