Jump to content

MTA66

משתמשים רשומים
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

2,201 profile views
  1. אני כבר לא עובד עם המועדון אז אני לא יודע, ואם הייתי עובד אז היה אסור לי (:
  2. אם כבר לאבד אליפות, אז לא. אין מה לתת סיבות שמכשירות את זה. העוצמה של המועדון מגיעה מהרצון הבלתי פוסק לנצחונות ולתארים.
  3. כמו שאמרתי, זאת לא חולצה לציון הצמד במשחק נגד אייאקס (לכן אין אזכור לזה על החולצה בכיתוב) ובגלל זה היא יצאה גם בצבעי מכבי/נבחרת. הצמד נגד אייאקס הוא רק התזמון להשקה.
  4. כל כך ידענו שזה מה שיהיה. זהבי חוזר להרכב פ.ס.וו. בדיוק במשחק חוץ נגד אייאקס, באצטדיון הנושא את שמו של גאון המשחק יוהאן קרויף. אם היה אפשר לשים בווינר את הבית שלנו שהוא יכבוש צמד היינו עושים את זה. אחרי תקופה לא טובה ושמועות על עזיבה, חוסר התאקלמות ומריבות, היה ברור שמשחק גדול זה כל מה שערן זהבי צריך. ברור כמו שער בהופעת בכורה - לא משנה אם זה בהולנד, בסין או במכבי. אין מישהו שיכול להישאר אדיש לתופעה עם מס' 7 על הגב, ומי כמונו אוהדי מכבי יודעים במה מדובר. ומשלשום גם כל הספקנים בהולנד. זה האופי של השחקנים שאנחנו רוצים שירוצו על הדשא. אנחנו גאים להשיק את חולצות DON'T TALK לכבוד כל מי שבוחר לדבר האם הוא מתאים לליגה ההולנדית, לדבר האם הוא יכול לתרום לקבוצת פאר באירופה בגילו, לדבר האם הוא יחזור בינואר ועוד ועוד דיבורים וטורי פרשנויות שנעלמים כלא היו עם שובל עשן לאחר עוד ירייה של כדור לרשת. מי שמעוניין מוזמן להזמין דרך העמוד שלנו > חולצות שאוהדים
  5. כן, אבל אנחנו לא בשדים ולא בני 6 אז אין לנו סיבה להאמין בנאחס.
  6. וואו, איזה תלבושת. תראו היא אפילו יכולה להיראות אפילו עוד יותר טוב:
  7. איזה ימים יפים, פשוט כיף להסתובב עם החולצה שלנו. הלכתי היום למרפאה כדי לבדוק משהו בעין ואני עם החולצת משבצות של מכבי. משום מה לא הייתי רשום בתור לרופא וכל זה, אבל פגשתי אותו במסדרון והוא אמר שהוא לא זמין עכשיו לבדיקה וכדאי גם שאני אוריד את החולצה הזאת... אמרתי לו שאני לא רופא או משהו אבל אני מזהה פה תסמינים של מרמור. הוא מלמל על כסף וכל זה ועוד מלמולי מרמור. שאלתי אם הוא חיפה או הפועל כדי שאוכל לאבחן את מצבו וכשהוא אמר הפועל אז אמרתי שאני חושב שאין תרופה כבר במצבם. ואז רגע לפני שהוא הלך עוד הספקתי לתת לו פאנץ' מהסרטים "אה, דוקטור, כעיקרון אם אין לך בעיות בגב אתה מוזמן להשתחוות". ימים הכי יפים שיכולים להיות.
  8. איזה קטע, זה סמל שעיצבתי בערך ב-2010...
  9. הנה כל היופי הזה כשהורדתי את הרפי שפירא הזה:
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.