Jump to content

אורי

משתמשים רשומים
  • Posts

    1,174
  • Joined

  • Last visited

  1. לא חושב שהוא נוכל, כמו חסר מזל והתנהל בצורה לקויה, בשיתוף פעולה של חברות שעבד איתן. אני מרחם עליו ועל המצב שהוא הגיע אליו. נסעתי בעזרתו לח?ול משהו כמו 8 פעמים, האמת ? בכל הנסיעות הוא שיחק אותה, ובגדול. אם הוא היה ממשיך להתעסק בנסיעות, עד עכשיו הייתי מזמין ממנו. הוא לא צדיק זה בטוח, ואנשים נפגעו שזה הכי חשוב ועצוב, אבל דברים כאלה יכולים לקרות לטובים ביותר. מאחל לו שיתאושש ויחזיר לכולם את הכסף, והכי חשוב את הכבוד שלו לעצמו.
  2. מי שמעוניין שיגיב. לא ל-7 ולא שער אחר.
  3. התחרות נגמרת ביום רביעי ב-12 בלילה, תעזרו כמה שאתם יכולים, זאת היישורת האחרונה!!! בתור חבר באירגון השחקן ה-12, וגם אשתי היקרה, החלטנו להשתתף בתחרות האוהדות של מכבי בפייסבוק. תמונה שצילמנו לפני הדרבי האחרון, "רק תביאו ת'דרבי" נכתב על הבטן ההריונית של אשתי. המשחק האחרון לפני שאשתי ילדה בדיוק 4 ימים לאחר מכן. אתם נותנים לייק ואנחנו זוכים בכרטיסים לתא זהב בדרבי. בסה"כ נכנסים ללינק - http://bit.ly/15dS2mI אפשרי רק ממחשב! עושים לייק/אהבתי למעלה בראש העמוד בצד שמאל. לאחר מכן יורדים לתחתית העמוד ורשום "הצבע" - לוחצים ונפתח חלון לאישור יישום, עשו העבר, וההצבעה תקלט. תנו שיתוף ובכלל יהיה יותר טוב. תודה רבה!
  4. ניב אתה יודע שאני אוהב אותך, אבל שום דבר שנאמר פה לא מביך ולא כלום, אתה פתחת את הנושא. כולה נועם שוהם רשם שהשורה של מתן מקוממת.
  5. ובלי קשר, המעבר אמש היה מבריק. מהלך שיכול לאחד את האצטדיון. 13 משפיע במיוחד בגלל הגג, וההתקרבות אליו תוביל לדברים טובים. מה עוד שהתקרבו לאנשים שהיו מעודדים במהלך השנים בפינה של 11. הקהל שלנו כבר כמה שנים פח במשחקים גדולים, שלא לדבר על הלחץ אמש. והנילוס איש גדול!
  6. ניב אנחנו מביכים ? התשובה של מתן אומרת דבר אחד בעצם, שהשחקן בעצם לא היה אשם במצב הקהל, אלא הקהל אשם, ולא יעזור שום אירגון. התשובה מביכה, כי לנו נאמר דבר אחר.
  7. בתור חבר באירגון השחקן ה-12, וגם אשתי היקרה, החלטנו להשתתף בתחרות האוהדות של מכבי בפייסבוק. תמונה שצילמנו לפני הדרבי האחרון, "רק תביאו ת'דרבי" נכתב על הבטן ההריונית של אשתי. המשחק האחרון לפני שאשתי ילדה בדיוק 4 ימים לאחר מכן. אתם נותנים לייק ואנחנו זוכים בכרטיסים לתא זהב בדרבי. בסה"כ נכנסים ללינק - http://bit.ly/15dS2mI אפשרי רק ממחשב! עושים לייק/אהבתי למעלה בראש העמוד בצד שמאל. לאחר מכן יורדים לתחתית העמוד ורשום "הצבע" - לוחצים ונפתח חלון לאישור יישום, עשו העבר, וההצבעה תקלט. תנו שיתוף ובכלל יהיה יותר טוב. תודה רבה!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.