Jump to content

Yellowblood

משתמשים רשומים
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About Yellowblood

  • Birthday 11/08/1990

Recent Profile Visitors

7,130 profile views
  1. מה דרשו ממך עד כה והאם אתה ממליץ? כמה הסכום שמדובר? במקור חשבתי כדי להגיע למדינות שאי אפשר עם דרכון ישראלי (אני ממש רוצה להגיע למלזיה ואינדונזיה למשל) היום כבר מתחיל קצת לחשוב על לברוח מכאן.
  2. איך הגעת אליהם? לפני כמה זמן התחלת את התהליך?
  3. זה נשמע זול באופן מחשיד.
  4. מקפיץ. מישהו פה כבר קיבל דרך איזה חברה? על מי ממליצים? מה העלויות כרגע? אני כרגע לבד אבל מאמין שאארגן עוד מהמשפחה (בטח עוד 2 לפחות, עם פוטנציאל ל10 אולי אפילו)
  5. נסכים שלא להסכים. אני רק מקווה שלהקות לא ילכו אחריהם הפעם. הייתי ב2 הופעות שלהם אי שם ב2008+-. הם אחלה. אבל למה ללכת להופעה כזו שעוד שניה הדבר האמיתי מגיע לארץ? דרך אגב, מישהו פה בא לדארק פיונרל?
  6. Sempiternal זה מאסטרפיס בכל אמות מידה ולכן כש That's the Spirit יצא אחריו ידעתי שיהיה פחות טוב אבל הוא עדיין היה מעולה. האלבום האחרון, זבל טהור. השירים הטובים היחידים בו זה MANTRA (שהוא קל בטופ 15-20 שלהם בכל הזמנים בעיניי), Wonderful life (כי אני חולה על דני פילת') וMedicine (שהוא קאצ'י ונדבק בטירוף, אפילו שהוא שונה מאוד מכל מה שעשו עד עכשיו). כל השאר, באמת, לא מסוגל לשמוע. מבחינתי זה אלבום שהוא לא קאנון לשאר האלבומים שלהם. אני גם עכשיו, ב2020, עף על Count Your Blessings, Suicide Season ו There's a Hell... זו להקה שהגדירה את הז'אנר ואת עולמות הרוק והמטאל במשך עשור וחצי והייתה בדיוק זו שמקדימה את זמנה ופותחת את הדלת לסגנונות הבאים, ואם זה מה שהם בוחרים לעשות, אוי ואבוי לנו.
  7. זה שיר חביב אבל מה שהם עשו באלבום האחרון פשוט מחליא אותי. עד האלבום האחרון היו אחת הלהקות הכי אהובות עליי (ואני שומע אותם עוד מהאלבום הראשון שלהם), עכשיו אני כבר לא יודע איך לאכול אותם. מזל שהייתי בהופעה שלהם עוד בתקופות הטובות.
  8. אני הייתי שם בספטמבר 2017 והיה אחלה לא יודע למה מדברים על זה בכל מיני מקומות שזו תקופה לא טובה. כן, היה גשם בקנקון ואיסלה מוחרס באחד מהימים שהייתי שם אבל חם שם בכל מקרה אז זה לא משנה ובכל שאר הימים היה חם ושמשי בדיוק כמו בארץ. בהתחשב שזה טיול שמאוד מתבסס על זה שאתה לפחות פעם ביום נמצא במים (בין אם זה ים או סנוטה) אז לא מוצא את זה כבעייתי. גם @gilgil28 היה שם באותה תקופה ויכול להעיד גם.
  9. @nirc2לפני שבוע רשמתי לך הודעה מפורטת למה מקסיקו זה מושלם ואז הפורום ירד לשיפוצים וההודעה שלי נמחקה. אין לי כח לשחזר את זה. אבל בקצרה, שבוע וחצי זה בן זונה לשם. קנקון, איסלה מוחרס (אוברייטד בעיניי), פלאיה דל כרמן (גם אוברייטד אבל אחלה של נקודת יציאה ומקום לנוח בו), טולום (המקום המושלם בעולם בעיניי), צ'יצ'ן איצה, קוסומל (לא הייתי) ובקלאר (לא הייתי) בהחלט יספיקו לשבוע וחצי של בעיקר טיולי יום וחזרה לפלאיה או קצת להישאר (בקלאר רחוקה משמעותית, קנקון ואיסלה זה ביחד). אופציה להוסיף זה הולבוש שנמצאת דרומית יותר ואפשר להיות שם גם שבוע (לא הייתי אבל סיפרו לי).
  10. בכיף. מה השיר שהכי אהבת? אגב הם היו בארץ ב2010 והייתי שורה ראשונה (לא שזה היה קשה, להקה רגועה למדי).
  11. לא מכיר את השיר/אלבום הזה, אבל אני מוצא לא מעט דמיון בין אופת' ל Katatonia. תשמע את האלבומים the great cold distance ו night is the new day, הם מצוינים. אגב, זו להקה שאני אישית לא מסוגל לשמוע בשום עונה חוץ מבחורף. השירים שלהם סופר חורפיים אם יש כזה דבר.
  12. Yellowblood

    NFL 2019

    פעם ביובל. ברכות לצ'יפס!!!
  13. בדיליי, סיימתי עכשיו don't fuck with cats. ממליץ.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.