Jump to content

דודו מנצור

משתמשים רשומים
  • Posts

    316
  • Joined

  • Last visited

About דודו מנצור

  • Birthday 13 בינואר

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. להיפך. עטר נמנע מלמסור למוסא מתחילת העונה, גם כשזה ממש מתבקש.
  2. אם מישהו יכול לפתוח לוח מכבי ב- google calendar עם כל המשחקים ולשתף אותו זה יהיה מצוין. אני בטוח שהרבה אנשים ישמחו להשתמש בדבר כזה.
  3. מה שהקהל שלנו עשה לבחור הזה הוא אחד הדברים הכי מגעילים שנעשו לשחקן בקבוצה (והיו לא מעט, ברוך השם). לא ממש דבר להתגאות בו או להזכר בו בנוסטלגיה. (בלי שום קשר, כמובן שאם הוא עובר אליהם, נאחל לו את כל האסונות הרגילים).
  4. זאת ועוד - פורסם שגולדהאר יגיע למשחק. זה כבר סוגר את הסיפור סופית.
  5. תן לי להרגיע אותך. אם יש דבר אחד שלמדנו בשנים האחרונות, זה שלא משנה באיזה מצב אנחנו מגיעים לדרבי ובאיזה מצב הפועל מגיעים לדרבי. התוצאה תמיד זהה.
  6. אני מעדיף את התסריט השני שציינתי. בנצחון שלנו היום, סביר הרבה הרבה יותר שהפועל לוקחים דאבל משאנחנו עוברים אותם.
  7. לא נכון. אפילו אם היינו מנצחים בדרבי (באופן היפותטי לגמרי), עדיין הפועל במקום השני בזכות הפרש שערים. אתה צריך שהם יאבדו נקודות גם במחזור האחרון (נוסף על נצחון שלנו על מ.כ. חיפה, בדרבי ומול נתניה). כלומר בלתי אפשרי לחלוטין. לעומת זאת, אם חיפה מנצחת היום ובשבוע הבא (באופן היפותטי כמובן), הפועל יפסידו את האליפות בדרבי (בכל תוצאה).
  8. היום אנחנו קטנים. גם אם תתכחשו לזה. באותו נושא בשנה שעברה כתבתי (וכנראה גם אכתוב בשנה הבאה): להיות טוב, מוסרי, הוגן זאת זכות של החזק. לנו נשאר רק להילחם עם מה שיש לנו. זאת השעה להיות רעים. ובדיוק כמו בשנה שעברה, הדיון הזה מיצה את עצמו.
  9. מרקו פולו, המכבייה ושאר חברי מקהלת "הנצחון מעל הכל! ערכי המועדון! מכביזם!" - תפיסת העולם שלכם קיצונית ודיכוטומית. אתם הפנאטיים כאן (או רוצים להיות), לא המתנגדים לכם. לעומתכם יש אנשים שמבינים שהחיים מורכבים, יש גוונים של אפור ולכל כלל יוצאים מהכלל. אידיאליזם עיוור זה רע.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.