Jump to content

דניאל_8

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. צריך כרטיסים ל11 או ל8.. מי שיש לו שיתקשר 0544286955
  2. יש לי כרטיסים ל8.. רוצה להחליף לשער 11.. מוכן גם להוסיף כסף.. תתקשרו זה דחוף.. 0544286955
  3. מי שמוכר ניקוב ל11.. דברו איתי..
  4. בואנה אתה לא מבין כלום בכדורגל.. הקבוצה כולה משחקת חודש וחצי.. ובתוך זה עברה החלפת בעלים או משהו כזה.. פיטורים של מאמן. שיחרור והבאת שחקנים ומה לא.. השחקנים האלה הם טובים.. שפונגין לא משו? לך תישן על האף.. שבחון לא עושה כלום? פה כבר הגענו לשיא..
  5. אפסים? יש בקבוצה הזאת כמות פוטנציאל אדירהה!! יניב עזרן. מלך השערים עונה שעברה. יוסי שבחון.. ולא צריך להוסיף. שפונגין ושיטרית. 2 המגנים הבאים של הנבחרת.. קמאנן שמתגלה כסקורר.. רודי חדד שתאמת? ממה ששמעתי אני לא יודע מה הוא עושה במכבי, עונה שעברה בואלנסיי.. ההגנה חזקה מאוד שהיא שלמה. ייני, אדרי, ביטון שהם הצעירים שצריכים לקבל דקות השנה לשפשף אותם. תאמין לי אחלה קבוצה תהיה עם מאמן נורמלי ושההגנה תחזור, אבל עד אז הכדור לא יעבור כמו שצריך לקישור.
  6. ניר לוין.. גם אם לא ירוץ לאליפות.. הוא משחק אטרקטיבי. התקפי. כמו שאנחנו אוהבים.. הוא מכיר את המערכת והוא במערכת יחיסם די טובה עם נימני. ואיתנו הקהל.. הביא 2 גביעים בשנתיים שלו במכבי ושיקח מאוד מאוד מאוד מאוד התקפי ומהנה.. פירקנו את בית"ר ואת ראשון ובכלל היה כיף..
  7. תודה לאלי כהן על זה שהוא שיקם את הקבוצה אחרי ההריסות שהיו פה.. אבל יותר לא מתאים וזהו.. מקווה שזה יגמר ברוח טובה..
  8. עופר לוי.. האחד והיחיד! והשני זה בועז שרעבי..
  9. אני יודע שאצלי יש משהו לא בסדר.. אבל גם אלה שהיו איתי שתו כמוני.. אחד היה בראש טוב.. השני קצת יותר חזק קיבל וזהו.. ממש לא סטלה מפחידה.. ואם להתייחס למה שאתם כותבים בקשר לשיבאס וכל היקרים יותר.... אז עדיף כבר לשתות ג'יימסון.. הנאה נטו.
  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 3 אנשים על בקבוק סטלה מפחידה? חחח ממש.. שבוע שעבר הורדתי בירה ואחר כך אני ועוד 2 על בקבוק אבסולוט ושתינו רק נקי וכלום לק קיבלתי ..( אבל אני זה לא דוגמא.. אני לא מקבל בכלל סטלה מאלכוהול .. משהו דפוק אצלי.. אבל גם אלה ששתו איתי לא היו גמורים.. היו בראש טוב..)
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.