Jump to content

ירוק שלא מזיק

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. שאלת תם הם מפעילים את התאורה חצי כח או שרק אני מזהה שהתאורה לא מכוונת בכלל? יש המון חלקים שהתאורה לא מגיעה אליהם בכלל מעין כתמים שחורים..
  2. אוגוסט שנה לפתיחה(משחק ראשון הפועל חיפה באוגוסט 14) איפה זה ואיפה בלומפילד...
  3. סמי עופר התקדמות ספטמבר 12 פלוס מינוס כמו בלומפילד מרץ 13 פחות או יותר תקופה מעכשיו עד הפתיחה נראה ככה פתיחת אצטדיון ספטמבר 14. איך ב8 חודשים יהיה מוכן?? נשמע חירטוט או חובבנות של העירייה.
  4. תשאלו את עצמכם ממתי הנבחרת התפרקה רמז ראיון של הכוכב מסין. מתי אלישע איבד שליטה רמז שערן רב עם חצי סגל. אחלה שבוע שיהיה לילה טוב.
  5. אגב תתפלאו אני מבין אותו לגבי הזריקה של הסרט.. ולגבי השריקות בוז מול בוסניה לפני שנתיים לא זכור לי שהוא קיבל בוז וזה שהוא לבש צהוב. מעניין מה קרה מאז..
  6. אני לא חושב שהוא מחליט אני בטוח. מספיקה התגובה של אלישע להבין את זה(אותו אלישע שהביא לנו אלופות ו2 אליפויות). הנבחרת מפורקת מבפנים וכולם יודעים מי האשמים. סמלים הרבה יותר גדולים של מכבי תל אביב שיחקו בחיפה ומעולם לא קיבלו בוז..
  7. על מה בניון שחקן ספסל בביתר בגיל 38 מוזמן לנבחרת ? איך ערן זהבי קשר עולה חלוץ לפני חלוץ פריימר ליג ? פלא שחצי נבחרת מסוכסכת.. מעניין מי אשם..
  8. ברור לי שתתנפלו עליי אבל זאת האמת שלנו.. טל בן חיים הבלם שיחק 90 דק לא קיבל בוז בן חיים הקשר שיחק לא קיבל בוז , ייני אלברמן ודסה לא קיבלו בזמנו. ערן זהבי ויוסי בניון שולטים בנבחרת מחליטים מי יוזמן מי יפתח. אם חלוץ בפריימר ליג לא פותח יש אשם אחד והוא גר בסין. אם בניון מקבל זימון בגיל 50 אז הכל פה רקוב. אחרי זה מתפלאים למה הם מקבלים בוז..
  9. שמע יש פה נושא עם 700 תגובות שרובן אנטי על החולצה. לדעתי החולצה מאוד יפה בעיצוב שלה. הבעיה שאני רואה היא הגוון של הכחול והצהוב. אם הוא היה קצת יותר כהה ולא כזה זרחני זה היה נראה בכמה רמות יותר טוב. אגב על הדשא מהמצלמות הזרחני נראה פי אלף יותר יפה(זה הסיבה למה אדידס עושים כזה צבע) אבל לאוהד שלובש אותה והולך איתה ברחוב זה פחות יפה.. השאלה מה העדפה של המועדון יחד עם אדידס. לגבי המרקר שלנו האוהדים שלנו לא מתים אבל זה גימיקים שיווקים לעוד קהלים אצלנו(ילדים, נשים וכדו..)
  10. יש לכם מאמן כושר שאם תביאו לו את מכבי תל אביב מעל גיל 60 הוא יסיים פה מקום 2-4.
  11. הבעיה זה לא צהוב כחול. הבעיה זה שהמעצבים של אדידס הלכו לוורד ובחרו צהוב וכחול הכי זרחניים ובגלל זה משהו שם לא מסתדר. קח את התלבושת שלכם תן לה גוון כמו בתלבושת של ארסנל ואז תגיד וואוו איזה יפה. לגבי הפנסיונרים שלנו אם נעשה השוואות גילאים הסגל שלכם יותר מבוגר בלפחות 20 שנה משלנו.
  12. גם אם תיקח את התלבושת הזאת של יובה ותשים אותה על שלכם זה יראה לא משהו. הבעיה אצלכם היא הגוון של הצבעים. משום מה הוא זרחני מידי ואז השילוב בינהם לא מספיק יפה. תראה את השילוב של ארסנל נראה הרבה יותר מתאים:
  13. אם אני זוכר נכון שירן גם מייצג את אדידס. זה לא משנה מי הקפטן אם זהבי היה לובש אדידס הוא היה באמצע בטוח. אגב כל השחקנים שלכם בתמונה למעט אלברמן מייצגים את נייקי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.