Jump to content

סבסטנו

משתמשים רשומים
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About סבסטנו

  • Birthday 26/01/1994

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2,541 profile views
  1. גם אם בטעות ממציאים משחק ללא קהל חוץ בסמי בורקס, צריך כמה שיותר לחץ של אירגוני אוהדים על זה שמגיעים בכל מקרה ובמסות גדולות לחגוג מחוץ לסמי עופר (בעזרת השם), הלחץ שחלילה יקרה משהו לדעתי יעשה את שלו, אף אחד לא רוצה אלפי אוהדים מחוץ לאצטדיון שלא נכנסים למגרש במשחק שנחשב נפיץ.
  2. כל עונה אותו סיפור, נותן כמה משחקים טובים בהתחלה - מבינים שהוא לא מספיק טוב להרכב - יורד לספסל ושהוא עולה נותן גול פה ושם שהמשחק כבר גמור - מקבל חוזה לעונה הבאה כי אומרים שיש לו מספרים לא רעים. באמת שחריג מאוד שאני שונא שחקנים אבל הוא.. פשוט גומר עלי, השחקן הכי לא "מכבי" שיש לנו בסגל.
  3. איזה מנטליות והכנה למשחקים? אין משחק מאני טיים אחד שניצחנו העונה.. אולי אולימפיאקוס בחוץ וראינו מה קרה משחק אחרי שהמשקולות עברו לכתפיים שלנו. אם ניקח אליפות (הכל עוד פתוח) זאת תהיה הכי "אליפות בלי מאמן" שהייתה למכבי אי פעם. אני חושב שעם איביץ' היה במכבי העונה אנחנו כבר היינו כיום עם אליפות בטוחה.
  4. בוא נגיד שאם מסתבכים עם זרים העונה (ואנחנו צריכים 5 חדשים) אז בהחלט יש כמה זרים בליגה ששווה ללכת עליהם כבר.
  5. ניצחון ואתה זורק אותם עמוק לבור, יאבדו גם את המקום השלישי. הדבר היחידי שזה יכול לקדם פיטורים של דגו ואלי החתמה של בכר עוד העונה, להתחלת "סידור השורות" לקראת עונה הבאה.
  6. להביא את גד עמוס לספסל, רק בשביל לא לשחק מולו בליגה שיאנוס אותנו עם בזבוזי זמן.
  7. לא סגור אם זובאס שוער ראשון מספיק טוב, השנה בהפועל במעט שראיתי הוא טוב אבל גם עם הרבה נפילות וגולים קלים, אם כי להיות שוער בהפועל.. לא פשוט.
  8. מכבי שנה הבאה צריכה 3 שוערים חדשים, אלא אם כן משפתי יודע שהוא שוער שני-שלישי.
  9. אלוהים כמה שחקנים צריך לשחרר מהקבוצה הזאת.. באמת רשימה מאוד מכובדת
  10. בהחלט שוברים שיאים.. דרך אגב יש למישהו מידע או אפשר למצוא לרצף משחקים הארוך ביותר בלי לתת גול? חבל שהמשחק הבא שלהם הוא מול הפועל פתח תקווה..
  11. מביא את הבלם שלהם רק על זה שהוא משגע את השחקנים של חיפה, פשוט תענוג.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.