Jump to content

עדן אוראוס

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

  1. אז בגלל שאני קצר במזומנים חשבתי לעשות ככה, במידה ועולים לגמר אז אפשר לסגור טיסה למילאן דקה 90 ולהתקמבן שם על הוסטלים זולים, הבעיה היא להשיג כרטיס לגמר. אפשר יהיה לרכוש מאוהדי הקבוצות המפסידות. אפשרי לעשות ככה?
  2. האתר הזה בקושי עובד אצלי,אי אפשר לעבוד איתו.. בכל מקרה מישהו מכיר קווים מסויימים שאני יכול לקחת מאיפה שאמרתי ולהגיע לשם?
  3. אהלן חברים מישהו יודע כיצד אני מגיע מהתחנה המרכזית הישנה בת"א לדרך הגבורה בת"א? איזה תחבורה יש לשם? או מעזריאלי... תודה רבה!
  4. טוב אז עשיתי 802,היה בית זונות ללא ספק. יאללה 803 במועד קיץ וסיימנו עם מתמטיקה עד להשלמת 4 יחידות איך הלך לכם?
  5. לשחק בהארכה בלי 2 הגבוהים המרכזיים,להילחם על כל כדור אבוד,לבוא למשחק כזה אחרי שקיבלת בראש 20 הפרש ולנצח אותו פשוט שיא המכביזם! תודה לך מכבי,איזה פתיחה נפלאה לסופ"ש הענק הזה!
  6. סער לדעתי,לערבים נגמר הטוקמן.
  7. שמועות אומרות שסופי היום הולכת הביתה
  8. מצטער שאני מקפיץ את הנושא,יש לי שאלה בקשר למחירים של האלכוהול שם בקיוסקים/סופר מרקטים,הכוונה יותר לבירות ולא וודקה וכאלה(כי זה אנחנו קונים בדיוטי)
  9. נכנסה לתוקף הפסקת אש בתיווך מצרים,בואו נראה כמה זמן היא תחזיק. כושאיל אמא של מצרים והממשלה המחורבנת הזאת,לתקוף באיראן עלק חחחחחחח
  10. תראו את הדבר ההזוי הזה מהבוקר באשדוד:
  11. 6 אזעקות באיזור אשדוד נכון לעכשיו. ערב קשה מחכה לנו.
  12. פשוט לא נגמר! 4 אזעקות כאן באיזור תוך מספר שעות...הרבה נפילות. תנו לצה"ל לנצח!
  13. דובר צה"ל מדווח שצה"ל מתכונן ברצינות להפעיל את התוכנית האופרטיבית ולצאת למבצע - "חיבוק ידיים"
  14. כוס אמאמאמא שלהם השרמוטה,לא נותנים לישון הערבים האלה. לא פוסקות כאן האזעקות האלה,כבר נמאס לשמוע אותן. וד"א בקשר לכיפת ברזל,היה שדרוג תוכנה לא מזמן ולכן האחוזים של הפגיעה כרגע השתפרו משמעותית,כל הכבוד לצה"ל!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.