Jump to content

modz0r

משתמשים רשומים
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by modz0r

  1. אחת התמונות הכי טובות שיצאו לשחקן. תודה ובהצלחה בהמשך.
  2. שנה שעברה בגביע, 5-0. בליגה לפני 3 שנים.. מאז רק תיקו.
  3. אכן יפה. 50\50 שאם היית עושה את זה ראשון, ניר רשף היה מעמיד אותך לדין על תלבושת בניגוד לתקנון.
  4. הבעיה היא שלמרות שרוב (כל?) באי הפורום מתנגדים לשטות הזאת, ביציעים השונים שהם לא 11 נראה שאוהבים את זה, ולכן זה ישאר לפחות בינתיים.
  5. מבאס. השחקן האהוב עלי במכבי כבר שנים. דרך ההודעה העלובה הזאת היא לא פחות מבזיון.
  6. אם כבר מדברים על שחקנים שחייבים לקבל איזה תפקיד רנדומלי במועדון אחרי שיפרשו. שיביאו לו להיות מאמן מנטלי או משהו. יש לנו שחקנים שאם היה להם עשירית מהרצון של ריקן, הם היו כוכבים.
  7. מחזור 11 ה-VAR אישר לאשדוד שער ניצחון בדקה 92 נגד הפועל, אחרי שהקוון פסל על נבדל. אותו אצטדיון, אותו כיוון, בלי תקלה.
  8. נעזוב רגע את העובדה שהתמונות שהם שמו ברזולוציה מזעזעת, המיקוד שלהם משתנה בכל תמונה כך שלא ניתן לראות שאין תזוזה של הקו האדום מול זהבי, העובדה שהם כותבים זהבי ורק מספרי שחקנים של שחקני הפועל חיפה ושאין התייחסות לזמן עצירת התמונה כשנראה שהכדור בכלל לא נוגע בשחקן המוסר. ממתי שינו את החוקה שקו אחד זה לא נבדל?
  9. אם מישהו רוצה את הציטוטים המדוייקים. ביקום אחר ב"ש מתכננים את חגיגות הדאבל כרגע. ביקום שלנו לעומת זאת..
  10. מתוך לאן אדום ישיר במשחק נגד הפועל באר שבע מלפני קצת יותר מחצי שנה, מנע שער עם היד. הועמד לדין לפני קצת פחות משנתיים כשהיה אצלנו, והורשע. וואלה ניר רשף הזה, מזל שלו שלדיינים פשוט לא איכפת. תוספת: אדום ישיר במשחק של הפועל ראשל"צ נגד מכבי יבנה ב-2013 כנראה שליגה לאומית לא חלק מהקריירה של שחקן.
  11. אפשר לשאול את @Akzo אולי הוא עדיין עובד אצל מי שקיללה אותו.
  12. יש כאלו שמזדעקים מההחלטה שקבוצה מיפו תארח ביפו.
  13. להגנת התגובה הזאת של האיגוד, באמת הכל פח בכדורגל הישראלי.
  14. לעומת הפועל תל אביב, שיודעת להיפרד משחקנים בצורה יפה. מה שמדהים זה שלכתוב "גילי ורמוט תביעה" לא היה מספיק, כי יש מלא כתבות על תביעות שלו וכנגדו\אישתו.
  15. מקום ראשון מקבלים 650 אלף יורו על המיקום ו-600 אלף יורו על עלייה לסביב של ה-16. מקום שני מקבלים 325 אלף יורו על המיקום ו-300 אלף יורו על עלייה לשלב הפלייאוף (ועוד 600 אלף למי שיעבור, ואז הסכום כמעט זהה). הסבר על חלוקת הכסף למי שזה באמת מעניין אותו.
  16. "ספגנו 4 שערים, אבל לא בגלל זה הפסדנו. אם היינו כובשים 5 היינו מנצחים." כשאנחנו מפסידים ויש טעויות, זה "לא בגלל זה הפסדנו". כשאנחנו מנצחים ויש טעויות, זה "לא משנה, ממילא ניצחנו". אני לא חושב שיש יד מכוונת מאגוד השופטים כמו שחלק מפה חושבים, אבל בהחלט יש פחד לטעות בעדינו וכשזה גבולי שופטים הולכים נגדנו. ואת אף אחד זה לא מעניין, כי אנחנו מכבי, ו"לא בגלל זה הפסדנו".
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.