Jump to content

The Shadow

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. איפה גקסון מרטינז לטורס אין מה למכור ברמה הזאת
  2. מישהו ניסה להתנייד בין מדינות בטיסות לא אוטובוסים ויודע מה הטווח מחירים של הטיסות הפנימיות? חיפשתי טרקים טובים במרכז ואני לא מוצא מישהו היה ויכול להמליץ? כי למרות שאנחנו רוצים בעיקר גלישה ובטן גם לשלב טרקים במדינות במרכז
  3. התכנון הכללי הוא שנה מהיום פחות או יותר תלוי במזג אוויר איפה שנתחיל את הטיול דרום או מרכז מבחינת אופי הטיול אנחנו לגמרי בקטע של קרחנות ומלא סמים אבל זה גם תלוי במדינה שניהיה בה אם היא יותר מדינה של טרקים וטיולים או אזור של מסיבות כמו מקסיקו לפי מה ששמעתי(חבר שם שהיה בספרינג ברייק עדיין בהלם ממה שהלך שם) הכיוון מבחינת מדינות במרכז הוא פנמה,קוסטה ריקה, ניקרגואה ומקסיקו איך ההתיינדות בין מדינות רק אוטובוסים או שיש גם אפשרות לטיסות פנימיות במחיר סביר?
  4. כל החבר'ה משתחררים ומתחילים לעבוד לחסוך ולתכנן את הטיול הגדול, התיכנון כרגע הוא חודשיים שלושה רק מרכז ומתלבטים לגבי דרום אני בטוח שיש פה אנשים שהיו וטיילו אשמח לעזרה - כמה כסף צריך לטיול בסדר גודל של חודשיים שלוש במרכז וכמה בשביל להוסיף גם דרום? - מבחינת מזג האוויר מתי הכי טוב לטוס גל עולה גל יורד מאיזה מדינות כדאי להתחיל ? -דרום אמריקה לפני המרכז או אחרי? - אטרקציות ומקומות מטורפים שהייתם וממליצים לא לפספס - מדינות חובה להיות בהם - בכללי טיפים ועצות שכדאי לדעת על הכל יתקבלו בברכה תודה לעוזרים !!
  5. מישהו הזמין מהאינטרנט בדואר רשום ויש לו מושג תוך כמה ימים זה מגיע??
  6. עם כמה שפאבלו גרוע וזה נס שהצלחנו לעלות איתו זה קטע מסריח של גורדי וגולדהאר שנוגד את כל ההתנהלות והדיבורים שלהם בקיץ
  7. רוצה לקנות חולצת חוץ כחולה וחולצה לבנה באינטרנט וקצת הסתבכתי אין בעיה לקנות את החוץ הכחולה עם פאץ ולהוסיף בהיערות שידפיסו יוניצף ?? את הלבנה אפשר לקנות באיטרנט רק עם יוניצף בלי פאץ ליגת אלופות??
  8. אשכרה הבנזונה מחזיק את הכדורגל הישראלי והאוהדים כבני ערובה שלו, רק שלא יהיה לנו תסביך שטוקהולם בסוף..
  9. אני רואה ביניהם הרבה קווי דימיון. קשר יצירתי עם רגל שמאל מובהקת באיכותה שמאיים הרבה על השער, אך מצד שני איטי בשביל שחקן התקפה ורך/חסר פיזיות בהגנה. הבעיה עם סוג שחקנים כזה הוא שלמעט העמדה מתחת לחלוץ כפליימייקר, כל עמדה אחרת בעייתית - כ50:50 בעייתי הפן הדפנסיבי, וכשחקן כנף חוסר המהירות בעייתית. לא אמרתי שהם אותו שחקן ברור שלכל אחד תכונות משלו, כמו שראיוס יותר נייד מנגד להאריס היה את יכולת המסירה (בייחוד לעומק) מהטובות שראיתי בארץ.
  10. מסכים שהמנטליות שלהם מעודדת, לא רק בנאדו שהוא אמוציונלי מדי, גם השחקנים וגם המועדון כולו משדרים נחמדות ונאיביות, אין להם קילריות. עוד דבר מעודד זה כמובן יניב קטן, מקום מובטח בהרכב ובפועל הוא מתהלך לו בעיגול האמצע ותוקע להם את המשחק. כשמוסיפים לזה את ראיוס(סוג של מדוניאנין) גולסה ובוקולי, יש פקק באמצע. מצד שני, המגנים שלהם עדיפים בהרבה על שלנו, כולל המגנים המחליפים שלהם, ולדעתי זה יתרון גדול. נקווה שמאנה יהיה בינגו. ואני תופס מחן עזרא שחקן מעל הליגה שלנו, אמנם שכל של ציפור(מזל) אבל כישרון ונתונים מדהימים ביחס לליגה שלנו, אל תזלזל בו. מספיק שתראה איך הוא שיחק נגדנו שנה שעברה, חייב לעוף לאירופה. בהנחה שהסגל שלהם יישאר ככה המצב שלנו טוב (כל כיבוש השערים שלהם בנוי על אבוחצרא, הידוע בכינויו "המחמיצן"), אם וכאשר הם יביאו חלוץ זר ברמה גבוהה, הם לא יפלו מאתנו בכלל לדעתי.
  11. הפועל תאבק על אירופה, בדיוק כמו שנה שעברה זו קבוצה של 2 חלוצים טובים (אז היה טוטו ודמארי, עכשיו שכטר ודמארי) ושאר הקבוצה בינונית ואפורה. הגנה וקישור אחורי חלשים (רכש חלש של רב"ש), ורמוט עם רגלי זכוכית וילד זין בלוף בשם זגורי, היורש של בוזגלו. וזה כנראה נגד חוקי הפיזיקה אבל ההגנה שלהם עושה רושם חלשה יותר מעונה קודמת, לא ברור איך זה אפשרי אבל זה המצב כרגע. מצד שני, שמעון הרוש... מכבי וחיפה פשוט יותר איכותיות מכל הבחינות ובכמה דרגות. המטרה שלנו היא שחיפה לא תביא חלוץ זר(תותח), כי זו נקודת התורפה הבולטת שלהם. אבוחצרא שחקן נחמד לא יותר, לא חלוץ שמביא אליפות, ועל התורגמנים למיניהם אין מה לדבר. אם יביאו חלוץ טוב תהיה להם קבוצה מפחידה על הנייר. הגנה טובה, מגנים הטובים בליגה, חן עזרא (הבנזונה כל פעם שרואה אותנו נהיה רונאלדו). בקיצור, בוא נסמוך על יניב קטן שיהרוס להם הכל כמו תמיד..
  12. קאס כבר הודיעו לפאוק שהערעור נדחה וזה למה הם פרסמו בפייסבוק שלהם את ההודעה. נגמר הסיפור, אנחנו בבתים. (היה ברור, מה הלחץ מאיזה שופט שוויצרי מושחת?) קאס=אלוהי הספורט. ואלוהים אמר את דברו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.